Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Elég szégyenlősen lett fotózva, de jól látom, hogy nem csak a forgószárnyagyat, de az egész főreduktort is ki kellett építeni?Rakodási teszt - Cougar a C-17-esben...
RAKODÁSI TESZT: COUGAR A C-17-ESBEN
A Magyar Honvédség H225M helikoptereinek légi szállíthatóságával kapcsolatban felmerülő kérdésekre részben választ adhat az alábbi bejegyzés, amelynek anyagát még 2017-ben kaptam egy szlovén kollégától. Azért csak részben, mert a 225-ös a tehertér és a faroktartó közé illesztett törzsszekció révén…airbase.blog.hu
Elég szégyenlősen lett fotózva, de jól látom, hogy nem csak a forgószárnyagyat, de az egész főreduktort is ki kellett építeni?
Az rideg.
Érthető, hogy kell utána két nap újra összelapátolni a masinát.
Szerintem ez is csak úgy működik, mint a légijárművek általában.Ilyenkor is kell vizsgálni egy kúpon futást meg minden szir-szart?
Tovább bővül a pápai légibázis - Megújuló energiával üzemel majd a legújabb repülőgép szimulátor hazánkban...
A Stratégiai Légiszállítási Képesség (SAC) új C-17 Légi Személyzet Kiképző Rendszer (Szimulátor) Épületének beruházás a pápai MH 47. Bázisrepülőtéren az ünnepélyes „első ásónyommal” indult, amelyet a megrendelő NATO Támogató és Beszerzési Ügynökség (NSPA) NATO Légiszállítást Kezelő Program Iroda (NAMPO) képviseletében Gregory Clark, a kivitelező STRABAG képviseletében pedig Etl Imre hajtottak végre.
Az új, mintegy 1438 m2-es épület központi eleme a 14 méter magas szimulátor öböl, amelyhez egy földszintes épületrész csatlakozik. Ebben az épületrészben kapnak majd helyet a C-17 szimulátor üzemeltetését biztosító személyzet irodái és műhelyei, valamint a repülőszemélyzet kiképzését szolgáló tantermek és eligazítók.
This week the Heavy Airlift Wing (HAW) performed tanker trials with the Multinational Multirole Tanker Transport Unit (MMU) in The Netherlands, which operate the Airbus A330 MRTT / KC-30 aerial refueling platform.
Although the Heavy Airlift Wing is already able to conduct air-to-air refueling with the Boeing KC-135 Stratotanker, the ability to engage with a second option will greatly expand the HAW’s mission capabilities. Four HAW pilots performed the training this week and more are planned to follow.
“This first and very successful air-to-air refueling with MMU is a big step to extend our available options when it comes to air-to-air refueling in the future,” says HAW squadron commander LtCol Olav Andersen.