A szolnoki állomány lehet hogy, kibírná röhögés nélkül, hogy heteken át reggel-este oda-vissza kell buszozni mondjuk munkarend eltolással 2x60km-t napi bő két óra időtartamban. Ha meg ottalvós a buli,akkor meg el kell búcsúzni a családtól, stb. Esélyes, hogy még mindig olcsóbb így.Egy őszinte szakmai kérdés:
Az tiszta sor, hogy a felújításra váró, nem repülőképes gépeket közúton szállították Szolnokról Kecskemétre. De azt lehet tudni, hogy mi a logika abban, hogy a Kecskemétre visszaérkezett nagyjavított gépeket először visszaszállítják közúton Szolnokra? Nem egyszerűbb lenne Kecskeméten összerakni, berepülni, majd a levegőben át Szolnokra? Laikusként azt gondolnám, hogy a szükséges szerszámokat egyszerűbb lenne átvinni Kecskemétre (lásd Mi-17 kényszerleszállás utáni javítás a pusztában), mint 4 alkalommal kamiont és szállítmánykísérőt bérelni, rendőri biztosítást intézni, forgalmat lezárni stb.
Még hangár akadna is kecsón, tekintve, hogy a Mi-17-eseket is tárolták valahol. (Honvédelemponthus cikkekben is lehetett látni)