Vízi közlekedés

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Amit meg is osztottak a kutatást irányítókkal.
Az, hogy a nyilvánossággal csak a kutatás végén közlik ezt, meg teljesen bevett eljárás.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ezekről van szó:
Már a Sión vannak:
355854708_705779681354347_4368424277824829293_n.jpg

347608776_705646311367684_8824068484738145907_n.jpg

356030904_706431867955795_413135127020267909_n.jpg
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Már a Sión vannak:
355854708_705779681354347_4368424277824829293_n.jpg

347608776_705646311367684_8824068484738145907_n.jpg

356030904_706431867955795_413135127020267909_n.jpg
Elvileg már 2 éve vesztegelnek a Dunán, mert megvették, de a vízállás sosem volt elég magas a Balatonon ahhoz, hogy a Siót elég magasra feltöltsék a felúsztatásukhoz. A balatoni polgik szerint most sem elég magas ehhez ...

Az útról még infó:


A videón látszik, hogy szétkapták őket rendesen, hogy a lehető legminimálisabb töltést kelljen csak csinálni a Sión a transzferhez, szóval ők is érzik, hogy a lehető legkevesebbet kellene leengedni a tóból.
 
Elvileg már 2 éve vesztegelnek a Dunán, mert megvették, de a vízállás sosem volt elég magas a Balatonon ahhoz, hogy a Siót elég magasra feltöltsék a felúsztatásukhoz. A balatoni polgik szerint most sem elég magas ehhez ...

Az útról még infó:


A videón látszik, hogy szétkapták őket rendesen, hogy a lehető legminimálisabb töltést kelljen csak csinálni a Sión a transzferhez, szóval ők is érzik, hogy a lehető legkevesebbet kellene leengedni a tóból.

A szétkapással nagy súlyt nem nyertek, a kompoknál pl a lebontott elemek nagy része a komp fedélzetre vannak össze legózva, a szétszedés inkább magasság csökkenés miatt kellett, tele van a Sió ilyen kis mezőgazdasâgi hidakkal:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A szétkapással nagy súlyt nem nyertek, a kompoknál pl a lebontott elemek nagy része a komp fedélzetre vannak össze legózva, a szétszedés inkább magasság csökkenés miatt kellett, tele van a Sió ilyen kis mezőgazdasâgi hidakkal:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A 4 szállított hajóból "20 h0jós karaván" lett. A munka csak egyik része a magasságcsökkentés, a másik része a merülés mérséklése volt, ezért is kell a karaván egy része, különben felrakhatták volna a többi hajó fedélzetére az elemeket, nem kellett volna ennyi hajó.
A másik amiről nem szól a fáma, hogy állítólag kotróhajó(k) is jönnek... de erről állítólag komoly hírzárlat van...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
FzvtIKmXwAcqX9H
FzvtIKuWIAweDHg

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
különben felrakhatták volna a többi hajó fedélzetére az elemeket, nem kellett volna ennyi hajó.

Ez konkrétan így is történt, a kompok saját maguk elemeit szállították, a katamaránok fülkéje és felépítményei jöttek külön bárkán, ez 1 db volt a 20ból, amibe bele számolták a 4 új gépet és a csak a Dunán segítő gépeket is. A Sión mindegyik új hajót 3 kisebb vontatta, irányította, tolta. A kisebb cumók, üveg felületeket meg valószínűleg majd kamionok hozzák.

Amúgy érdemes nézni a Bahart face-et, sok jó képet raknak fel, de nézelődőktől is sok vidi van fent.

Itt pl kicentizték:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Ez konkrétan így is történt, a kompok saját maguk elemeit szállították, a katamaránok fülkéje és felépítményei jöttek külön bárkán, ez 1 db volt a 20ból, amibe bele számolták a 4 új gépet és a csak a Dunán segítő gépeket is. A Sión mindegyik új hajót 3 kisebb vontatta, irányította, tolta. A kisebb cumók, üveg felületeket meg valószínűleg majd kamionok hozzák.

Amúgy érdemes nézni a Bahart face-et, sok jó képet raknak fel, de nézelődőktől is sok vidi van fent.

Itt pl kicentizték:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A kisebb és nem mellesleg relatíve nehéz üveg cumót... igen...
Amúgy a "narrátorral" értek egyet "van ott hely" (a híd alatt)
 
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ezért nem állunk soha terhelés alatt levő kötél mellett :D
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.