R91 Charles de Gaulle (Franciaország)

Nekem az a véleményem hogy egyszerűen gyorsan végezni akartak. A tat felől biztos egyszerűbb és gyorsabb volt tölteni. Mert ugyebár a freegatte amitől az üzemanyagot kapta utánna lecelt a kikötőbe magának vetelezni... ha a flotta úgyse haladhat tovább mert be kell várni a kikotobe menő majd onnan jövő egységet minek tankoltak volna menetbol igy is úgyis meg kellett volna állniuk... és mivel gondolom én a hátsó töltök a kikotoi toltesre vannak tervezve nagyobb teljesitmenyuek lehetnek.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Nem a w.vh van semmivel nem védettebb egy 30 csomóval haladó hajó mint egy ideiglenesen megálló.
 
Akkor sokat lehetne spórolni, ha a hajók àlldogàlnak a tengeren :))
(Próbàld ki egy kisebb vitorlàssal a tengeren...)
 
  • Tetszik
Reactions: sirdavegd
TmKx5qX3_R4.jpg
 
Akkor sokat lehetne spórolni, ha a hajók àlldogàlnak a tengeren :))
(Próbàld ki egy kisebb vitorlàssal a tengeren...)
Én csak kajakozni szoktam, de már egy akkora hajónál is az a mondás, hogy csak akkor irányítható, ha gyorsabban megy mint ahogyan a víz folyik. Hernádon inni nem lehetett anélkül, hogy keresztbe ne fordultam volna (kormánylapátot elvitték volna a kövek, így az is be volt húzva). Tengeren még nem voltam, de hátha összejön hamarosan.
 
Nem amatőr a C-2 pilótája! Azután, hogy kivette a bedöntésből a gépet (1.11-nél) 12 másodperc múlva a hajón volt. Semmi oldalvást végzett korrigálgatás....
Profi, gyakorlott, nagyon látszik. A megközelítés is tökéletes volt, elsőre, egy kanyarból leszállt.
 
Véget ért a CdG élettartam felénél esedékes felújítása. Tavaly február 8-án állt be a touloni szárazdokkba, az 1.3 milliárd Eurós felújítás után további két évtized szolgálat vár rá. Gondolom a Bush-ra is azért települt 12 Rafale, hogy kicsit visszaszerezzék a jártasságukat, mielőtt visszatérnek a saját hajójukra.

http://www.navyrecognition.com/inde...-of-dry-dock-refit-work-continues-afloat.html
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Tcat