[HUN] Ejder Yalcin / Gidrán 4x4

E-Ci76aX0AE4nth

Nagyon bejön ez a Gidrán a Nurolmakinak
 
Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!
 
Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!
Hat, mondjuk 10-20x annyiert remelem is... :D
 
Az biztos, hogy nem sajnálták az anyagot a futóműből. A hatsó felfüggesztés pedig úgy tűnik ugyanaz mint az első, csak a kormánymű ki van hagyva, helyette egy fix “kormányösszekötő van betéve. Ez akár egy öszkerékkormányzást is könnyen megoldhatóvá tesz. Talán a Hummer is ilyen. Nekem nagyon jól összerakott jármüveknek tüntek. Mondom ezt autószerelőként. Messze messze jobbak mint amire számítottam laikusként. Egy Tesla összeszerelése sok esetben szarabb! És ez nem vicc!!
Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják. :)

Talán majd Berlinben 3-4 év alatt okosodnak.
 
Mondjuk a a Teslaval nem tetted magasra a lécet. Qrvajó innovatív megoldások vannak benne, de az autó belső tervezését és az összeszerelést még nagyon tanulják. :)

Talán majd Berlinben 3-4 év alatt okosodnak.
Nagyrészt egyetértet, de a teslahoz képest ez manufakturális kisipari gyártás. Kis túlzással flexel , nagykalapáccsal. És innen nézve mondom azt, hogy nagyon jó a minőség. Jártam a grczi/bécsi páncélozott MAN -eket összeszerelő üzemekben is jópárszor, és volt alkalmam ott is jó szemügyre venni a végterméket. Tréleren szállítottam is páncélozott MAN-et. Nem láttam minőségi különbséget az összeszerelésben. Természetesen felületes szemlélőként. Ellenben bárminemű keleti terméket megvizsgálva, hááát… Jobbára mindíg kikerekedett szemmel csodáltam az “elnyűhetetlen” szerkezeteket.
 
360 fokos Gidran szolgáltatást kínálok.
A vezetőülés Gidran, de azt hiszem, azok a részek, ahol a hátsó ülések láthatók, Kirpihez tartoznak.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Edit:
A Cobra 2 hadműveletben/járőrszolgálatban is szolgál. Ennyit hagyok a fórum tapasztalt lakóinak.
 
Nah, pár érdekesség.

Katar, Szenegál és Tunézia Block 3 verziót kapitt, a miénk Block 4+ verzió, 2020-as fejlesztés. 500db-ra van a törököknek előrendelése. Török és külföld.

Jobb ergonómia, nagyobb teljesítményű hűtő, fűtő , légkondi. Megerősítve a motor hűtési rendszere a korábbi tapasztalatok alapján. Éjjellátó kamerarendszer, fokozták a hidraulikarendszer megbízhatóságát.
Verziók: légvédelmi rakétárendszerrel felszerelt, tűzvezető, páncéltörő, páncélozott mentő, tűzszerész robotkarral rendelkező műszaki /tűzszerész.

A szlovák teszteken keltette fel az MH érdeklődését a Yalcin. Az ottani 7 gyártóból a Yalcin volt a legmeggyőzőbb. ( szlovák Aligator-2, török PARS, Cobra 2, BAE Eagle-4, Arab Emirs. NiMR A. LLC, cseh Ajban, KMW Dingo-2, Nexter Renault Sherpa.)



Mihez van ebben hidraulika?