Ilyen nincs Leo2 kiszerelesben?Úgy fogalmazott az interjúban, hogy átjáró nyitó jármű szóval a BMR-3 szerintem közelebb van hozzá. (eke most is van hozzájuk)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ilyen nincs Leo2 kiszerelesben?Úgy fogalmazott az interjúban, hogy átjáró nyitó jármű szóval a BMR-3 szerintem közelebb van hozzá. (eke most is van hozzájuk)
Ok, de a Leohoz meg veszunk hidvetot.Hidvető vagy műszaki jármű jó megoldás lehet.
Az oké, de szerintem műszaki járműből sose elég.Ok, de a Leohoz meg veszunk hidvetot.
Az oké, de szerintem műszaki járműből sose elég.
Azért azt ne felejtsd el, hogy egy T-72 alapú hídvető nem biztos, hogy akkora teherbírású lesz, ami képes Leopardokat kiszolgálni.
Kiindulva a BLG-60M-ből (ugye ez T-55 alapú), lánctalpas járművek esetén 50 tonnát bír el, míg kerekes tengelyterhelésű járműnél csak 15 tonnát.
A teherbírása alapján mondjuk Lynxhez éppen még megfelelhet.
Ilyen nincs Leo2 kiszerelesben?
(nem kötekedés) kis kiegészítés, a finnek műszaki jármű állománya szerintem egészen kiemelkedő, még a régi T55 mine clearing vasat is rendszerben tartották kicsi átalakításokkal, sőt, 16db leo1-et vettek csak azért hogy átalakítsák műszakinak (ARV és CEV lett belőle ha jól emlékszem) illetve amit Te is mondasz, a kivont Leo2A4-ekből 16 darabot alakítottak át ( 10 hídvető és 6 CEV) de emellett egyébként még az imént már emlegetett BLG60M2 is még raktáron van nekikA finnek saját maguknak csinálták például. Letúrták a tornyot a Leo 2A4 néhány darabjáról és kicsit hegesztettek. Ugyanígy készítettek hídvetőt maguknak.
(nem kötekedés) kis kiegészítés, a finnek műszaki jármű állománya szerintem egészen kiemelkedő, még a régi T55 mine clearing vasat is rendszerben tartották kicsi átalakításokkal, sőt, 16db leo1-et vettek csak azért hogy átalakítsák műszakinak (ARV és CEV lett belőle ha jól emlékszem) illetve amit Te is mondasz, a kivont Leo2A4-ekből 16 darabot alakítottak át ( 10 hídvető és 6 CEV) de emellett egyébként még az imént már emlegetett BLG60M2 is még raktáron van nekik
A Finneknek több pénze van rá.Én egy kicsit kötekedni akarok veled. Szóval akkor miért is baj az x logisztikai vonal, ha itthonról van szó, ha a finneknél király?
A Finneknek több pénze van rá.
Én egy kicsit kötekedni akarok veled. Szóval akkor miért is baj az x logisztikai vonal, ha itthonról van szó, ha a finneknél király?
Egyébként a finnek is a T55 alapú gépeket szórják kifelé. Egyenlőre marad a Leo 1 meg az MTL-PB.
Minden más megy Leo 2a4 meg Sisu alvázra.
A Sisu jó technika, főleg a legújabb tengelykonstrukcióik meg a sok-sok év tapasztalat miatt, de a láncost kiváltani nem hiszem, hogy sikerül vele.
Szerintem itt az is benne van, hogy nő a kerekes gépeik aránya.
Gondolom a Sisuk mennek a kerekesek mellé, az MTL-PB a könnyű láncos, mint az MT-LB, BMP, BV 206, Gvozdika, mellé a Leopard 2 alapúak meg a nehéz láncosok mellé.
milyen X logisztikai vonal? eddig velem fixen nem beszéltél logisztikáról max harckocsikról és páncélos vonalrólÉn egy kicsit kötekedni akarok veled. Szóval akkor miért is baj az x logisztikai vonal, ha itthonról van szó, ha a finneknél király?
Azért azt ne felejtsd el, hogy egy T-72 alapú hídvető nem biztos, hogy akkora teherbírású lesz, ami képes Leopardokat kiszolgálni.
Kiindulva a BLG-60M-ből (ugye ez T-55 alapú), lánctalpas járművek esetén 50 tonnát bír el, míg kerekes tengelyterhelésű járműnél csak 15 tonnát.
A teherbírása alapján mondjuk Lynxhez éppen még megfelelhet.
milyen X logisztikai vonal? eddig velem fixen nem beszéltél logisztikáról max harckocsikról és páncélos vonalról
kriss meg már megválaszolta amit én is írnék, a finneknek ici-picit több pénzük van ilyenekre, megtehetik hogy még adnak 10-15 évet egy vasnak mint átalakított logisztikai vagy support vehicle, neküni ilyen téren kisebb a mozgásterünk, nem mondom hogy lehetetlen, sőt, kb az egyetlen értelmes felhasználása lenne a régi szaroknak még pár évig (az ellenerő századon kívül)
Szóval most akkor pontosan mibe is kötöttél bele?
Mi köze van az alváznak a híd teherbírásához?
A csehek is kerekes hídvetőt csinálnak Tatra alvázra. Pedig van nekik bőven felesleges T-72!A Sisu jó technika, főleg a legújabb tengelykonstrukcióik meg a sok-sok év tapasztalat miatt, de a láncost kiváltani nem hiszem, hogy sikerül vele.