Civil repüléssel kapcsolatos témák

Már vannak olvasói ötletek a festésére... :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Aztán majd jön egy tök fehér gép, amin egyedül a lajstrom melletti zászló lesz színes :)

Lehetne kék az orra....
 
Már vannak olvasói ötletek a festésére... :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Továbbra sem értem ezt a Wizzair kapcsolatot, vagyis annak pontos okát.
1, Egyrészt az nem is igazán magyar cég, tetszik vagy sem, lajstromozó hatóság nem jelent sokat, a tulajdonosi meg részvényes a döntő (meg az aircraft license szerződések mögött kik állnak).
2, A Wizz pilóták erre nem jók - viszont a Quatar is ugyanúgy szenved most a vírus miatt, dobálja ki a pilótákat, nekem meg több haverom is náluk dolgozik, szóval valószínűbb (talán persze), hogy lekasztanak pár type rated A330 pilótát az ő állományukból.
Na innen már érdekesebb a kérdés, hogy ezek az emberek felszerelnének-e a honvédséghez, vagy sem, ha a gép a katonákhoz kerülne. Ebben látom az airline kapcsolat egyik előnyét, hogy maradhatának civilben.

Emellett azt tudom még előnyként elkönyvelni, hogy bekerülnek ezek a pilcsik a Wizz pilot hubba, annak a szervezeti felépítését használva a OPC meg hasonlók leszervezésébe.
 
Berejtették a torony mögötti erdőbe, de a Aeroparkosok mindíg elviszik arra a vendégeket, hadd lássák ezt a szégyent :D
Nem feltétlenül szégyen, mert a B767 kifutó típus, így már csak tanker- és cargováltozatban gyártják. - Alkatrészként viszont a B757-hez is használható...
 
Nem feltétlenül szégyen, mert a B767 kifutó típus, így már csak tanker- és cargováltozatban gyártják. - Alkatrészként viszont a B757-hez is használható...

A szégyen itt a MALÉV-nak nevezett dinoszaurusz volt, aminek méltó emléke az erdőbe rejtett széthordott roncs. Aki egy kicsit is ismeri mi is volt valójában az a cég (és miért hagyta ott pl. Váradi és csinált Wizzairt), az tudja, hogy ezerbilliárd forint is kevés lett volna azt a szarkupacot helyretenni, annyira egy belterjes, magát a hatóság fölött állónak képzelő politikai kifizetőhely/csatorna volt. Légitársaságnak meg mindinkább alkalmatlan.

Az a 767 ennek tökéletes emlékműve - mint az erdőben rohadó hulla.
 
119083766_3524569930907517_235799593573586462_n.jpg