Folyt. köv. holnap a légi háborúban északi oldalon kulcsszerepet játszó MiG-ekkel.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Köszi a részletes beszámolót. Kalandos út lehetett. Voltál a városon kivűl is?
Ez komoly volt! Köszi a belefektetett időt és energiát!Hanoi-on kívül nem jártam, csak a külvárosi részeken. Tokkal-vonóval 5 napot töltöttünk az országban és a közlekedési infrastruktúra fejletlensége miatt a magyar, de még a balkáni viszonyokhoz képest is felfoghatatlan ideig tart bárhova eljutni. Az országos vasúti fővonalként emlegetett Hanoi-Saigon viszonylat járatsűrűsége, kapacitása és állapota a legnyomorúságosabb MÁV-os mellékvonalat is messze alulmúlja. Az a vonatút egyébként egy 2 napos, 1700 km-es kaland lenne (35 km/h átlagsebesség), a távolsághoz képest magyar pénztárcákhoz mérve is szerény összegért. Vietnám szegény ország, ezért igaz rá a mondás, miszerint ha pénzed nincs, akkor az időddel fizetsz...
Ha európai sztenderdek szerinti értelmes időn belül több várost is be szeretnél járni, akkor szerintem a Hanoi-Saigon belföldi repülőút az egyetlen észszerú opció. A háborús gyűjtemények többsége Hanoi-ban van, Saigon-ban a kínálat e tekintetben szerényebb, illetve van még egy-két kisebb múzeum vidéken a nagyobb katonai bázisok mellett, de azok gyűjteménye össze sem hasonlítható a fővárosi intézményekével.
A most Ho Si Minh Város néven futó egykori déli fővárosba, Saigon-ba még szívesen elmennék. Az egy kicsit nagyobb és gazdaságilag-infrastruktúrálisan fejlettebb is mint Hanoi, mert ott még nem pusztít olyan régóta a létező szocializmus. De nem hiszem, hogy erre valaha is sor fog kerülni. De persze ha nyerek a lottón, akkor mindenképp rákerül a bakancslistára.