Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
Annyira nem durva, mert Észak-Amerika időjárása nagyon eltér Európáétól. Ott nincs Golf áramlat, ami fűtse, ráadásul a sarkvidéki légáramlatok akadálytalanul végigszáguldhatnak a kontinensen. New York pl. Madriddal van 1 szélességi körön, ám az időjárásuk nagyon különböző...Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
Azért durva, hogy Dél-Kaliforniában is a hegyekben ápr. végén van hó.
A B767-est egy kisebb 2 hajtóműves utasszállítónak tervezték, a Jumbót viszont egy óriás teherszállítónak, melyek az USAF kérésére más területen is bizonyítottak...Meg hogy a 767-es mennyivel kisebb a 747-nél.
A B767-est egy kisebb 2 hajtóműves utasszállítónak tervezték, a Jumbót viszont egy óriás teherszállítónak, melyek az USAF kérésére más területen is bizonyítottak...
A KC-46A /B767-2C/ elsősorban a kisebb gépeket tankolja, a nagyobb gépek tankolását pedig a nagyobb befogadóképességű KC-10 és majd a korszerűbb utódja végzi. - Ám mint a kép mutatja, történhet ez fordítva is...Ó, Ezt nem tudtam! Ezek nem ugyan olyanok kellenének legyenek?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..