Jöjjön, miden mennyiségben, amit mesélt.Múlt héten találkoztam egy amerikai mérnökkel aki az F111 eseknek is az NDTs csapatában dolgozott 20as éveinek elején.
Mesélt pár érdekeset
Légierő állományban voltak, de nem az adott repülő alakulathoz tartoztak.
Mutatott képeket, hogy 80as években angliában volt olyan hetük, amikor 18db 111es, korai 16osok meg rengeteg (more than thirty) f4es várt a vizsgálataikra.
Rengeteg érdekes szösszenetet mesélt, azóta azon gondolkodok hogy az ilyen jellegű (kiszolgálói oldal vagy támogató) szakemberek emlékeit megjelenteti valaki mostanában?
Mutatott nekem 2 amerikai szaklapot ahol pölö a Lockheed közzétesz anyagvizsgálati tanulmányokat, de azok közel sem olyan érdekesek összefüggéseiben mint amit az öreg sztorizott.
Es bazdmeg elastak ezeket a gyonyoru gepeket egy szemettelepen mert hogy tele van azbesztel.RAAF
Az opera megnyitásakor
1973
![]()
Mérgező az azbeszt és macera tőle mentesíteni.Es bazdmeg elastak ezeket a gyonyoru gepeket egy szemettelepen mert hogy tele van azbesztel.
Le lehet kotni es akar keritessel elvalasztva kiallitani ahogy tobben kertek is.Mérgező az azbeszt és macera tőle mentesíteni.
pedig a legtomklenszisebb repülőEs bazdmeg elastak ezeket a gyonyoru gepeket egy szemettelepen mert hogy tele van azbesztel.
Olyat nem csinalnak. A hollandok pl egy ideig a közelébe nem mentek a nullpontnál az egyik épületünknek, mert azbeszt voot a szigetelés. Konkretan letiltották a katonáikat.Le lehet kotni es akar keritessel elvalasztva kiallitani ahogy tobben kertek is.
A hullámpaláról nem is beszélveOlyat nem csinalnak. A hollandok pl egy ideig a közelébe nem mentek a nullpontnál az egyik épületünknek, mert azbeszt voot a szigetelés. Konkretan letiltották a katonáikat.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..