Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Szorgalmasan gyakorol a gép Pápán.Ma érkezett egy RAF C-17-es Pápára. Lehet megint a rövid pályás és éjjellátós repüléseket gyakorolják majd, ahogy szokták?
Ha ez a c 17 ilyen fasza gép ekkora az igény rá nem értem miért nem indítják újból a gyártását?Pont ezért írtam.
Ők vették (túllicitáltak mindenkit) meg az utolsó darabot.
Többet is vettek volna, de hozták a szokásos formájukat, és addig vaciláltak, hogy mire döntöttek, a Boeing elkezdte lebontani a beszállítói láncot.
Ezért írzam, hogy valamivel pótolni kell a hiányzó kapacitást.
Mert már "lopakodó" teherszállító gépben és tankerben gondolkodnak az amerikaiak, csak nem ad rá pénzt a kongresszus.Ha ez a c 17 ilyen fasza gép ekkora az igény rá nem értem miért nem indítják újból a gyártását?
Huh? 30+ éves design, és megszűnt már a gyár is sok éve.Ha ez a c 17 ilyen fasza gép ekkora az igény rá nem értem miért nem indítják újból a gyártását?
Ha egy termékre van egy nagy kereslet akkor és mindenhol a világban ennyire sztárolják!Huh? 30+ éves design, és megszűnt már a gyár is sok éve.
Csak itt a fórumon.Ha egy termékre van egy nagy kereslet akkor és mindenhol a világban ennyire sztárolják!
Dehogy van lezsirozva. Elavult, kifutott, ment a levesbe. Boeing nem jótékonysági szervezet, hanem kőkemény corporation, ráadásul a rosszabbik fajtából, miota McD&D merger után az utóbbiak pénzügyesei vették át a céget egy csendes puccsal (ennek a borzasztó folyamatnak volt a vége a katasztrófák egymás után nemrégen.)Igen értem, hogy a gyárat bezárták (bár valszeg a gyártósor le van zsírozva)
De nem így van, mert 30 éves designt nem állnak neki régi protokollok szerint gyártani, nem építenek újra 'regi' gyarat hozza stb, mert félmilliárd dollárra jönne ki egy gép, amennyiért meg már a kutyának nem kellene...és pénzbe kerül az újranyitás, de ha van kereslet és sokan előre lekötnék akkor megéri. De ez nem a mi problémánk mellékes kérdés, nekünk jó lesz ez a kc 390 es.
Tehát azt mondod csak itt sztárolják ezt a gépet? Akkor értem.Csak itt a fórumon.
Dehogy van lezsirozva. Elavult, kifutott, ment a levesbe. Boeing nem jótékonysági szervezet, hanem kőkemény corporation, ráadásul a rosszabbik fajtából, miota McD&D merger után az utóbbiak pénzügyesei vették át a céget egy csendes puccsal (ennek a borzasztó folyamatnak volt a vége a katasztrófák egymás után nemrégen.)
De nem így van, mert 30 éves designt nem állnak neki régi protokollok szerint gyártani, nem építenek újra 'regi' gyarat hozza stb, mert félmilliárd dollárra jönne ki egy gép, amennyiért meg már a kutyának nem kellene...
Akkora bukó volt a végül 10-15 évre (!) kicsúszott fejlesztese, hogy először felére vagta a vedelmi miniszter a rendelést (egy bizonyos Cheney nevű), a végén mrg majdnem lefújták az egeszet, mert akkor mar 12+ év után is tele volt hibákkal a proto...Tehát azt mondod csak itt sztárolják ezt a gépet? Akkor értem.
Olyannyira beszántotta a Boeing a C-17-et, hogy a telephelyet is eladta.Ha egy termékre van egy nagy kereslet akkor és mindenhol a világban ennyire sztárolják!
Igen értem, hogy a gyárat bezárták (bár valszeg a gyártósor le van zsírozva) és pénzbe kerül az újranyitás, de ha van kereslet és sokan előre lekötnék akkor megéri. De ez nem a mi problémánk mellékes kérdés, nekünk jó lesz ez a kc 390 es.
Cheney nélkül is bukó, mert 1 nagy szállítógépet vevők hiányában nehéz eladni - ezzel a ténnyel már más országok is szembesültek /+ az oroszok is szembesülésre készülhetnek/...Akkora bukó volt a végül 10-15 évre (!) kicsúszott fejlesztése, hogy először felére vágta a védelmi miniszter a rendelést (egy bizonyos Cheney nevű), a végén meg majdnem lefújták az egészet, mert akkor már 12+ év után is tele volt hibákkal a proto...
Mert a gyártósor megfizethetetlenül drága lenne és perpill senki nem adott le rá megrendelést. Legalább 50+ gépet kéne rendelni, hogy értelme legyen gyártani, de a gépek áttervezése még sanszosan így is befigyelne, mert egyes dolgokat már nem biztos, hogy gyártanak hozzá. És akkor is messze drágább lenne, mint az utolsó példányok.Ha ez a c 17 ilyen fasza gép ekkora az igény rá nem értem miért nem indítják újból a gyártását?
"hibák eltitkolásában világhírű"A gyermekbetegségek meg minden új típusra jellemzőek, kivéve a hibák eltitkolásában világhírű kínai és a brazil gyártmányokra...!!!
Menjél ki 1 kínai piacra, és majd meglátod, hogy milyen "hibátlan és világhírű" cuccokat árulnak..."hibák eltitkolásában világhírű"
Most akkor tudnak titkot tartani, és akkor ezért egy "gyermekbetegségről" sem tudunk, azért "világhirűek", vagy tele vannak "gyermekbetegséggel" és nem tudnak titkot tartani,...csak mi nem tudjuk még mit akarnak titkolni, de a széles világ meg igen, ezért hiresek?!
Mert a gyártósor megfizethetetlenül drága lenne és perpill senki nem adott le rá megrendelést. Legalább 50+ gépet kéne rendelni, hogy értelme legyen gyártani, de a gépek áttervezése még sanszosan így is befigyelne, mert egyes dolgokat már nem biztos, hogy gyártanak hozzá. És akkor is messze drágább lenne, mint az utolsó példányok.
A gép csak annyira volt "elavult" - kamm idióta nyilatkozataival szemben - hogy megrendelés nélkül gyártották le az utolsó 12 példányt és pár év alatt eladták.
Az Pentagon n+1-dik stratégiai hibája, hogy nem tartották fenn a gépek alacsonyom ütemű sorozatgyártását.