[HUN] Lynx KF41

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 355
22 869
113
 
  • Tetszik
Reactions: arcas

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
8 363
9 077
113
Az a szomorú, hogy mi vagyunk az első megrendelők, gyártók, stb, mégis az ausztráloknak van hamarabb működő prototípusa, a cseheknek ilyen verzió ábrája, etc.
Ha visszakeresel akkor ezt a verzióábrát ebben a topicban is megtalálod (legrosszabb esetben az általános Lynx topicban), homokszínű járművekkel, angol feliratokkal.
Mivel nálunk nem volt nyilvános tender, így felesleges ilyen ábrát készíteni. Mindenesetre gyanús, hogy a szenzorárbócra esetleg a Pro Patria megoldásai vannak felrajzolva.
 
  • Tetszik
Reactions: SilvioD

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
3 772
7 184
113
Ha visszakeresel akkor ezt a verzióábrát ebben a topicban is megtalálod (legrosszabb esetben az általános Lynx topicban), homokszínű járművekkel, angol feliratokkal.
Mivel nálunk nem volt nyilvános tender, így felesleges ilyen ábrát készíteni. Mindenesetre gyanús, hogy a szenzorárbócra esetleg a Pro Patria megoldásai vannak felrajzolva.

Elvégre az angol az magyar? :rolleyes: Mint x honfitársaink kettős identitása? :D
 

kamm

Well-Known Member
2019. február 23.
4 321
4 429
113
Az a szomorú, hogy mi vagyunk az első megrendelők, gyártók, stb, mégis az ausztráloknak van hamarabb működő prototípusa, a cseheknek ilyen verzió ábrája, etc.

Ezt nem ertem. Ebben mi a szomoru?
Ez RM marketing. Nalunk nem nyilvanosak a katonai beszerzesek, igy az ilyesmi marketinganyagok sem azok altalaban, de megnyugodhatsz, nincs olyan sales pitch a vilagon, amihez ne keszulne hasonlo (en legalabbis az elmult ~30 evben nem kaptam meg olyan ajanlatot, amivel ne jott volna ilyesmi.)
 

Pogány

Well-Known Member
2018. április 26.
3 772
7 184
113
Ezt nem ertem. Ebben mi a szomoru?


RM szempontból érthető a tenderek megnyerésének szükséglete, de mint bizonyítvány, valahol érdekes hogy az ausztráloknak össze tudtak rakni nem csak demo járművet, ha nyerik a tendert, lehet hamarabb indul a gyártás náluk, mint nálunk az első megrendelőnek/nél, hogy még tornyot sem fogunk gyártani, az a nyomott cseh eset megvalósulásakor majd náluk lesz és lehet ha nyernek hamarabb lesz Lynx nálunk mint nálunk az első megrendelőnél, hogy nincs magyar propagandaanyag, de cseh meg ángol igen.... Amolyan nesze baszdmeg érzés.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 355
22 869
113
Ha visszakeresel akkor ezt a verzióábrát ebben a topicban is megtalálod (legrosszabb esetben az általános Lynx topicban), homokszínű járművekkel, angol feliratokkal.
Mivel nálunk nem volt nyilvános tender, így felesleges ilyen ábrát készíteni. Mindenesetre gyanús, hogy a szenzorárbócra esetleg a Pro Patria megoldásai vannak felrajzolva.
Ezt te ebből a képből vágod?
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
8 355
22 869
113
RM szempontból érthető a tenderek megnyerésének szükséglete, de mint bizonyítvány, valahol érdekes hogy az ausztráloknak össze tudtak rakni nem csak demo járművet, ha nyerik a tendert, lehet hamarabb indul a gyártás náluk, mint nálunk az első megrendelőnek/nél, hogy még tornyot sem fogunk gyártani, az a nyomott cseh eset megvalósulásakor majd náluk lesz és lehet ha nyernek hamarabb lesz Lynx nálunk mint nálunk az első megrendelőnél, hogy nincs magyar propagandaanyag, de cseh meg ángol igen.... Amolyan nesze baszdmeg érzés.
Az első gépeket a németek rakják össze velünk Németországban.
Az ausztrál gyártás tőlünk szinte függetlenül fog futni. 99%, hogy utánunk, bár a Boxer üzemmel náluk nem nulláról kell kezdeni. De azt érted mi a gondod? A világ legújabb, egyik potenciálisan legjobb IFV-je lehet hozzánk nem a világon az elsőként, hanem lehet másodikként csak fél évvel később érkezik??? :eek: Nem tűnik komoly problémának...

A cseh toronygyártásból jól fogunk kijönni, ez fogja évekre biztosítani a zalai gyárnak a melót. Anélkül nincs cseh export. Sokkal többet nyerünk vele, mintha a toronnyal is nekünk kellene "baszakodni". Persze jó lenne minden, de valahol el kell kezdeni.

Nem kell kizárólagosságban gondolkodni. Egy globális Lynx gyártási láncba léptünk be a legjobb ütemben, jó pozicióban. Én ezekben a lehetőségeket látom, nem értem a problémáid. Gondold át!
 

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
10 145
23 734
113
RM szempontból érthető a tenderek megnyerésének szükséglete, de mint bizonyítvány, valahol érdekes hogy az ausztráloknak össze tudtak rakni nem csak demo járművet, ha nyerik a tendert, lehet hamarabb indul a gyártás náluk, mint nálunk az első megrendelőnek/nél, hogy még tornyot sem fogunk gyártani, az a nyomott cseh eset megvalósulásakor majd náluk lesz és lehet ha nyernek hamarabb lesz Lynx nálunk mint nálunk az első megrendelőnél, hogy nincs magyar propagandaanyag, de cseh meg ángol igen.... Amolyan nesze baszdmeg érzés.
Kifogott halnak minek dobj be csalit? több mint egy éve eldöntött kérdés volt a beszerzés csak a szerződésen vakaróztak. Az ausztrálok kértek prototípust mivel még 3 évig fogják nyúzni (meg valszeg többet is fognak venni mint mi) mi meg nem kértünk. Ha ahhoz kötöttük volna a beszerzést, hogy bocsássanak a rendelkezésünkre x példányt akkor sovány malac vágtában megcsinálják. A publikus marketing részét meg konkrétan a magyar kormány blokkolja a cégeknél az aláírásig és a kiszivárgó információkban is maximum meg nem nevezett KKEU-i országként emlegetnek minket.
 

pöcshuszár

Well-Known Member
2019. március 21.
8 363
9 077
113
Kifogott halnak minek dobj be csalit? több mint egy éve eldöntött kérdés volt a beszerzés csak a szerződésen vakaróztak. Az ausztrálok kértek prototípust mivel még 3 évig fogják nyúzni (meg valszeg többet is fognak venni mint mi) mi meg nem kértünk. Ha ahhoz kötöttük volna a beszerzést, hogy bocsássanak a rendelkezésünkre x példányt akkor sovány malac vágtában megcsinálják. A publikus marketing részét meg konkrétan a magyar kormány blokkolja a cégeknél az aláírásig és a kiszivárgó információkban is maximum meg nem nevezett KKEU-i országként emlegetnek minket.
Nem 1 évig fognak szarakodni az ausztrálok?