Visby osztály (Svédország)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nézzetek szét 360 fokban a Visbyben :)

015:

Üdvözöljük a Visby korvett fedélzetén.
Idefent a hídról történik a hajó irányítása.
A tiszt navigálja a hajót és adja ki a parancsot, hogy a hajónak milyen irányba kell haladnia.
A hajó paracsnoka gyakran van itt fennt.

1:03
A harci központban prezentálják az információkat a radaroktól, szonároktól és további szenzoroktól.
A radarokon lehet látni a repülőket, rakétákat és a többi hajót.
A szónárok mutatják, mi van a vízfelszín alatt, mint aknák vagy tengeralattjárók.

2:00

A személyzet többnyire 2 vagy 4 fős kabinokban lakik. Amikor a hajó a tengeren van, a legénység fele általában dolgozik, míg a másik pihen
6 órás őrség, majd 6 órás munka és további 6 óra szabadidős foglalkozás.

2.50
A fegyver fedélzeten vannak a robotrepülőgépek vízfelszíni célpontok ellen. Akár 8 is lehet egyszerre a fedélzeten (RBS–15).
Ha egy RIB csónakot raknak be ide, akkor 4 RBS-nek van hely, de használhatják a helyet kimentésre és szállításra is.

3:50
Itt lehet kikacsolódni, nézni a tv-t, stb...

4:40

2 szakács főz nagyjából 40 emberre.

5:50

A gépházban vannak dízelmotorok, melyekkel 15 csomós sebességet lehet elérni, nagyobb sebességhez gázturbinákat használnak 30 csomóig.

A meghajtás vízsugárral történik, ami halkabb mint a propeller. Itt találhatók a hajófedélzeti ellátóberendezések is.
 
BALTOPS22
FV86tzIWQAAlNCO

FV86xdSXkAgHymE
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nézzetek szét 360 fokban a Visbyben :)

015:

Üdvözöljük a Visby korvett fedélzetén.
Idefent a hídról történik a hajó irányítása.
A tiszt navigálja a hajót és adja ki a parancsot, hogy a hajónak milyen irányba kell haladnia.
A hajó paracsnoka gyakran van itt fennt.

1:03
A harci központban prezentálják az információkat a radaroktól, szonároktól és további szenzoroktól.
A radarokon lehet látni a repülőket, rakétákat és a többi hajót.
A szónárok mutatják, mi van a vízfelszín alatt, mint aknák vagy tengeralattjárók.

2:00

A személyzet többnyire 2 vagy 4 fős kabinokban lakik. Amikor a hajó a tengeren van, a legénység fele általában dolgozik, míg a másik pihen
6 órás őrség, majd 6 órás munka és további 6 óra szabadidős foglalkozás.

2.50
A fegyver fedélzeten vannak a robotrepülőgépek vízfelszíni célpontok ellen. Akár 8 is lehet egyszerre a fedélzeten (RBS–15).
Ha egy RIB csónakot raknak be ide, akkor 4 RBS-nek van hely, de használhatják a helyet kimentésre és szállításra is.

3:50
Itt lehet kikacsolódni, nézni a tv-t, stb...

4:40

2 szakács főz nagyjából 40 emberre.

5:50

A gépházban vannak dízelmotorok, melyekkel 15 csomós sebességet lehet elérni, nagyobb sebességhez gázturbinákat használnak 30 csomóig.

A meghajtás vízsugárral történik, ami halkabb mint a propeller. Itt találhatók a hajófedélzeti ellátóberendezések is.
Folytatás:

7:12
Nők navigálnak.
Büszkèk vagyunk az egyenjogúsága.

8:09
Hoppá!
Nekimentünk valaminek.
Süllyedünk. A 40 emer hagyja el a hajót, akár evett, akár nem.
 
Saab equips Swedish Visby-class corvettes with enhanced air defence capabilities...

Saab has been awarded a contract by the Swedish Defence Materiel Administration (FMV) to equip the Swedish Navy’s five Visby-class corvettes with the Sea Ceptor air defence system from MBDA. This upgrade, valued at approximately SEK 1.6 billion, will significantly enhance Sweden’s and NATO’s air defence capabilities.
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins