F-4 Phantom II (McDonell Douglas)

Leírva nehezebben jön át a sajátos humorom, mint élőben, én sose gyalázkodok senkire sem. Még hazánk irányítóit se szoktam bírálni, mivel a dolgok nem feketék vagy fehérek, hanem többnyire szürkék.
 
Spangdahlem, 1990:

1k8qqg1tmffc3nteiuem.jpg
 
Török F-4 Phantom II Mod
Turkish_Air_Force_F4E_Phantom_II_MOD_45157794.jpg

Nem egy mai jószág, de azért ütős egy madár, és még jól is néz ki. Tavaly ősszel Ostravában beszélgettem a török felderítő-Phantomok egyik szemtelenül fiatal pilótájával, és kiderült, hogy majdnem egykorú a gépével, de azért közülük az RF-4 a rangidős .
 
Mi történik akkor, ha egy 19 tonnás F-4 Phantom II 215 m/s-mal nekicsapódik egy 470 tonnás betontömbnek?
https://www.youtube.com/watch?v=CZ8uvQk1H9I
 
A cikk miatt újra felvetődő kérdés... Egy ekkora cég , ilyen sikeres gépekkel, hogy mehetett tönkre mint a McDonnell Douglas ? Pontosabban miért volt szükség a Boeing fúzióra ?
 
A cikk miatt újra felvetődő kérdés... Egy ekkora cég , ilyen sikeres gépekkel, hogy mehetett tönkre mint a McDonnell Douglas ? Pontosabban miért volt szükség a Boeing fúzióra ?
A Martin Marietta hogyan mehetett tönkre az F-16-tal? Pont úgy, ahogy a McDD. Nem biztos, hogy tönkrementek, csak a fúzióval a túlélőképesség nőtt a piacon, hiszen kevesebb a vetélytárs és a fejlesztési programok költségei meredeken elekedtek... Maradt a fúzió lehetősége.
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
A Martin Marietta hogyan mehetett tönkre az F-16-tal? Pont úgy, ahogy a McDD. Nem biztos, hogy tönkrementek, csak a fúzióval a túlélőképesség nőtt a piacon, hiszen kevesebb a vetélytárs és a fejlesztési programok költségei meredeken elekedtek... Maradt a fúzió lehetősége.
Na ez az... Basszus 30 milliárd egy F 15E vagy F 16 Block 60 . Hihetetlen hogy egyáltalán szó van gazdasági problémákról. Amikor felváltva nyerik a tendereket... Ezzel szemben meg egy Boeing felvásárolta nagyjából.