Nagyon bejön ez a Gidrán a Nurolmakinak
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hat, mondjuk 10-20x annyiert remelem is...Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!
Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják.Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!
Nagyrészt egyetértet, de a teslahoz képest ez manufakturális kisipari gyártás. Kis túlzással flexel , nagykalapáccsal. És innen nézve mondom azt, hogy nagyon jó a minőség. Jártam a grczi/bécsi páncélozott MAN -eket összeszerelő üzemekben is jópárszor, és volt alkalmam ott is jó szemügyre venni a végterméket. Tréleren szállítottam is páncélozott MAN-et. Nem láttam minőségi különbséget az összeszerelésben. Természetesen felületes szemlélőként. Ellenben bárminemű keleti terméket megvizsgálva, hááát… Jobbára mindíg kikerekedett szemmel csodáltam az “elnyűhetetlen” szerkezeteket.Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják.
Talán majd Berlinben 3-4 év alatt okosodnak.
A fanatikusok pedig akár magukra is tetováltathatjákTök f@sza lenne ebből kulcstartót csinálni
Nah, pár érdekesség.
Katar, Szenegál és Tunézia Block 3 verziót kapitt, a miénk Block 4+ verzió, 2020-as fejlesztés. 500db-ra van a törököknek előrendelése. Török és külföld.
Jobb ergonómia, nagyobb teljesítményű hűtő, fűtő , légkondi. Megerősítve a motor hűtési rendszere a korábbi tapasztalatok alapján. Éjjellátó kamerarendszer, fokozták a hidraulikarendszer megbízhatóságát.
Verziók: légvédelmi rakétárendszerrel felszerelt, tűzvezető, páncéltörő, páncélozott mentő, tűzszerész robotkarral rendelkező műszaki /tűzszerész.
A szlovák teszteken keltette fel az MH érdeklődését a Yalcin. Az ottani 7 gyártóból a Yalcin volt a legmeggyőzőbb. ( szlovák Aligator-2, török PARS, Cobra 2, BAE Eagle-4, Arab Emirs. NiMR A. LLC, cseh Ajban, KMW Dingo-2, Nexter Renault Sherpa.)
A fékhez.Mihez van ebben hidraulika?
Vezetési gyakorlat = sofőrképzésVolt szó róla hogy a meglevő Gidránaink tüzérségi felderítő járművek. Ezek szerint páncéltörő felderítő?
A páncéltörő fegyverek közvetlen irányzásúak, nem kell nekik felderítő. A felderítő meg nem lehet egyben páncéltörő mert egy seggel nem lehet 2 lovat megülni.Volt szó róla hogy a meglevő Gidránaink tüzérségi felderítő járművek. Ezek szerint páncéltörő felderítő?
Csak a szinek végett :Vezetési gyakorlaton a Gidránokkal - Honvédelem
Az idén újonnan átadott harci támogató páncélozott járművekkel, a Gidránokkal - eredeti török nevén: Ejder Yalcin - tartottak vezetési gyakorlatot az MH 25. Klapka György Lövészdandár 36. Páncéltörő-Rakétaosztályának katonái szeptember 7-én.honvedelem.hu
Igen, de jelzés értékű. Ezek szerint lesz AT rakétás jármű is.Vezetési gyakorlat = sofőrképzés
Itt kimondottan jók a színek!Csak a szinek végett :