
Továbbra sincs megnyugtató válasz arra, miért repült alacsonyan az osztrák légteret megsértő magyar felségjelű C–17-es
Az osztrák vizsgálóbizottsággal párhuzamosan a magyar hatóság is keresi az incidens okait.
![]()
Továbbra sincs megnyugtató válasz arra, miért repült alacsonyan az osztrák légteret megsértő magyar felségjelű C–17-es
Az osztrák vizsgálóbizottsággal párhuzamosan a magyar hatóság is keresi az incidens okait.telex.hu
Csapjatok le, de én nem értem, hogy kb. 1+ hét idő alatt ezen mit nem lehet tisztázni...?
Vagy senki nem ad adatot és nem beszél és csak dafke nem segítek a helyzetet elemezni?
Olyan nehéz megnézni, hogy mi volt a repülési terv, mire volt engedély majd a dig. adatrögzítővel ezt összevetni...?
Mi a f*szra jó a sok csodakütyü és digitalizáció, ha ez nem megy?
A rádiózást is veszik fel.
Eszemfaszom megáll.
De télnyeg.
A gép megvan, a személyzet megvan, és a papírmunka is megvan.
MI
TART
EZEN
ENNYI
IDEIG?
Mintha egy rendőr azon mélázna egy hétig, hogy egy 40 tonnás kamion hogyan került egy kisebb súlylimites útra, úgy, hogy GPS nyomkövető van a kocsin és kiolvashatná.
Egyre inkább azt érzem, hogy valami túlbuzgó osztrák felfújta a semmit, most meg kénytelenek valamit kitalálni csak semmi nem jut az eszükbe. Máskülönben tényleg ott van minden info, szóval érthetetlen.
Ausztria bár barátságos ország, azért nem NATO tagország, egy NATO gépnek illene normális repülési tervet benyújtania mielőtt áthalad egy szövetségen kívüli állam területén. Ha valamelyik kevésbé demokratikus ország tette volna felrobbant volna az internet.Egyre inkább azt érzem, hogy valami túlbuzgó osztrák felfújta a semmit, most meg kénytelenek valamit kitalálni csak semmi nem jut az eszükbe. Máskülönben tényleg ott van minden info, szóval érthetetlen.
Honnan tudod, hogy nem volt normális repterve?Ausztria bár barátságos ország, azért nem NATO tagország, egy NATO gépnek illene normális repülési tervet benyújtania mielőtt áthalad egy szövetségen kívüli állam területén. Ha valamelyik kevésbé demokratikus ország tette volna felrobbant volna az internet.
Nyilvánvalóan akármi is volt, nem azt teljesítette. Különben nem lenne hír.Honnan tudod, hogy nem volt normális repterve?
Nyilvánvalóan akármi is volt, nem azt teljesítette. Különben nem lenne hír.
Ausztria bár barátságos ország, azért nem NATO tagország, egy NATO gépnek illene normális repülési tervet benyújtania mielőtt áthalad egy szövetségen kívüli állam területén. Ha valamelyik kevésbé demokratikus ország tette volna felrobbant volna az internet.
Oleksiy Reznikov ukrán védelmi miniszter megerősítette, hogy Litvánia Stinger légvédelmi rakétáit hozták Ukrajnába. Tegnap a C-17-es (BRK 89-es járat), ma pedig az azonos típusú gép (BRK 88-as járat) litván katonai segélyt szállított Šiauliaiból (Siauliai levél) Kijevbe. A C-17-es szállítógépek a NATO Heavy Airlift Wing magyarországi székhelyéhez tartoztak a pápai légibázison. Az egység a Stratégiai Légiszállítási Képesség (SAC) kezdeményezésnek megfelelően jött létre, amelyben Lengyelország is részt vesz.
Valóban magyar repülőgépek szállítanak Ukrajnának fegyvereket?The Netherlands sends additional military equipment to Ukraine via SAC Program C17.
![]()
(Nem repült be a gép az ukrán légtérbe, nem közvetlen szállítás volt.)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..