Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Eléggé adná magát az A200M, mint koncepció...According to a parliamentary report written by the French deputies Benjamin Griveaux and Jean-Louis Thiériot in July 2020, Airbus is working on a project that the French military calls "Future Medium Tactical Cargo aircraft" (FCTM). It's supposed to replace the CN-235s and C-130Hs of the French airforce und will incorporate many elements of the A400M, including the engines.
"The Air Force is putting forward a project for a future medium tactical cargo aircraft (FCTM), intended to replace both the C130 and the Casa, fleets now aging. This FCTM, which would be a direct competitor of the American C130J, would make in the eyes of the Air Force an excellent product for a European recovery plan. Airbus is designing an aircraft that fits into the capacity segment of the C130 and incorporates many elements of the A400M, including the engines, which makes it possible to envisage economies of scale in terms of training, logistics and employment. The Spaniards, in particular, might be interested in this project. Better still than European defense fund support, such a project could be financed under the European recovery plan, for five or six billion euros."
L'armée de l'Air évoque un nouvel avion européen de transport pour remplacer les CN-235 et les C-130 - Zone Militaire
Quand le programme européen d'avion de transport militaire A400M "Atlas" a été lancé, l'objectif était de remplacer, du moins pour la France etwww.opex360.com
Un rapport plaide pour un nouvel avion de transport destiné à remplacer les CN-235 et les C-130H Hercules | Zone Militaire
L'actualisation de la Loi de programmation militaire 2019-25 à la fin de l'année 2021 sera cruciale pour les armées, et pour l'armée de l'Air & dewww.opex360.com
Ezt te hol olvastad?Az Airbusnál úgy tűnik megértették hogy az A400 nál egy sokkal kiforrottabb tipussal lehet csak a C130 cseréje jelentette üzletért versenybe szàllni
Dehogy terveznek olyat!Az arányok kedvéért hogy mit is terveznek...
Ez csak egy "rajongói" fotóbolt.Graphic that has been circulating in French forums, of what the future A410M could be. Shortened fuselage, lighter and shorter wings, 2 engines.
Ebben latok fantaziat, sem C-5, sem C-17 nincs mar gyartasban, ugye, az Atlasszal meg nem lehet valodi neheztechnikat vinni sehova.Az elmúlt napokban EU tanács egybek melllett két az A400M szempontjából érdekes PESCO projekt indítását hagyta jóvá.
- Az egyik a SATOC (Strategic Air Transport for Outsized Cargo) projekt.
ez úgy tűnik egy -17 kategóriájú stratégiai teherszállító repülőgép lesz, vagyis nagyobb mint az A400M
Ebben kevesbe, hacsak nem az a cel, hogy alamenjenek arban a C-130-nak.- a másik az FMTC (Future Mid-size Tactical Cargo)
ez a hírek szerint egy 15-17 hasznos terhet szállítani képes közepes, de az A400M nél kisebb taktikai teherszállító gép lesz az A400M rendszereinek (hajtómű, futóművek, stb...) a felhasználásával.
Ez szerintem ertelmetlen: mitol lenne az Atlas vege egy-egy 17t meg egy ~75t szallito tipus erkezese, amelyikbol egyik sem lesz varhatoan multirole stb?ezek a gépek - ha minden jól megy - 10-15 éven belül repülhetnek ami várhatóan az A400M karrierjének a végét is fogja jelenteni.
Nem lehetne, hogy megveszik a C-390 licenszét, és eldöntik, ki mit fog belőle gyártani? Legalább nekünk is leesne egy kis munka a beszállítói láncbanAz Európai Bizottság kiírta a pályázati felhívást a jövő taktikai szállítórepülőgép fejlesztésének megvalósíthatósági tanulmányi szakaszához. Ez az eljárás jövő novemberben zárul le. A megvalósíthatósági tanulmánynak többek között javaslatot kell tennie az új szállító repülőgépek „szükségletelemzésére a 2030–2050 időszakra, valamint a „fejlesztési lehetőségek azonosítására” európai szinten, különösen „az EDF-ben részt vevő tagállamok és a társult országok körében”. Ez egyúttal „lehetőség lesz Európának arra, hogy egyesítse erőfeszítéseit azáltal, hogy szilárd elemekkel látja el az EU védelmi közösségét [a nemzeteket és az ipart], hogy eldöntsék, mi legyen a katonai taktikai szállítás jövője 2035 után”.
Franciaország, Németország és Svédország megállapodást írt alá a "Future Mid-Size Tactical Cargo" [FMTC - Futur Cargo Median] projektről, amely egy új taktikai szállító repülőgép kifejlesztését célozza 2040-re, a C-130 Hercules és a CASA CN-235/295 leváltására.
Szerintem nem. Ezzel a projekttel is az európai repülőgép fejlesztést és ipart akarják életben tartani.Nem lehetne, hogy megveszik a C-390 licenszét, és eldöntik, ki mit fog belőle gyártani? Legalább nekünk is leesne egy kis munka a beszállítói láncban
Az még egy váratlan fordulat lenne, ha a Boeing helyett végül Airbus - Embraer közös projekt lenne belőle...Nem lehetne, hogy megveszik a C-390 licenszét, és eldöntik, ki mit fog belőle gyártani? Legalább nekünk is leesne egy kis munka a beszállítói láncban
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..