Magyarország ipara

Az mondjuk nem meglepő, ha több bank egyesítése miatt a redundanciát felszámolják. Van település, ahol ugyanabban az utcában lett két fiókjuk, nyilván értelmetlen megtartani mindkettőt.
De nem mindenhol ez történik... vannak olyan települések ahol a Takarékbanknak 2 fiókja volt, majd MBH lett és bezárták az egyiket.
A furcsa az hogy ezek szerint olyan rosszul megy a banknak (amit azért hoztak létre hogy a legnagyobb bankfiók hálózata legyen Magyarországon), hogy a fűtési szezon előtt inkább fiókokat zár be?
 
Itt lehet most pozíciót fogni. Itt van egy olyan iparági átalakulas, ami évtizedekre meghatározó lesz. Most lehet dönteni, mert 5 év múlva már kiépülnek a villanyautó kapacitások, megszületnek az iparági stratégiai döntések és a hajó elúszott.

Kivéve, ha lesz új csodaakksi, ami leváltja a li-iont... vagy ha mégis a hidrogént akarják nyomatni.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ennek csak közepesen örülnék, mert inkább magyar e-buszt kellene gyártani.
Van magyar e busz az Ikarusnak igaz kínai segítséggel de egy re jobban válnak le a kínaiakról a sorozatgyártásba plusz a Credonak is jövőre készül el az e busza.. szóval megint nem értem, hogy minek idehozni egy külföldi gyártót konkurenciának aki ráadásul már itt van az országba Komárom révén
 
Van magyar e busz az Ikarusnak igaz kínai segítséggel de egy re jobban válnak le a kínaiakról a sorozatgyártásba plusz a Credonak is jövőre készül el az e busza.. szóval megint nem értem, hogy minek idehozni egy külföldi gyártót konkurenciának aki ráadásul már itt van az országba Komárom révén
Munkahely, az akkugyáraknak felvevőpiac, külsős beszállítóknak megrendelő, mérnökképzési lehetőség, GDP-növelés, építőipari megrendelés, piaci rés betöltése, árak alacsonyabban tartása a verseny miatt, saját infrastruktúrád ellátásbiztonsága, adóbevétel, stb. Mostmár érted?!
 
Van magyar e busz az Ikarusnak igaz kínai segítséggel de egy re jobban válnak le a kínaiakról a sorozatgyártásba plusz a Credonak is jövőre készül el az e busza.. szóval megint nem értem, hogy minek idehozni egy külföldi gyártót konkurenciának aki ráadásul már itt van az országba Komárom révén
Az Ikarus vagy a Credo szempontjából édes mindegy, hogy ide jön vagy mondjuk a románokhoz vagy a szlovákokhoz. Ezzel a logikával a németeknek nem kellett volna beengedi a Teslát… az EU-ban nem tudod megvédeni a piacodat a külföldi konkurenciától. Egy ilyen pici gazdaság egyébként is nehezen tudná. Tessék a Credonak meg az Ikarusnak jobbat gyártani mint a BYD és akkor nem lesz gond…
 
NER-sevik hitűek megzavarására alkalmas tartalom:

Siralmas a gazdasági helyzet - dr. Csath Magdolna a Fekete István Szabadegyetemen



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Kösz, örülök neki, hogy nem buszgyár lesz. Akkor a szokásos FOS hitelesség:
Még most kijött 21:10-es cikkük címe is buszgyárt említ:
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Tömegével zárja be bankfiókjait az MBH Bank...

Noha korábban még azt nyilatkozták, hogy az MBH Bank rendelkezik a legnagyobb fiókhálózattal, most kiderült, hogy mintegy 60 fiókot csuktak be eddig, illetve terveznek bezárni november végéig.
Kaposvárt és Hódmezővásárhelyt néztem meg, Kaposváron 2 bankfiók kb 400 méterre van egymástól, Hmv-n 3 fiók van szinte egymás seggében. Hát hangulatkeltésnek egyszer jó volt ez is.
 
Kaposvárt és Hódmezővásárhelyt néztem meg, Kaposváron 2 bankfiók kb 400 méterre van egymástól, Hmv-n 3 fiók van szinte egymás seggében. Hát hangulatkeltésnek egyszer jó volt ez is.
Persze, mert ott az van amit Enzo írt, az egyesülés után két bankfiók lett kb. egymás mellett. A listában csak 17 van felsorolva a 60-ból.