• Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
DCS szemmel nézve érdekes, hogy mekkora hibahatárral repülnek.

  • 30e lábról, M0.9 enyhe lofttal 30 tengeri mérföldre 20-25e láb vagy azalatti célok ellen. Aztán az ACMI-n jól látszik, hogy ezeket röhögve lefutja az ellenfél. Még a 12-14 mérföldről indított rakétákat is lefutották (nyilván nem azonos indítási paraméterek mellett).
  • F-pole manőverek nyugdíjas tempóval, magasságot tartva 25-30e lábon M0.8 körül. Ha AMRAAM jött volna szembe 30-35e lábról indítva 30 tengeri mérföldről szinte biztos, hogy mind eltalálta volna a figurát aki a videót felvette. Mondjuk TGP-vel kényelmesen látják, hogy ki és mit lőtt, szóval lehet, hogy ez vastagon benne van, és csak kiröhögik az R27 indításokat. De alapjáraton ez a M0.8-M0.9 bohóckodás 25e láb fölött hosszú távon nem működik AMRAAM képességű ellenfél ellen.
 
M

molnibalage

Guest
Már a sarkon integet.

C2vD1ud.png
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
M

molnibalage

Guest
Íme.

@Tcat
FB oldalra is mehet ki a bejegyzés.
A szokásokkal ellentétben a pdf-ekhez a link a végén van, mert előszó nem volt most.

A következő rész nem tudom mikor lesz, mert sokat kéne repülni hozzá. Magánélet + YT csatorna miatt erre mostanában nem lesz idő.
De csak a következő részhez kell repülni, az utána következőkhöz már nem.

Ezt kedvcsinálóknak. :)
 
  • Tetszik
Reactions: Horizon and Tcat
M

molnibalage

Guest
BMS4 hírek.

Just to complement last answer, from a technical perspective for those who are curious:

we moved to git (much better version control management, allows multiple changes to be easily managed at the same time). Downside: some coder had a hard time adapting to it.

Gitea infrastructure: much better reviews (which are still optional, but we do anyway). More pairs of eyes looking at the code means knowledge being spread and more people to catch bugs.

A few coders write some units test, which is good to avoid future regressions. But this is still a small effort.

Flag: almost every change is flagged, so we can revert and test in case of problems. This is very close to 100%.

Quicker test iterations: we try to generate internal installers for testing much quicker than we used to be, to get constant feedback.

Comms: we are trying to improve, having a common comms center. This is still not adopted by all but Max made some magic integrating Discord with Rocket channel. And we also a internal wiki which we are trying to feed with useful information. And we are also trying to be more open/closer to the community: we are all on the same team. We are one.

Bug philosophy: one CTD is one CTD more than what we want. We really chase bugs as they show up. Stable code allows us to do more magic in the future.

Getting rid of legacy/old stuff: we are slowly killing old stuff, which was just a pain to maintain.

Plaaning: as soon as we release a version, we try to create a roadmap to the next one. This kinda guides us in terms of features. It is not set to stone: this release for example, has a totally new feature related to… well, chevrons, which wasn’t planned. But the main feature was the top priority all the time.
 

Szittya

Well-Known Member
2016. szeptember 22.
22 154
36 301
113
? Kiképzőrepülőgépekre van olyan technológia, ami a kabin plexijére vetít ki valamit ? Mondjuk egy ellenséges légicélt ?
 

Centquri prime

Well-Known Member
2021. december 22.
4 818
24 179
113
A legjobb szimulátor ever :D
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75