Vízi közlekedés

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Corry1.jpg
Köszi. :) Látványos, kis hajók számára nem veszélytelen. Megragadott, így rákerestem, a tengerfenék eléggé hepehupás és a dagály, apály okozta víz mozgás generálja a szorosban az érdekes vízmozgásokat.

Nemo kapitánynak is meggyűlt a baja egy másik vízörvénnyel, amit nem is olyan rég robbantással megszüntettek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Köszi. :) Látványos, kis hajók számára nem veszélytelen. Megragadott, így rákerestem, a tengerfenék eléggé hepehupás és a dagály, apály okozta víz mozgás generálja a szorosban az érdekes vízmozgásokat.

Nemo kapitánynak is meggyűlt a baja egy másik vízörvénnyel, amit nem is olyan rég robbantással megszüntettek.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nem éppen tölti el önbizalommal az embert :D

Ez a sárga hajó ellenben igen jóféle.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
Nem éppen tölti el önbizalommal az embert :D

Ez a sárga hajó ellenben igen jóféle.
Bíznak a hajójukban és magukban is. Ha ezek nincsennek túlértékelve, akkor rendben van minden. :)

Volt egy látványos film, ami szintén egy veszélyes, nagy örvényt is tartalmazó tengerszorosban zajló csatáról szólt. Talán a Filmesben volt is róla szó.

"Az Admirális – Aki legyőzte Japánt (hangul: 명량, Mjongnjang , angol címe: The Admiral: Roaring Currents) 2014-es dél-koreai film. "

180022_4.jpg


 
Bíznak a hajójukban és magukban is. Ha ezek nincsennek túlértékelve, akkor rendben van minden. :)

Volt egy látványos film, ami szintén egy veszélyes, nagy örvényt is tartalmazó tengerszorosban zajló csatáról szólt. Talán a Filmesben volt is róla szó.

"Az Admirális – Aki legyőzte Japánt (hangul: 명량, Mjongnjang , angol címe: The Admiral: Roaring Currents) 2014-es dél-koreai film. "



Nem teljesen normális, hogy amikor mindenki biztonságos kikötőt keres,
te akkor mész ki a vízre :D
De ahogy látom ezt direkt erre hegyezték ki: https://www.safehavenmarine.com/xsv20
50kts ~ 92km fölötti sebesség :D
2x 1500hp
Katamarán test, kevlar stb... és csak 1millió EUR körül van :D :(
Thunder-Child-II-Safehaven-Marine.jpg
DJI_0105g_dphdrsx.jpg


Egész komoly termékei vannak a cégnek ezen kívül is.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nem teljesen normális, hogy amikor mindenki biztonságos kikötőt keres,
te akkor mész ki a vízre :D
De ahogy látom ezt direkt erre hegyezték ki: https://www.safehavenmarine.com/xsv20
50kts ~ 92km fölötti sebesség :D
2x 1500hp
Katamarán test, kevlar stb... és csak 1millió EUR körül van :D :(


Egész komoly termékei vannak a cégnek ezen kívül is.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
És eljött a fotelkapitányok kora...

 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: jani22
f.a.s.z.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Hűha
Reactions: sixtus
csodás a pilotok élete, de legalábbis izgalmas
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ennél rosszabb segítség sose érkezzen :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Ennél rosszabb segítség sose érkezzen :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


"A Götheborg of Sweden az 1738-ban vízre bocsátott és 1745-ben elsüllyedt Götheborg I másolata. A hajót 2003-ban tették vízre, hagyományos technikákkal építették, ám míg a külseje hű marad az eredetihez, a belseje rendkívül modern: fedélzeti elektromos rendszerrel és dízelmotorral szerelték fel."

 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.