Török haderőfejlesztési program és hadiipar

És ez még mindig nem a teljes. A PARS IV-es széria még fent sincs, pedig szerintem abból is már rendelhető szinten van minimum a 6x6, a 8x8 meg protó szinten.
A felsoroltak egy jelentős része elsősorban belügyi feladatokra lett kitalálva.
Én mondjuk megnézném, hogy a 7 tonnás, és az alatti (inkább az 5 tonna körüli) kategóriában mit tudnak, és főleg mennyiért.
Mert a katonai célra átalakított civil terepjárókból, pickupokból elég sokra van szüksége egy modern hadseregnek, és ott nagyon nem mindegy az ár.
A fő probléma velük viszont a korlátozott védelem. Egy Ranger, Hilux, Amarok, Defender, G -Merci, Ford Bronco spektrumból lehet jót választani, de ezeknek elsősorban funkcionális átalakításaik, valamint megnövelt terepmozgékonyságuk van, a komolyabb védelmet viszont felejtsük el.
Ami még hiányzik szerintem a felsorolásból, az az Akrep.
Az az elektromos hajtás miatt került a hírekbe, de szerintem maga az alapplatform is egy eléggé figyelemreméltó konstrukciónak tűnik.
Ha minden igaz, akkor lehet simán dízellel is rendelni, ami a buggy szerű felépítéséből adódóan szerintem brutális mobilitással kell rendelkezzen.ben
A 3 fős személyzettel és a Fennekhez nagyon hasonló koncepciója miatt egészen kiváló felderítő platform lehetne belőle.
Decemberben Orbán nyilatkozta, hogy török-magyar hadiipari együttműködés lesz. Tegnap meg Palkovics nyilatkozta Zalaegerszegen, hogy " Zalaegerszeg high-tech mivoltát újabb hadiipari és járműipari fejlesztések erősítik majd."
Lehet, hogy a kettőt össze lehet kötni. Rengeteg ht eszközt lehetne a törököktől beszerezni. A járműveken kívül a 155/105-ös tarack meg a sorozatvető is adná magát. A Sungur-ról meg nem is beszélve.
 
  • Tetszik
Reactions: Shadow and Pogány
Van egy pár kerekes cuccuk :eek:
324345062_708906107251542_304068942899190755_n.jpg

A PARS 4x4 és a PARS 6x6 szerintem nagyon jó lenne nekünk. Meg persze jöhetne végre a Yorük.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
A Kale Group technikai elnöke, Osman Okyay:

"A baráti és szövetséges NATO-országok arra kértek minket, hogy fejlesszünk motorokat robotrepülőgép, és folyamatban van a megállapodások megkötése."

? o_O

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
A Kale Group technikai elnöke, Osman Okyay:

"A baráti és szövetséges NATO-országok arra kértek minket, hogy fejlesszünk motorokat robotrepülőgép, és folyamatban van a megállapodások megkötése."

? o_O

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
:cool: :D
12469040764536069636
 
A Kale Group technikai elnöke, Osman Okyay:

"A baráti és szövetséges NATO-országok arra kértek minket, hogy fejlesszünk motorokat robotrepülőgép, és folyamatban van a megállapodások megkötése."

? o_O

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Gondolom az ukránoknak szánnák ezek hacsak nem mi vagyunk azok.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
A Kale Group technikai elnöke, Osman Okyay:

"A baráti és szövetséges NATO-országok arra kértek minket, hogy fejlesszünk motorokat robotrepülőgép, és folyamatban van a megállapodások megkötése."

? o_O

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

:cool: :D
12469040764536069636
Megjegyzem, hogy a TEI-TF6000-es hajtóművűk 27kN-os kategória, ami meg egy kategóriába emelné teljesítményben a AERO jövőbeni kiképzőgépeit a BAE Hawk-kal...
Mondjuk nem tudom, hogy mennyit kell fejleszteni nekik bármin is. Egész kis konkrét portfoliójuk van.
 
Megjegyzem, hogy a TEI-TF6000-es hajtóművűk 27kN-os kategória, ami meg egy kategóriába emelné teljesítményben a AERO jövőbeni kiképzőgépeit a BAE Hawk-kal...
Mondjuk nem tudom, hogy mennyit kell fejleszteni nekik bármin is. Egész kis konkrét portfoliójuk van.
A TF 6000 akár 10000 lbf tolóerőt is képes generálni az utánégető tartozékkal. Szerintem ez egy kicsit túl nagy ehhez az L39 NG-hez.
 
Az ASELSAN vezérigazgató-helyettese, Dr. Mustafa Akkul: "Az AB Mikronano által gyártott első S sávú hazai GaN tranzisztorokat kezdték használni az EIRS-ben."

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ASELSAN-EIRS-Erken-Ihbar-Radar-Sistemi-Kapak-Fotografi.jpg
 
Az FNSS Zahát átadták a hadseregnek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
Az ASELSAN vezérigazgató-helyettese, Dr. Mustafa Akkul: "Az AB Mikronano által gyártott első S sávú hazai GaN tranzisztorokat kezdték használni az EIRS-ben."

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ASELSAN-EIRS-Erken-Ihbar-Radar-Sistemi-Kapak-Fotografi.jpg

A teherautó az Tatra licensz?