MU5735 Flight Data:
Annyit lehet tudni, hogy nagyjából 250 - 280 km-re voltak a céltól (Guangzhou Airport), ha jól tudom akkor az airlinereknél 3°-os süllyedést szoktak engedni, ami azt jelenti, hogy erről a magasságról kb. 170 km-re a reptérről kellett volna elkezdeni az ereszkedést.
A kérdés mi lehet az, ami képes ilyen hirtelen irányváltást okozni egy airlinernél? Úgy, hogy a gépen azon a pár másodperces videón nem látszott külső sérülés nyom, se lángok, se füst, se nem forgott, ingott (ami azt jelenthetné, hogy valamit elhagyott például).
- Én még mindig azt mondtom, hogy a magassági kormánnyal volt valami, hidraulika hiba például (tudom, redundáns rendszer van és valószínűleg nem megy egyszerre tönkre az A és B hidraulika kör is)
- Ha jó a 3D pálya plottolása akkor arra van a Wuzhou Xijiang Airport, lehet azért kanyarodtak arra, mert műszaki hibába ütköztek és próbáltak elérni oda, hogy vészleszállást hajtsanak végre.