Egyéb haditechnikai kvízek

Ezen felül a listába bele lehet kötni. Valaki a CH47-et tekinti ikonikusnak. Emelt az ágyútól kezdve mindent és azok a helyztek, mikor csak a seggét tette le a hegytőn igencsak ikonikusan akkan ellenére. hogy az UH-1 rajzott úgy, mint a legyek.

A leggyorsabb gépnél is és a Do-335-öt kerestem, de nem volt így lett Tempest. Viszont csak kis magasságon volt jó.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Én Frank Whisle-t írtam, viszont a második kérdésre a Tempest szerintem nem jó válasz. A leggyorsabb valóban be is vetett II.VH-s prop gép a FW-190D/Ta-152 párosból kerül ki. Utána ami már nem szerepelt, és lecsúszott a II.VH-ről, de még brutál sebességre képes prop gép volt, az az F-8F Bearcat. Egyszerűen ez a kérdés így hibás, mert nincs ott a valódi jó válasz, valamint pongyola is, mert melyik P-51D? 5/10/20/30? Ha csak ez a 4 közül kéne választani, még ott is a P-51D30 gyorsabb gép volt már, mint a Tempest Mk II.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Én Frank Whisle-t írtam, viszont a második kérdésre a Tempest szerintem nem jó válasz. A leggyorsabb valóban be is vetett II.VH-s prop gép a FW-190D/Ta-152 párosból kerül ki. Utána ami már nem szerepelt, és lecsúszott a II.VH-ről, de még brutál sebességre képes prop gép volt, az az F-8F Bearcat. Egyszerűen ez a kérdés így hibás, mert nincs ott a valódi jó válasz, valamint pongyola is, mert melyik P-51D? 5/10/20/30? Ha csak ez a 4 közül kéne választani, még ott is a P-51D30 gyorsabb gép volt már, mint a Tempest Mk II.
Én is a Mustang-ra "lőttem", arra emlékeztem mint leggyorsabbra.
 
Hát vannak benne furcsaságok, amik még mint szakmabelit is erősen elgondolkoztattak, szóval ezt a tesztet civil nagyközönségnek kiadni elég kérdéses.
Origo. Ez mindent elmond, két hír közé mondjuk Tatár Csilla menszesze, és Hajdú Petya szingliélete közé, szódával elmegy.
 
Én is a Mustang-ra "lőttem", arra emlékeztem mint leggyorsabbra.
E négy közül az is volt a leggyorsabb. Csak a kérdés akkor már eleve rossz, mert a II.vh-s legyorsabb dugattyúsát kérdezi, és odaver 4 olyan választ, amely között NINCS ott a frankó megoldás. Meg ahogy írtam is, pontatlan már eleve az is, hogy P51D.
 
E négy közül az is volt a leggyorsabb. Csak a kérdés akkor már eleve rossz, mert a II.vh-s legyorsabb dugattyúsát kérdezi, és odaver 4 olyan választ, amely között NINCS ott a frankó megoldás. Meg ahogy írtam is, pontatlan már eleve az is, hogy P51D.
Azért ne keseredj el és ne dühöngj, olvastam én ennél sokkal pocsékabb tesztet is repüléstörténetről - el nem fogod hinni, egy egyébként nagyon magas szakmai színvonalú amerikai repülő-műszaki újságban!! Direkt ki is fénymásoltam magamnak az egészet hogy el ne felejtsem, hogy is nézik a világot onnan a messzi jueszéjből, talán még most is megvannak valahol a lapok.
 
Azért ne keseredj el és ne dühöngj, olvastam én ennél sokkal pocsékabb tesztet is repüléstörténetről - el nem fogod hinni, egy egyébként nagyon magas szakmai színvonalú amerikai repülő-műszaki újságban!! Direkt ki is fénymásoltam magamnak az egészet hogy el ne felejtsem, hogy is nézik a világot onnan a messzi jueszéjből, talán még most is megvannak valahol a lapok.
Elkeseredve nem vagyok, dühöngeni nincs miért. Egyszerűen nem értem mi célja van az ilyen cikkeknek? Ahhoz hogy a normál hétköznapi ember agyát megtornáztassa, túl sok, mert olyanokat kérdez, ami szaktudás és komoly ismeretek nélkül, egy sima érdeklődőnek nem lesz meg. Viszont egy szakember meg felhúzza a szemöldökét. Ez kb. arra volt jó, hogy kitöltse a helyet az Origo felületén...