KMW APVT úszóképes harcjármű

:D:D
Ezek szerint te ezzel most találkozol először...
Az deszant ajtó a jármű hátulján van. Az a furcsaság a járművön, hogy a vízben "hátrafelé" mozog. Miután kihajt a vízből, egyszerűen megfordul. Tulajdonképpen nem is hátrafelé megy, hanem 2 eleje van.:rolleyes:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azert azt is elképzeltem amint a kieroszakolt atkeles vegen nekiall forgolodni, hogy az ajto legyen hatul. Es kozben osztunk ludasmatyit gaz ellennek?
 
  • Tetszik
Reactions: dudi and kamm
Azert azt is elképzeltem amint a kieroszakolt atkeles vegen nekiall forgolodni, hogy az ajto legyen hatul. Es kozben osztunk ludasmatyit gaz ellennek?
Hja azért nem olyan rossz a helyzet.:)
Ha megnézed a videókat, akkor van egy olyan rész, amikor mindkét irányító állásban áll ember, és éppen már nincs is a víz közelében, de még mindig a vízi mód szerint farral előre közlekedik.
Ez érdekes, mert pl. pont most láttam pár olyan videót traktorok esetén, hogy a hagyományos menetiránnyal háttal haladva (a kezelő az ülésével hátrafordulva) rendszerszinten végez munkát a traktorral hátrafelé. Ha bonyolult volt, megmutatom:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Hja azért nem olyan rossz a helyzet.:)
Ha megnézed a videókat, akkor van egy olyan rész, amikor mindkét irányító állásban áll ember, és éppen már nincs is a víz közelében, de még mindig a vízi mód szerint farral előre közlekedik.
Ez érdekes, mert pl. pont most láttam pár olyan videót traktorok esetén, hogy a hagyományos menetiránnyal háttal haladva (a kezelő az ülésével hátrafordulva) rendszerszinten végez munkát a traktorral hátrafelé. Ha bonyolult volt, megmutatom:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az én problémám nem a technikai kivitelezése volt a hátramenetnek hanem az, hogy itt fentebb valaki megjegyezte, hogy a leggyengébb része néz előre felé, de csak vizi átkeléskor.
 
Sírva röhögök, ezt csak most olvastam;) @pöcshuszár és @mindenen kívül ;)
Nah eddig erre a jószágra úgy néztem, mint a Noé a 3. tevére.

Én is így vagyok vele, olyan "fokhagymásfagyinak" tűnik, nem igazán tudtam eddig elképzelni, hogy ki a rosseb venné meg.
 
Szerintem egyébként nem vékonyabb a páncélzata, mint egy BMP-3-asé, de fegyverzetben elmarad attól, meg kb. kétszer akkora célpont. Harcjárműnek én sem venném meg.
 
PTSZ pótlék kicsit átszabva?

Az meg többet visz (70 fő, ), igaz páncélzat nélkül. Szerintem csak vezetési pont, aknavető hordozó, egyéb (légvédelmi) fegyver platform lehetne nálunk. De egyes ázsiai, közel-keleti országok, akik tengerparttal rendelkeznek, használhatnák kétéltű műveletekre.
Például Katar! :D
 
Teljesen elcseszett design. :) Ahogy irtam valahol korabban, esetleg valami light uszo APC szerepre jo, ha mondjuk feleannyiba kerul, mint az $5-6M koruli Patria.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Utaszok melle jo lehet, foleg ott, ahol Puma van rendszeresitve.

Miért is? Azt még nem verték nagy dobra, hogy a PUMA-val milyen azonos elemei vannak.
A motor és a hajtáslánc már biztosan nem azonos, lévén a PUMA erőforrása 800kW-os MTU892, ebben viszont pontosan nem ismert típusú 600kW-os.
A motor elhelyezése is más, a PUMA esetében a motor elől van, itt oldalt, a jármű orrában pedig két fős személyzet foglal helyet.

Amennyire innen meg lehet ítélni, a futómű egyes elemein túl más közös nincs a PUMA-val. Logisztikailag ez nem valami hú, de komoly előny, szóval especiel annak sem éri meg, aki PUMA-ban gondolkodik. Legalábbis a prototípust elnézve...
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Miért is? Azt még nem verték nagy dobra, hogy a PUMA-val milyen azonos elemei vannak.
A motor és a hajtáslánc már biztosan nem azonos, lévén a PUMA erőforrása 800kW-os MTU892, ebben viszont pontosan nem ismert típusú 600kW-os.
A motor elhelyezése is más, a PUMA esetében a motor elől van, itt oldalt, a jármű orrában pedig két fős személyzet foglal helyet.

Amennyire innen meg lehet ítélni, a futómű egyes elemein túl más közös nincs a PUMA-val. Logisztikailag ez nem valami hú, de komoly előny, szóval especiel annak sem éri meg, aki PUMA-ban gondolkodik. Legalábbis a prototípust elnézve...
Ok, de ezzel egyutt mas ertelmet nem latom.
 
E9IOTZJXIAM7Sim