Képek az új kínai teherszállító repülőgépről

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

sondor961

Member
2012. december 26.
556
1
18
Szerintem - "jó" kínai szokás szerint - az Il-76-ról koppintották...!

Tehát hasonló lesz az orosz ukrán gépekhez: "Alacsony" ár, drága üzemeltetés /magas fogyasztás, sűrű karbantartással/.

Tény, a kínaiak rohamléptekkel fejlődnek! De a Boeing vagy az Airbus minőségének eléréséhez azért még kell "néhány" év...!!! /- A civil szférában a drága üzemeltetés nagyon nem nyerő dolog! Katonai konfliktus esetén pedig a sűrű karbantartás okozhat problémákat...!/
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 050
9 492
113
Olvasd el Phoenix három évvel ezelötti cikkét, amit az első hozzászólásokba be is linkelt:

 

http://htka.hu/2009/11/08/oriasmonstrum-kinabol/

 

"Annyit még érdemes tudni a Xi’an Aircraft Industry Groupról, hogy évek óta a Boeing és az Airbus cégek beszállítója, a két óriás folyamatos minőségellenőrzéssel tartja fent a termékek megfelelő színvonalát, ez az alap mindenképpen előny a korábbi fejlesztésekhez képest."

 

Asszem elérték azt a minőséget ami megfelel a Boingnak meg az Airbusnak.
 

sondor961

Member
2012. december 26.
556
1
18
Olvastam...! Csak tudod a Boeingnek és az Airbusnak számos megfelelő beszállítója van világszerte, akik nem tudnak, tehát nem is akarnak repülőgépet gyártani. Ahhoz ugyanis jóval több kell, mint beszállítónak lenni...!

/Van különben egy - régen jelentéktelen Dél-koreai - autógyár, amely volt beszállító, koppintott modelleket, mára viszont világszínvonalú autókat gyárt. Csak közben eltelt 30 év..../

Az tehát nem kérdés, hogy lesz-e világszínvonalú kínai repülőgépgyártás, csak az hogy mikor...! Ez a modell lehet egy biztató kezdet. Azért a Boeingnek még nem kell izgulnia, hisz a C-17-es nem került kínába. Azt szétszedve biztos gyorsabban fejlődnének...!!!
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
20 050
9 492
113
Najó, csak történetesen az AVIC egy olyan cég, mely tud és akar is repülőgépet gyártani...