Járványok, fertőzések (humán)

Hogyne kellene. Lemaradás van már. A BMW körlevélben kiadta, fütyül az elektromos autókra. Mert az még ok lesz, több évtized. A benzin és diesel motorjait fejleszti tovább. Porhintés az elektromos autózás és hibrid dolog, még néhány évtizedig, emdddig az olaj ennyi lesz, vagy olcsóbb. Minden megy a régiben, hamarosan.
Ok!
Pedig eddig meg az volt a mantra, hogy csökkennek az eladások Európában; nem?
 
Szkeptikus vagyok. Ez is lehet porhintés amúgy...

Én a szakszervezetisektől hallottam a hírt. Viszont nem gondolm, hogy egy autógyár átverje egy fő beszállítóját, hogy mit gyártson, illetve mit fejlesszen tovább, alkatrészként. Ez a hír inkább támpont a jövőre nézve. Nem tudom, csak gondolom, hogy még néhány évtizedet látnak a bajorok a belső égésű motorokban, mielőtt kicserélik elektromosra. Addig kiforrja magát az út technika. illetve az olaj is elfogy majd, vagy nem. :)
 
  • Tetszik
Reactions: Leonidas and b4l4g3
Ok!
Pedig eddig meg az volt a mantra, hogy csökkennek az eladások Európában; nem?
Egy gazdasági visszaesés után nem luxusautókra lesz igény, és az egész európai autipar a prémium és nagy autók felé mozdult, az EU a kisautókat pedig szabályosan kinyírta a németek által tollbamondott új emissziós szabályozással.
 
Én a szakszervezetisektől hallottam a hírt. Viszont nem gondolm, hogy egy autógyár átverje egy fő beszállítóját, hogy mit gyártson, illetve mit fejlesszen tovább, alkatrészként. Ez a hír inkább támpont a jövőre nézve. Nem tudom, csak gondolom, hogy még néhány évtizedet látnak a bajorok a belső égésű motorokban, mielőtt kicserélik elektromosra. Addig kiforrja magát az út technika. illetve az olaj is elfogy majd, vagy nem. :)

Relatív gyerekcipőben jár a technológia és hát a legnagyobb gondjuk az akku hiány mellett az energiatárolás hatékonysága, hiába emlegetik a töltést. Hihető a sztori, pláne amilyen a helyzet most Európában.
 
  • Tetszik
Reactions: b4l4g3 and honved
Egy gazdasági visszaesés után nem luxusautókra lesz igény, és az egész európai autipar a prémium és nagy autók felé mozdult, az EU a kisautókat pedig szabályosan kinyírta a németek által tollbamondott új emissziós szabályozással.
A gazdasági visszaesés mindig a a közép és az alsó kategóriát sújtja jobban. Prémium cuccra a gazdagoknak akkor is lesz pénzük.
 
Relatív gyerekcipőben jár a technológia és hát a legnagyobb gondjuk az akku hiány mellett az energiatárolás hatékonysága, hiába emlegetik a töltést. Hihető a sztori, pláne amilyen a helyzet most Európában.

20 év múlva nevetünk a mai akkumulátorokon és töltési technológián. Kezdeti dolog ez még. Persze, ez a jövő, de ott az olaj lobbi is és van vagy 50-70 évre elég olaj. Ha nem többre. Mondjuk én gyerekkoromban is azt tanultam, hogy a föld kőolajkészlete 50 évre elég. Na, az lassan 40 éve volt és most is van annyi, vagy több. :)
 
A gazdasági visszaesés mindig a a közép és az alsó kategóriát sújtja jobban. Prémium cuccra a gazdagoknak akkor is lesz pénzük.
Amikor már mindenki "prémiumot gyárt"... Sírtak is, hogy a mai fiatalok nem vesznek új autót, stb... Mert nem engedhették meg maguknak, mert kis olcsó autó nem is volt a piacon már.

Persze, csak új prémium kocsik lesznek, meg kotvány öreg szarok... Ami most .hu megy, az lesz tágabban is.
 
A gazdasági visszaesés mindig a a közép és az alsó kategóriát sújtja jobban. Prémium cuccra a gazdagoknak akkor is lesz pénzük.

A 2008-as válság után, a klasszikus prémium gyártók, Audi, BMW, Mercedes, stb, voltak akik nem csökkentették a termelést. Akinek régen volt pénze a luxusra, annak most is van és a jövőben is lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: blitzkrieg
Amikor már mindenki "prémiumot gyárt"... Sírtak is, hogy a mai fiatalok nem vesznek új autót, stb... Mert nem engedhették meg maguknak, mert kis olcsó autó nem is volt a piacon már.

Persze, csak új prémium kocsik lesznek, meg kotvány öreg szarok... Ami most .hu megy, az lesz tágabban is.

Hülyeség.
 
Itália tekintete már Moszkván:
https://tass.com/politics/1133571
..
"In response to Italy’s request, the president of Russia confirmed readiness to promptly provide the required assistance and informed about its practical parameters. In particular, supplies of means of protection and mobile vehicles mounted on Kamaz trucks for spraying disinfectants over transport and in the areas as well as medical and other equipment are to be delivered, while Russian specialists are to be dispatched to the country’s worst-hit regions for practical assistance," the Kremlin said. "The deliveries will be carried out by the Defense Ministry on aircraft of the Aerospace Force of the Russian Federation," the statement said.

For his part, Conte "sincerely thanked [the Russian president] for the steps taken by Moscow to support Italy during those difficult times."

Az EU hol van? :)
 
Hétfőtől Ugandába sem tudtok utazni, Yoweri Museveni elnök ugyanis elrendelte a koronavírus miatt a teljes határzárat, tudósít az ugandai Daily Monitor:
https://www.monitor.co.ug/News/Nati...nal-flights/688334-5499830-ndqbb9z/index.html
..
További szigorításként vezetik ezt be, mivel március 18. óta a belépés eleve már csak karanténba vonulás terhe mellett volt lehetséges!
Eddig egyébként vírus mentesek.
..
“Consequently, we have decided among other things, to prohibit all incoming passengers where by air, land or water. All passenger planes coming from outside Uganda from landing at any of the airports in Uganda.”