Szu-75 / Su-75 Checkmate - Új orosz könnyű vadászgép (Szuhoj)

Szerintem van radarhullám abszorber bevonatuk. De ha van is ilyen kiváló bevonatuk, azt csak tesztelésre kizárólag orosz területen fogják használni egy zártkörű fejlesztő bázison, és NEM mutatják be a nyugati radarolnak és a nyugati gépek radarjainak. Csak éles helyzetben lesznek ellátva a gépek olyennel.
Azta...tényleg.
A hülye amik meg szenvednek azokkal a fránya Luneburg lencsékkel a STEALTH gépeiken miközben az Oroszok már rég kitalálták a tutit.
Jó szar felülettel gyártanak egy csomó repülőgépet, ezzel jól becsapják a mafla kapitalistákat, aztán az ucsó pillanatban meg hirtelen pik-pak feljavítják mindet úgy hogy mindenkinek leesik az álla.
Ezt jól kifundálràk...:)
 
Méretek: Szu-57 vs Szu-75

8XwqDTucSUI.jpg
Ez annyival kisebb és könnyebb, hogy fele tolóerő elég neki?
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby
Oldalról is látni kéne.
Ha arányosan vesszük, akkor egy fele akkora gép valósában ( 1 / köbgyök 2) hosszúságú-szélességű-magasságú. Még egy kicsit valószínűleg lehet nyerni azzal, hogy csak egy hajtóműnek kell hely meg szívócsatorna, viszont a belerakott bombák meg rakéták mérete adott, így túl sokat nem tudsz laposítani sem a gépen. A köbgyök kettőnél maradva durvány 80% -os arányokkal lehet a fele akkora gépet elérni, ez meg annál első ránézésre nagyobb. Persze lehet bonyolítani a képleten, de nem lehet olyan messze ez az igazságtól.
 
Ha arányosan vesszük, akkor egy fele akkora gép valósában ( 1 / köbgyök 2) hosszúságú-szélességű-magasságú. Még egy kicsit valószínűleg lehet nyerni azzal, hogy csak egy hajtóműnek kell hely meg szívócsatorna, viszont a belerakott bombák meg rakéták mérete adott, így túl sokat nem tudsz laposítani sem a gépen. A köbgyök kettőnél maradva durvány 80% -os arányokkal lehet a fele akkora gépet elérni, ez meg annál első ránézésre nagyobb. Persze lehet bonyolítani a képleten, de nem lehet olyan messze ez az igazságtól.
Az 1 hajtóművel rengeteget spórolsz, nem csak magán a hajtóművön hanem üzemanyagon aminek kell a hely.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Az 1 hajtóművel rengeteget spórolsz, nem csak magán a hajtóművön hanem üzemanyagon aminek kell a hely.
Ez tény, viszony a megspórolt helyre valami mást fogsz tenni, ami növeli a gép tömegét. Ha arányaiban nézed, akkor ez nem egy fele olyan nehéz gép lesz, mert nincs ahogy, egyszerűen annyival nem kisebb, és emellé egy fele tolóerő fog társulni.
 
Ez tény, viszony a megspórolt helyre valami mást fogsz tenni, ami növeli a gép tömegét. Ha arányaiban nézed, akkor ez nem egy fele olyan nehéz gép lesz, mert nincs ahogy, egyszerűen annyival nem kisebb, és emellé egy fele tolóerő fog társulni.
De ez fele akkora gép lesz (tömegre) és 1 felett lesz a tolóerő/tömeg aránya is.
 
De ez fele akkora gép lesz (tömegre) és 1 felett lesz a tolóerő/tömeg aránya is.
Azt sem veszik figyelembe akik itt hasra ütés szerűen írogatnak, hogy az 1 hajtómű nem feltétlen jelent fele tolóerőt a 2-höz képest, mert más geometriával, és paraméterekkel üzemel. Na meg mi a garancia, hogy ugyanaz a hajtóműtípus kerül bele mint a szu-57-be. Lehet más típus, vagy egy alváltozata, magasabb egységnyi teljesítménnyel. (ez többféle módon megtehető) Az 1 hajtóműnél más az üzemeltetés, mint a párosnál. Meg nagyobb a tered is a hajtómű égéstere körül, nincs mellette a másik, ami kompromisszumot jelent a tervezésnél és a beépítésnél is.
 
Azt sem veszik figyelembe akik itt hasra ütés szerűen írogatnak, hogy az 1 hajtómű nem feltétlen jelent fele tolóerőt a 2-höz képest, mert más geometriával, és paraméterekkel üzemel. Na meg mi a garancia, hogy ugyanaz a hajtóműtípus kerül bele mint a szu-57-be. Lehet más típus, vagy egy alváltozata, magasabb egységnyi teljesítménnyel. (ez többféle módon megtehető) Az 1 hajtóműnél más az üzemeltetés, mint a párosnál. Meg nagyobb a tered is a hajtómű égéstere körül, nincs mellette a másik, ami kompromisszumot jelent a tervezésnél és a beépítésnél is.
A két hajtóműve kialakításnál az már nem oszt - nem szoroz, hogy dupla tüzelőtered, vagy forszázskamrád van. A törzshátsórészbe már nem nagyon kerül más a hajtóművön kívül.