Vízi közlekedés

The SS United States, the world's fastest ocean liner...


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
 
Nem is hallottam eddig róla, köszi!
Hát szerintem mostanában nem lesz rá lehetőségem sajnos, nem lesz rá időm. :( De megy wishlistre
Nagyon durva lehet a teljes részletessége, a fenti videókban csak 10%.

Thank you for your feedback. We are presently working on ways to increase the resolution (note that at 100% we are still exceeding 1 Terabyte). Magellan are a strictly non-intervention operation as demonstrated by Romeo and Juliet filming each other at work and ensuring to keep their distance to avoid touching the wreck. Asa result, interior imagery data is not available.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest
@alali77 ezt. 'Játék' amennyiben Te jössz, mész a ROV-val

Két (?) éve naaaagyon részletesen lemodellezték ott, helyben a Titanic roncsát.
Ebből csináltak egy ilyet.
Nagyon durva, hogy nem egy 3d modell csak úgy, hanem így van ott és konkrétan a valós hajó.
10%-os részletességet tudtak adaptálni (ld a fenti videókban) még 'csak' (de ezekkel is látni pl csempéket a tengerfenéken, stb.
A 100%-os még mindig 1TB fölött van.
Jelenleg az orr-rész elérhető, de már szinte készen van a többi is.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and alali77
Van egy National Geographic széria, 25 folytatással, ahol digitálisan leengedik az óceánok vizét, megnézve, mi van a tengerfenéken. Kicsit szenzàcióhajhász, de érdekes. ( Drain the oceans, 2018)
 
ez azért hátborzongató :(
DSC-0123.jpg
 
:D de azért :( is egyben
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Az árbócot a vizben hagyják a hirek szerint. Hivatalosan az erős szél döntötte fel a hajót, aminek következtében betört a viz a fedélzetre stb.
Szinte az összes luxusjacht csak korlátozottan használható ha nem kedvező az időjárás.
 
Az árbócot a vizben hagyják a hirek szerint. Hivatalosan az erős szél döntötte fel a hajót, aminek következtében betört a viz a fedélzetre stb.
Szinte az összes luxusjacht csak korlátozottan használható ha nem kedvező az időjárás.
Azért elég fura összejátszása ez a véletleneknek, körülményeknek.
Kiváncsi leszek a vizsgálatra, szvsz lesz itt még vmi emberi oldal is
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Azért elég fura összejátszása ez a véletleneknek, körülményeknek.
Kiváncsi leszek a vizsgálatra, szvsz lesz itt még vmi emberi oldal is
A hajótipust eredetileg 2 árbóccal tervezték, mert az azzal jàró kisebb vitorlafelületek könnyebben kezelhetőek. De a Bayesian tulaja 1 árbócot akart. Áttervezték, nagyobb tőkesúllyal, ebből következően nagyobb merüléssel, azaz kisebb "freiborddal". Aztán ez lett belőle,igaz,hogy 130km-es (?) szélnél. Nem is értem, miért nem állt a hajó bele a szélbe. 50m vizmélységnél kb 150 m horgonylánc kényelmesen meg kellett volna tartsa (már csak a lànc súlya miatt is). Persze csak okoskodok, mert ezt már biztos vizsgáltàk, csak nem hozták nyilványosságra. Szerintem is lesz egy emberi tényező...
 
  • Tetszik
Reactions: SirHiggins