Ez sanszosan lenyomott most egy F-86-os is erőből.
Nem meglepő, üresen jobb a tolóerő/tömeg aránya, mint az F86-osnak.
Hozzáteszem, a jelenlegi 777-300ER-nek, de még inkább a -200LR-nek még jobb ez az értéke.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez sanszosan lenyomott most egy F-86-os is erőből.
Mielőtt elolvastam volna a hozzászólásod, mutattam a feleségemnek a videót (szegény asszony,... a lányom negyedik szava az apa, nem, meg anya után a gázturbina volt), s ugyanezt soroltam el neki, amit te írtál.Üresen könnyű!
Ezt nem neked (mert te ezt biztosan tudod), hanem csak úgy az itt olvasóknak:
Ezekben a légibemutatókban mindig az a csalás, hogy ennyire nulla terheléssel az életben nem repülnek ezek a gépek, max egy-két extrém rövid ferry flight esetén, vagy műszaki berepüléskor. Persze ezekben a bemutatókban a közönség elámítása, letaglózása a lényeg (amire persze jó), csak néha az az érzésem, hogy az egyszerű emberek nincsenek tisztában vele, hogy ehhez hasonló manőverek töredékére sem képes akárcsak egy közepes terhelés mellett sem. A gép meg kifejezetten ultranagy hatótávolságú utakra van tervezve... 351 tonnásan nem teljesen így repül.
(És amúgy a 777-es kifejezetten jó tolóerő/tömeg arányú, még megpakolva is. Nem egy A340-300-as, amelyik csak azért emelkedik, mert kigörbül alóla a Föld... )
Ráadásul a -200LR törzse még rövid, de a fesztávja már a 65méteres, növelt karcsúságú, a szerkezeti tömege a harmadik legkisebb a B777-es családból, a hajtóműve pedig - opcionálisan - lehet akár a legnagyobb GE90-115B is.Nem meglepő, üresen jobb a tolóerő/tömeg aránya, mint az F86-osnak.
Hozzáteszem, a jelenlegi 777-300ER-nek, de még inkább a -200LR-nek még jobb ez az értéke.
Ezt is mondtam szegény asszonynak...Ilyen bemutatórepüléseken szinte minden rendszernél megy az "ereszd el a hajam", a kormányvezérlőrendszer limitációi is mások, sokkal engedékenyebbek, a hajtómű is gyorsabban és a hétköznapi maximumhoz képest mgasabb értékre pöröghet fel.
A két "harcfordulónál" ráadásul egy nagyon gyér sárgás füstöt is fel lehet fedezni, ami az utánégetős hajtóműveknél szokás, amikor a forszázskamrában nem optimális az égés.
Az ilyen korszerű utasszállítórepülő hajtóműveknél persze nem erről van szó, hanem a felfutóban levő tüzelőanyag betáplálás átmeneti állapotáról beszélünk, amikor a felszaladó fordulatszámhoz mindig egy kicsivel több kerozin társul, és a magasabb fordulatszámhoz tartozó áramlási viszonyokhoz képest a pillanatnyi kerozinfelesleg megsül, kokszosodik.
Ezen a repülésen is látszik, hogy ha elengedik a rendesen a gyeplőt egy közforgalmi típus hajtóművénél, az is tud szép gyorsan reagálni, meg ki tud lépni azokba az üzemi tartományokba, ahová normál dolgos hétköznapjain jóformán sosem lesz módja dolgozni.
Stölln-ben van kiállítva. Ezért szállt le oda.Megnéztem a dokufilmet az Il-62es mezőre leszállásáról, de az nem derült ki belőle, hogy miért is csinálták?.
Már csak egy magyar gyártású erőforrás kellene bele...A Magnus Fusion 212 sikeresen átrepülte az Atlanti-óceánt és megérkezett New Yorkba!
A Magnus Ferry Flight 2022 első és egyben legnehezebb szakasza zárult le augusztus 29-én a Westchester County Airport-on. Transzatlanti ferry flight pilótánk, Roy Ritter átadta a repülőgép kulcsait a Magnus Aircraft Inc. pilótájának, hogy leányvállalatunk képviselője folytathassa a missziót az amerikai kontinensen.
A HA-XAE kisrepülőgép teljesítménye példaértékű, hiszen ez idáig ilyen típusú, magyarországi gyártmányú kisrepülőgép még nem tett meg ilyen nagy utat.
- 8204 km
-50 repült óra
Ezúton szeretnénk gratulálni és megköszönni Roy Ritter ferry flight pilótának, hogy véghez vitte ezt az embert próbáló küldetést, valamint a Magnus Aircraft Zrt. minden kollégájának, akik részt vettek a szervezésben és nap, mint nap 24 órás készenlétben segítették a küldetés eredményességét. Végül, de nem utolsósorban köszönjük támogatóinknak, hogy segítették az út megvalósulását és sikerességét!