Környezetvédelem

Ritka értelmes beszélgetés!
Öröm volt hallgatni!
Végre nyersanyagként trkintenek a hulladékra.

Új korszak indul a hulladékkezelésben​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Törppapa
Ritka értelmes beszélgetés!
Öröm volt hallgatni!
Végre nyersanyagként trkintenek a hulladékra.

Új korszak indul a hulladékkezelésben​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az álkörnyezetvédő volt köztársasági elnök és a fosszilis üzemanyagokért felelős MOL vezetője… igazán “alkalmas és hiteles” képviselői a témának.

Ettől függetlenül természetesen jó és üdvözlendő dolog, hogy végre történik valami előremutató lépés a hulladékgazdálkodás megreformálásában.
 
Telex hergelés:
Akkugyártáshoz használt, magzatkárosító anyagot fedeztek fel a győri talajvízben

Az nem számít, hogy nincs akkugyár, de Magzatkárosító anyag már van.
3 megjegyzés:
1, Egyértelmű, hogy hergelni akarják a butákat
2, De az okosabbnak talán feltűnik, hogy akkugyár nincs :)
3, Mióta érték a magzat a telexnél?

Egyébként a mért érték, ha hiteles, akkor is a megengedett érték 1/4-e:

MED_0017540112.png


Ezzel szerintem öngólt rúgtak, mert pont azt mondják, hogy nem az akkugyárak, (hanem más) miatt van szennyezés, ami nem is éri el a határértéket (annak a negyede).
 
Jajj ezt a kamut láttam ma én is. Már évek óta hasonló "geoengineering balfaszságokat előszednek amerikai startupperek, hogy majd zeolit bányászával és tengerbe szórásával megkötik a CO2-t (hegyek elhordásával basszus...), és megmenekül az emberiség a tragikus éghajlat változástól!

Akkora ordas csúsztatás. Egyfelől rohadt zöld lesz ám a zeolit/gleccserzúzalék szállítása szerteszéjjel. Aztán meg a gleccser ha nem olvad ennyire, hord majd elég zúzalékot? Vagy épp az olvadás miatt nem hord kevesebbet? Semmi értelmes számítás nincs... csak "lényegében korlátlan"... hallottuk már ezt a szöveget, pl az klímára kihatás nélkül nyugodtan elégethető szén mennyiségére...

A talajt is javítja... jelentik ki magabiztosan, mert egy növénykultúra egy helyen jobban termett tőle. Mintha a talaj egy ilyen homogén dolog lenne a bolygón, ami csak egy módon tud "rossz" lenni, alacsony kalcium^W glaciálisliszt tartalommal...

Kellett napi bullshit cikk, írattak egyet.
 
Szarva közt a tőgyit!!

Pár gyöngyszem:
"...ha mindent így folytatunk, annak nemsokára fejreállás lesz a vége, ebben a kutatók a 99,9 százaléka egyetért. Abban nincs egyetértés, hogy ez mikor következik be, és mekkora katasztrófával jár. De mondok én valamit. Ha most kinéz az Akadémia ablakain, ott a Lánchíd előttünk. Tudja, hogy amikor egy hidat manapság felépítenek vagy renoválnak, hogyan tesztelik?
Sóderrel megrakott teherautókkal telerakják a felszínét. A hétköznapi életben ilyen soha nem fog előfordulni, de a mérnökök túlbiztosítással dolgoznak: ha a híd az egészen extrém terhelést kibírja, akkor a városi forgalom sem okoz neki gondot. Sajnos, sokan nem képesek felfogni, hogy klímaügyben is túlbiztosítással kellene dolgoznunk. Pláne, hogy nem tudhatjuk, hol és mikor szakad le a híd. Lefordítva a biológia nyelvére: az ökoszisztémáknál nem lehet precízen kiszámítani, hol a túlterhelési pont, de azt meg lehet mondani, hogy ha a fajok egyre nagyobb számban kipusztulnak, abból előbb-utóbb krach lesz.
"

Aha, aha. Csakhogy a mérnökök működő, validált modellek alapján méreteznek és biztosítanak túl. Egyébként több mérnöki ág is azon serénykedik már jó ideje, hogy az egyébként bevált modelljeiket csiszolgassák, hogy túlbiztosításra tényleg csak a szükséges mértékben legyen szükség.
Ez az, ami a "klímatudományban" nem létezik - nincs bevált modell.

"De azon is el lehet gondolkozni, hogy mi van, ha olyan változás indul el, ami az oxigénszintet is módosítja? Azért gondoljuk meg, ha 2000 méterre felmegyünk, az sokaknak nem igazán komfortos, bizonyos munkákat ott már nem lehet elvégezni. Mi van, ha például az Alföldön kevés lesz az oxigén, mert valamit sikerül átbillentenünk? Ez is előfordulhat."

Jaj. Az ilyenekből születnek később azok a kivonatolt "hírek", melyek szerint majd "kevés lesz az oxigén".

"Nagyon sokan a 2050 körüli időpontra teszik a totális összeomlást, és szerintem ez nagyjából korrekt számítás.."

"Van, ahol a klímaváltozás hatására már most nagy a baj. Szíriában emiatt keletkezett a probléma, aminek a migrációt köszönhetjük, és ami itt, Magyarországon nagy meglepetést okozott. Hirtelen nagyon száraz lett az ottani klíma."

Véletlenül se a mesterségesen kirobbantott polgárháború hatására.

"Mondok egy másik példát. Sok szó esett egy időben a fúziós energiatermelés lehetőségéről. ... Katasztrófához vezetne, mert olyan olcsóvá válna az energia, hogy mindenki termelni és vásárolni akarna, mint az őrült, és pillanatok alatt tönkretennénk a maradék bioszférát."

Tanuljuk meg szépen: az olcsó energia katasztrófához vezetne!

"Tessék elképzelni, hogy egy ócska orosz tank, ami adott esetben még 1944-ből maradt vissza, száz kilométeren mennyi szén-dioxidot pumpál a levegőbe."

:eek:

Kb eddig bírtam.
Meg a tudósok 99,9%-a.
Főleg a szociólógusok és politologusoké.. :)
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Billy haver újabb játéka.


Ehhez kapcsolódó magyar találmány

Természetesen minden a mi érdekünkben történik.
 
Billy haver újabb játéka.


Ehhez kapcsolódó magyar találmány

Természetesen minden a mi érdekünkben történik.
Látom nagy vágod miről van szó…
 
  • Tetszik
Reactions: Centquri prime
"42 millió gumiabroncsot égetnek el Kuvaitban, amely benzol, xilol, etilén és aceton mérgező, rákkeltő vegyi anyagok keverékét okádja a légkörbe. Az űrből műholdon keresztül is látható volt a hatalmas füst... Miközben nekünk szén-dioxid kvótáról, a benzines autók betiltásáról és globális felmelegedésről papolnak... És kérdeznénk jogosan: - hol vannak a magukat aszfalthoz ragasztó klímaaktívisták? - Odaláncolhatták volna magukat egy-két gumiabroncshoz a festmények olajjal való leöntése vagy úttesteken fetrengés helyett!"
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
"42 millió gumiabroncsot égetnek el Kuvaitban, amely benzol, xilol, etilén és aceton mérgező, rákkeltő vegyi anyagok keverékét okádja a légkörbe. Az űrből műholdon keresztül is látható volt a hatalmas füst... Miközben nekünk szén-dioxid kvótáról, a benzines autók betiltásáról és globális felmelegedésről papolnak... És kérdeznénk jogosan: - hol vannak a magukat aszfalthoz ragasztó klímaaktívisták? - Odaláncolhatták volna magukat egy-két gumiabroncshoz a festmények olajjal való leöntése vagy úttesteken fetrengés helyett!"
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

És miért égetik el őket?
 
"42 millió gumiabroncsot égetnek el Kuvaitban, amely benzol, xilol, etilén és aceton mérgező, rákkeltő vegyi anyagok keverékét okádja a légkörbe. Az űrből műholdon keresztül is látható volt a hatalmas füst... Miközben nekünk szén-dioxid kvótáról, a benzines autók betiltásáról és globális felmelegedésről papolnak... És kérdeznénk jogosan: - hol vannak a magukat aszfalthoz ragasztó klímaaktívisták? - Odaláncolhatták volna magukat egy-két gumiabroncshoz a festmények olajjal való leöntése vagy úttesteken fetrengés helyett!"
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A cikk és a megfogalmazás is tele csúsztatással.
A felvétel régebbi, a tüzet baleset okozta, eloltották, stb.
Akit érdekel a dolog;

 

"A szervezet szerint az újabb engedély nem foglalkozik azzal az alapvető kérdéssel sem, hogy a Magyarországon érvényes jogszabályok alapján tilos építkezni tavak, folyók ún. parti sávjában."
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.