Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
Annyira nem durva, mert Észak-Amerika időjárása nagyon eltér Európáétól. Ott nincs Golf áramlat, ami fűtse, ráadásul a sarkvidéki légáramlatok akadálytalanul végigszáguldhatnak a kontinensen. New York pl. Madriddal van 1 szélességi körön, ám az időjárásuk nagyon különböző...Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
A B767-est egy kisebb 2 hajtóműves utasszállítónak tervezték, a Jumbót viszont egy óriás teherszállítónak, melyek az USAF kérésére más területen is bizonyítottak...Meg hogy a 767-es mennyivel kisebb a 747-nél.
A B767-est egy kisebb 2 hajtóműves utasszállítónak tervezték, a Jumbót viszont egy óriás teherszállítónak, melyek az USAF kérésére más területen is bizonyítottak...
A KC-46A /B767-2C/ elsősorban a kisebb gépeket tankolja, a nagyobb gépek tankolását pedig a nagyobb befogadóképességű KC-10 és majd a korszerűbb utódja végzi. - Ám mint a kép mutatja, történhet ez fordítva is...Ó, Ezt nem tudtam! Ezek nem ugyan olyanok kellenének legyenek?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..