Nagyon bejön ez a Gidrán a Nurolmakinak
Hat, mondjuk 10-20x annyiert remelem is...Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!

Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják.Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!

Nagyrészt egyetértet, de a teslahoz képest ez manufakturális kisipari gyártás. Kis túlzással flexel , nagykalapáccsal. És innen nézve mondom azt, hogy nagyon jó a minőség. Jártam a grczi/bécsi páncélozott MAN -eket összeszerelő üzemekben is jópárszor, és volt alkalmam ott is jó szemügyre venni a végterméket. Tréleren szállítottam is páncélozott MAN-et. Nem láttam minőségi különbséget az összeszerelésben. Természetesen felületes szemlélőként. Ellenben bárminemű keleti terméket megvizsgálva, hááát… Jobbára mindíg kikerekedett szemmel csodáltam az “elnyűhetetlen” szerkezeteket.Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják.
Talán majd Berlinben 3-4 év alatt okosodnak.
A fanatikusok pedig akár magukra is tetováltathatjákTök f@sza lenne ebből kulcstartót csinálni![]()

Nah, pár érdekesség.
Katar, Szenegál és Tunézia Block 3 verziót kapitt, a miénk Block 4+ verzió, 2020-as fejlesztés. 500db-ra van a törököknek előrendelése. Török és külföld.
Jobb ergonómia, nagyobb teljesítményű hűtő, fűtő , légkondi. Megerősítve a motor hűtési rendszere a korábbi tapasztalatok alapján. Éjjellátó kamerarendszer, fokozták a hidraulikarendszer megbízhatóságát.
Verziók: légvédelmi rakétárendszerrel felszerelt, tűzvezető, páncéltörő, páncélozott mentő, tűzszerész robotkarral rendelkező műszaki /tűzszerész.
A szlovák teszteken keltette fel az MH érdeklődését a Yalcin. Az ottani 7 gyártóból a Yalcin volt a legmeggyőzőbb. ( szlovák Aligator-2, török PARS, Cobra 2, BAE Eagle-4, Arab Emirs. NiMR A. LLC, cseh Ajban, KMW Dingo-2, Nexter Renault Sherpa.)
A fékhez.Mihez van ebben hidraulika?
Vezetési gyakorlat = sofőrképzésVolt szó róla hogy a meglevő Gidránaink tüzérségi felderítő járművek. Ezek szerint páncéltörő felderítő?
A páncéltörő fegyverek közvetlen irányzásúak, nem kell nekik felderítő. A felderítő meg nem lehet egyben páncéltörő mert egy seggel nem lehet 2 lovat megülni.Volt szó róla hogy a meglevő Gidránaink tüzérségi felderítő járművek. Ezek szerint páncéltörő felderítő?
Csak a szinek végett![]()
Vezetési gyakorlaton a Gidránokkal - Honvédelem
Az idén újonnan átadott harci támogató páncélozott járművekkel, a Gidránokkal - eredeti török nevén: Ejder Yalcin - tartottak vezetési gyakorlatot az MH 25. Klapka György Lövészdandár 36. Páncéltörő-Rakétaosztályának katonái szeptember 7-én.honvedelem.hu
:Igen, de jelzés értékű. Ezek szerint lesz AT rakétás jármű is.Vezetési gyakorlat = sofőrképzés

Itt kimondottan jók a színek!Csak a szinek végett:
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..