A CV-csukló meghibásodása azonban nem magyarázza meg, hogy a kerék úgy tűnik, hogy majdnem leszakadt, ami arra utal, hogy a felfüggesztés majdnem teljesen elszakadt. A szövegkörnyezethez mellékelve van egy kép a Boxer járműről, példaként arra, hogyan nézhetnek ki ezek a felfüggesztési szerelvények.
A kerékagyak kenési problémáktól (inkább a kenés hiányától) is szenvedtek, ami fém-fém súrlódáshoz vezetett, jelentős hőt termelve, amely hatással volt a közeli alkatrészekre, beleértve a fékszerelvényeket is, ami túlmelegedés esetén gyenge fékteljesítményt eredményezett.
Olyan problémák merültek fel, hogy a gumiabroncs lapos fémtárcsa, amelyet úgy terveztek, hogy fenntartsa a jármű mozgását, amikor az abroncs belsejében lévő légnyomás megegyezik a külső nyomással, akár környezeti, akár harci károk miatt, elmozdult és megbízhatatlannak bizonyult. Ennek felelőssége számomra nem világos, hogy a jármű vagy a gumiabroncs gyártója lenne a felelős.