Szu-75 / Su-75 Checkmate - Új orosz könnyű vadászgép (Szuhoj)

.
.
Miutan az oroszok ezt igazabol el se kezdtek fejleszteni, ök ezt szannak 6.gen repulögepuknek? A merevitökeretes fulketetövel, az elmaradhatatlan KOLS-sal, es ugy az egesz gep meg a mar letezö 5.gen szintet se eri el, igy tökeletes zsakutcanak latszik. Ha megcsinaljak, legalabb 1.5 generacio elmaradast konzervalnak vele, mire ez tenyleg keszen lesz.
Milyen 6. Gen? Ez egy főleg exportra szánt gép, a Szu-57-es rendszereivel.
 
.
.
Miutan az oroszok ezt igazabol el se kezdtek fejleszteni, ök ezt szannak 6.gen repulögepuknek? A merevitökeretes fulketetövel, az elmaradhatatlan KOLS-sal, es ugy az egesz gep meg a mar letezö 5.gen szintet se eri el, igy tökeletes zsakutcanak latszik. Ha megcsinaljak, legalabb 1.5 generacio elmaradast konzervalnak vele, mire ez tenyleg keszen lesz.
Ez egy egyhajtóműves Szu-57 lenne szerintem, nem több.

És de, elkezdték fejleszteni.
 
.
.
Miutan az oroszok ezt igazabol el se kezdtek fejleszteni, ök ezt szannak 6.gen repulögepuknek? A merevitökeretes fulketetövel, az elmaradhatatlan KOLS-sal, es ugy az egesz gep meg a mar letezö 5.gen szintet se eri el, igy tökeletes zsakutcanak latszik. Ha megcsinaljak, legalabb 1.5 generacio elmaradast konzervalnak vele, mire ez tenyleg keszen lesz.

Miért probléma a merevítőkeretes fülketető? mit tud vagy nem tud ez az infravörös szenzor, hogy elavult az 5. szinthet is?
 
Miért probléma a merevítőkeretes fülketető? mit tud vagy nem tud ez az infravörös szenzor, hogy elavult az 5. szinthet is?
Reflexiógeneráló a fülketető kerete, és nem a szenzor maga a baj (azt nem tudjuk milyen), hanem, hogy az sem stealth követelmények szerint lett kialakítva.
 
  • Vicces
Reactions: fip7
Reflexiógeneráló a fülketető kerete, és nem a szenzor maga a baj (azt nem tudjuk milyen), hanem, hogy az sem stealth követelmények szerint lett kialakítva.

Én sosem mértem a su75 fülketetőjén ,se a kolsán a reflexiót, de ha ti mondjátok és hogy megrendelés követelményeit is ismeritek. Hát én hiszek nektek.
 
Mindegyik aggódónak javaslom a korábban betett, szuperrészletes 3D modell tanulmányozását:

Illetve tök jó lenne látni, hogy az inkriminált elemek vajon milyen plusz RCS-t adnak a karakterisztikába.
Az oroszok nem (sem) hülyék, nyilván van fogalmuk róla, hogy egy adott geometria mennyire ront az alacsony észlelhetőségen. De gondolom dudi meg a másik szemre megmondja nekünk, hogy ez szar. Ja, várjatok, már megmondták :)

Egyébként azt se értem, igazából min aggódtok? Ha szar lesz, hát örüljetek neki, és ölelgessétek a MODERN plüss F-35-ötöt, vagy a tényleg csak rajzasztalon (se nagyon) létező európai csodát.
 
.
.
Mire szériaérett lesz, kb 20 év múlva, akárhová szánják, addigra új tipusként lesz 1.5 gen lemaradása az élvonaltól.
Afrikát és az olcsó piacokat meg addigra végképp elvitte Kina.
Nem lesz kinek exportálni.
Majd elválik, mikorra lesz belőle valami, a 75-ös szempontjából nagyon rosszkor jött a háború. A program sarokköve viszont pont az, hogy a rendszerek nagy részét az 57-estől veszik át, ez sokat gyorsít a fejlesztésen.
Kína meg megint olyan, hogy elválik majd. Mi is itt évek óta beszélgetünk róla, hogy bármikor beindulhat a pilóta vezette gépek dömpingje, telnek az évek, aztán egyenlőre nagyon nem kapkodnak értük, pedig a nagyon olcsó egy hajtóművesig lefedik a palettát.
 
Majd elválik, mikorra lesz belőle valami, a 75-ös szempontjából nagyon rosszkor jött a háború. A program sarokköve viszont pont az, hogy a rendszerek nagy részét az 57-estől veszik át, ez sokat gyorsít a fejlesztésen.
Kína meg megint olyan, hogy elválik majd. Mi is itt évek óta beszélgetünk róla, hogy bármikor beindulhat a pilóta vezette gépek dömpingje, telnek az évek, aztán egyenlőre nagyon nem kapkodnak értük, pedig a nagyon olcsó egy hajtóművesig lefedik a palettát.

Pont hogy jókor jött, hiszen sokkal jobban látszik a hiánya.
 
  • Tetszik
Reactions: fmedve and bel
Tény, de ez itt most mire is válasz?
Az elérhető infók alapján, a YF-23-nak kisebb volt az RCS értéke, mint a konkurens YF-22-nek, pedig volt kerete a kabintetőnek, csak egy technikai megoldás a kert nélküliség.
Ha a kabintetőt szokás bevonattal ellátni, mert a pilóta sisakja és a katapultülés fejtámlája generál(hat) visszaverődést, akkor ez a kabintető-keret esetében is igaz lehet.
 
De nem ugyanabban a sávban. Állítólag L sávban volt jobb nem x sávban.
Mivel rengeteg minden titkos a mai napig is, és valszeg jó ideig így is marad, így csak az állítólag marad, ezért egy eltérő technikai megoldást,
"Azzal, hogy van nagyobb a reflexiója mintha nem lenne. Ezt mérés nélkül sem nehéz átlátni."
ennyivel elintézni, eléggé sántít.