T-50 / A-50 / TA-50 / FA-50 Golden Eagle (KAI, Dél-Korea)

Video footage on the firing of AGM-65G2 Maverick air-to-ground missile by a Philippine Air Force FA-50PH Fighting Eagle LCA against the target ship XBRP Lake Caliraya as part of Sinking Exercise Phase of Exercise Balikatan 2024.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and fishbed
Az FA-50-re vonatkozó megrendelés reményében a Korea Aerospace Industries (KAI) vállalat egyetértési megállapodást írt alá a perui Seman űrrepülési és MRO céggel arról, hogy majd alkatrészeket fog gyártani az FA-50 könnyű harci repülőgépekhez...

website
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
A Korea Aerospace Industries (KAI) szacheoni gyártósorán már hat darab FA-50PL típusú vadászgép áll az építkezés különböző szakaszaiban, az üzem egyszerre 14 ilyen típusú repülőgép összeszerelésére képes. A gyártócsarnok felét elfoglalják. A másik felét a következő generációs KF-21 Boremae vadászgépek tömeggyártására szánják.
Folyamatban van az FA-50PL prototípus tesztelése, a légi utántöltő rendszer és az új orrrész repülési tesztjei a Phantom Strike radarral
.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Tetszik
Reactions: weasel007
LIG Nex1 began flight testing of ESR-500A AESA radar intended for FA-50 Fighting Eagle aircraft.



24B0BC44085FCCD04AFABFDA1C455B55_1735006174748.png


LIG Nex1 began flight testing of ESR-500A AESA radar intended for FA-50 Fighting Eagle aircraft.
They’re conducting flight testing in the Netherlands using a test aircraft operated by a partner firm. The radar is said to have 500 TR modules and functionally 3-4x more capable than existing Elta EL/M-2032 mechanical radar.
ESR-500A is a private venture launched by LIG Nex1 for the export market. Korea Aerospace Industries (KAI) is also working separately to integrate American AESA radars for Polish export case.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Integrálni akarják az F/A50-re a taurust
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Filippínók dupláznak? Amúgy áh, nem korrupció.. szart sem ér ebben a konfigban a régióban.

https://theaviationist.com/2025/01/24/philippines-double-fa-50-a-29b-fleets/

De bárhogy is nézem, a kis gép nagyobb export sikert lett mint a legacy Gripen. És amúgy egy kategória bárki bármit is mond. Oké, kissé rosszabb aerodinamika, (sokkal) rosszabb elektronika és szar fegyverintegráció, de ha a nagy tesó nem engedi akkor mit lehet tenni.
 
Még te magad is leírod, hogy mennyire nem egy kategória.
Ha a méretet, felfüggesztők számát, hajtóművet (F404, igaz korábbi verzió) nézed akkor egy kategória. Pl. az F-15 egy kategóriája a Szu-27-nek, de gyakorlatban óriási különbség lehet ha pl. F-15E-t vetsz össze egy alap Szu-27P-vel.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Frissítés!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Egypt is close to finalizing a $1B deal with South Korea for up to 100 FA-50 light combat jets. The deal includes tech transfer, with 36 aircraft delivered initially and 70 assembled locally.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Egypt is close to finalizing a $1B deal with South Korea for up to 100 FA-50 light combat jets. The deal includes tech transfer, with 36 aircraft delivered initially and 70 assembled locally.

Mi a lószart kezdenek vajon ennyi géppel?
A kiképző változatot sem igazán érteném, de ezt főleg nem.
 
Mi a lószart kezdenek vajon ennyi géppel?
A kiképző változatot sem igazán érteném, de ezt főleg nem.
úgy vannak a légierejük méretével, mint az egyszeri lány
nem baj ha kicsi, csak legyen jó nagy
migekből és szuhojokból is sokat rendeltek (utóbbi ügylet aztán nem valósult meg), rafale-ből is valami 30-at, és meg van még az f16 flottájuk is
és láthatóan ügyelnek a beszállítók diverzifikációjára is tekintet nélkül a logisztikai konzekvenciákra, az orosz usa és franszia technika mellé ezért vesznek most kóreait is
 
úgy vannak a légierejük méretével, mint az egyszeri lány
nem baj ha kicsi, csak legyen jó nagy
migekből és szuhojokból is sokat rendeltek (utóbbi ügylet aztán nem valósult meg), rafale-ből is valami 30-at, és meg van még az f16 flottájuk is
és láthatóan ügyelnek a beszállítók diverzifikációjára is tekintet nélkül a logisztikai konzekvenciákra, az orosz usa és franszia technika mellé ezért vesznek most kóreait is

Azt értem én, hogy több beszállítóra támaszkodnak, csak nem látom, hogy egy butított F-16 ilyen nagy mennyiségben mire lenne nekik jó?
 
Azt értem én, hogy több beszállítóra támaszkodnak, csak nem látom, hogy egy butított F-16 ilyen nagy mennyiségben mire lenne nekik jó?
hogy nagy lenne az a mennyiség az viszonylagos
ha az európában az elmúlt évtizedekben megszokott légierőelsunnyogós pártizes darabszámokhoz viszonyítunk, akkor nagy
ha az utolsó olyan időszakhoz amikor európában is komolyan vették a védelmi képességeket és még az egyiptomoz képest igen csekély magyar néphadseregnek is száz+ vadászgépe volt akkor ez a normális nagyságrend bármely típusból
az aktuális világpolitikai fejlemények tükrében nem lehetetlen hogy ez a nagyságrend hamarosan európában is normálisnak fog számítani