Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Elég szégyenlősen lett fotózva, de jól látom, hogy nem csak a forgószárnyagyat, de az egész főreduktort is ki kellett építeni?Rakodási teszt - Cougar a C-17-esben...
![]()
![]()
RAKODÁSI TESZT: COUGAR A C-17-ESBEN
A Magyar Honvédség H225M helikoptereinek légi szállíthatóságával kapcsolatban felmerülő kérdésekre részben választ adhat az alábbi bejegyzés, amelynek anyagát még 2017-ben kaptam egy szlovén kollégától. Azért csak részben, mert a 225-ös a tehertér és a faroktartó közé illesztett törzsszekció révén…airbase.blog.hu
Elég szégyenlősen lett fotózva, de jól látom, hogy nem csak a forgószárnyagyat, de az egész főreduktort is ki kellett építeni?
Az rideg.
Érthető, hogy kell utána két nap újra összelapátolni a masinát.
Szerintem ez is csak úgy működik, mint a légijárművek általában.Ilyenkor is kell vizsgálni egy kúpon futást meg minden szir-szart?
Tovább bővül a pápai légibázis - Megújuló energiával üzemel majd a legújabb repülőgép szimulátor hazánkban...
A Stratégiai Légiszállítási Képesség (SAC) új C-17 Légi Személyzet Kiképző Rendszer (Szimulátor) Épületének beruházás a pápai MH 47. Bázisrepülőtéren az ünnepélyes „első ásónyommal” indult, amelyet a megrendelő NATO Támogató és Beszerzési Ügynökség (NSPA) NATO Légiszállítást Kezelő Program Iroda (NAMPO) képviseletében Gregory Clark, a kivitelező STRABAG képviseletében pedig Etl Imre hajtottak végre.
Az új, mintegy 1438 m2-es épület központi eleme a 14 méter magas szimulátor öböl, amelyhez egy földszintes épületrész csatlakozik. Ebben az épületrészben kapnak majd helyet a C-17 szimulátor üzemeltetését biztosító személyzet irodái és műhelyei, valamint a repülőszemélyzet kiképzését szolgáló tantermek és eligazítók.
![]()
![]()
![]()
This week the Heavy Airlift Wing (HAW) performed tanker trials with the Multinational Multirole Tanker Transport Unit (MMU) in The Netherlands, which operate the Airbus A330 MRTT / KC-30 aerial refueling platform.
Although the Heavy Airlift Wing is already able to conduct air-to-air refueling with the Boeing KC-135 Stratotanker, the ability to engage with a second option will greatly expand the HAW’s mission capabilities. Four HAW pilots performed the training this week and more are planned to follow.
“This first and very successful air-to-air refueling with MMU is a big step to extend our available options when it comes to air-to-air refueling in the future,” says HAW squadron commander LtCol Olav Andersen.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..