WARNO (Eugen Systems)

Like in SD2, squads size are realistic and not set to 5/10/15.
i.e. US Mechanized Rifles in M113 are 11-man strong, while Bradley infantry come as "fire teams" of either 5 or 6.
 
Néztem néhány meccset, a kiválasztottak már játszhatnak vele, valahogy fura. A jármüvek sebessége olyan Gran Tourismo szintü, túl sok az adat a képernyön. Nem lesz ez így jó
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Néztem néhány meccset, a kiválasztottak már játszhatnak vele, valahogy fura. A jármüvek sebessége olyan Gran Tourismo szintü, túl sok az adat a képernyön. Nem lesz ez így jó
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
?????

Melyik pillanatra érted a 3+ órából a GT szerű mozgást?
A sok adat hol van a képernyőn? Melyik résznél sok szerinted?
 
?????

Melyik pillanatra érted a 3+ órából a GT szerű mozgást?
A sok adat hol van a képernyőn? Melyik résznél sok szerinted?
A jármüvek mozgási sebessége valahogy túl gyorsnak tünik, itt is kimozogják az ATGM et:) A sok adatot arra értem, mikor már sok egységed van , valahogy túlzsúfolt lesz a képernyö az egységek jelzéseivel, a kijelölt útvonallal stb. Lehet csak megszokás kérdése lesz
 
A jármüvek mozgási sebessége valahogy túl gyorsnak tünik, itt is kimozogják az ATGM et:)
Akkor ez semmi új, ez WG. Ott is van olyan, hogy 2500 méteren levő hk kitoltam 2625 méteren túl, ha jön a lassú ATGM...
Nem előre, TOLATVA. Mert nincs difi sebességben.
 
Néztem néhány meccset, a kiválasztottak már játszhatnak vele, valahogy fura. A jármüvek sebessége olyan Gran Tourismo szintü, túl sok az adat a képernyön. Nem lesz ez így jó
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Érdemes több videüt is megnézni, a legnagyobb wg-s emberek úgy látszik egyenlők között egyenlőbbek. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az árakat széthúzták, ahogy látom, ezzel kb. elérték, mintha 1-2CP-s osztás lenne a WG:RD nyelvére lefordítva.
Az egyik videóban látható, hogy a transport egység eladható, hazamegy és a CP visszajön.
 
Az árakat széthúzták, ahogy látom, ezzel kb. elérték, mintha 1-2CP-s osztás lenne a WG:RD nyelvére lefordítva.
Az egyik videóban látható, hogy a transport egység eladható, hazamegy és a CP visszajön.
Igen belenéztem én is többe, meglátjuk milyen lesz játszani vele. Eddig csak orosz és amerikai egységeket láttam , 20. Tól hozzácsapják a többi nemzetet?
 
Én csak azt nem értem, miért nem lehet ezekben a játékokban valami élethűbb páncélzat/átütés/sérülés modellezést megcsinálni... Jó, nem várom el, hogy olyan legyen mint pl. a Combat Mission 2-ben, de ha már annyit megcsináltak volna mint a Blitzkriegben, már jobb lenne.
 
  • Tetszik
Reactions: honved
Én csak azt nem értem, miért nem lehet ezekben a játékokban valami élethűbb páncélzat/átütés/sérülés modellezést megcsinálni... Jó, nem várom el, hogy olyan legyen mint pl. a Combat Mission 2-ben, de ha már annyit megcsináltak volna mint a Blitzkriegben, már jobb lenne.
  1. Nem szimulátorok.
  2. Gamebalansz.
Amúgy egyszerre számol áthatolást és sérülést is. Ezért van benne HP rendszer, de kritikus találatra is van esély.
Amúgy meg hány féle modell kéne? Mert homogén páncélos hk is van benne, meg kompozit páncélos is.

Itt a fórumon tanultak szerint ezeknek alapvetően eltér a viselkedésük.
 
  1. Nem szimulátorok.
  2. Gamebalansz.
Amúgy egyszerre számol áthatolást és sérülést is. Ezért van benne HP rendszer, de kritikus találatra is van esély.
Amúgy meg hány féle modell kéne? Mert homogén páncélos hk is van benne, meg kompozit páncélos is.

Itt a fórumon tanultak szerint ezeknek alapvetően eltér a viselkedésük.
A Blitzkrieg sem szimulátor. Mégis kicsit élethűbben meg volt ott csinálva minden. Az alap ott is nagyon hasonló, első, oldalsó, hátsó és felső páncélzatra van egy adott érték, illetve a páncéltörő fegyvereknek is van egy átütése. De ott ezek valós adatok alapján lettek beállítva. Elvileg van ott is HP rendszer, gyakorlatban meg nem sokat számít, mert a játék figyelembe veszi az adott fegver rombolóerejét is. Hiába van pl. egy Királytigrised, ha oldalba kapja egy ISz-2, ne várd, hogy túléli. De pl. ha egy gyengébb fegyverrel, pl. (57mm-es pct. ágyú) találod el, az esetek többségében nem fogod kilőni elsőre. Bár az is megtörténhet. De akár az is, hogy a harckocsi személyzetét kiütöd, így lesz egy zsákmányolt harckocsid. Aztán van pl. lánctalp sérülés is. Vagy akár be is áshatod a tankot, így nehezebb lesz elintézni.
Gamebalansz egyáltalán nincs a Blitzkriegben. Nem is kell. Ettől élvezhetőbb a játékmenet, neked kell alkalmazkodnod az adott szituációhoz.

Én annyit elvárnék, hogy a KE és CE érték külön legyen. Nem lesz tőle még szimulátor, de mégis sokat dob az élethűségen.
 
A Blitzkrieg sem szimulátor. Mégis kicsit élethűbben meg volt ott csinálva minden. Az alap ott is nagyon hasonló, első, oldalsó, hátsó és felső páncélzatra van egy adott érték, illetve a páncéltörő fegyvereknek is van egy átütése. De ott ezek valós adatok alapján lettek beállítva. Elvileg van ott is HP rendszer, gyakorlatban meg nem sokat számít, mert a játék figyelembe veszi az adott fegver rombolóerejét is. Hiába van pl. egy Királytigrised, ha oldalba kapja egy ISz-2, ne várd, hogy túléli. De pl. ha egy gyengébb fegyverrel, pl. (57mm-es pct. ágyú) találod el, az esetek többségében nem fogod kilőni elsőre. Bár az is megtörténhet. De akár az is, hogy a harckocsi személyzetét kiütöd, így lesz egy zsákmányolt harckocsid. Aztán van pl. lánctalp sérülés is. Vagy akár be is áshatod a tankot, így nehezebb lesz elintézni.
Gamebalansz egyáltalán nincs a Blitzkriegben. Nem is kell. Ettől élvezhetőbb a játékmenet, neked kell alkalmazkodnod az adott szituációhoz.

Én annyit elvárnék, hogy a KE és CE érték külön legyen. Nem lesz tőle még szimulátor, de mégis sokat dob az élethűségen.
Itt is hasonló lesz. Egy t34 el szemböl nem sok esélyed lesz kiütni mondjuk egy leo2 a4 et, de hátulról vagy oldalról meglepheti föleg ha közel van. Hatalmas Blitzkrieg rajongó voltam anno, de azért ezek az Eugen játékok messze a kategória legjobbjai, még ha lehetnének jobbak is.
 
A Blitzkrieg sem szimulátor. Mégis kicsit élethűbben meg volt ott csinálva minden. Az alap ott is nagyon hasonló, első, oldalsó, hátsó és felső páncélzatra van egy adott érték, illetve a páncéltörő fegyvereknek is van egy átütése. De ott ezek valós adatok alapján lettek beállítva. Elvileg van ott is HP rendszer, gyakorlatban meg nem sokat számít, mert a játék figyelembe veszi az adott fegver rombolóerejét is. Hiába van pl. egy Királytigrised, ha oldalba kapja egy ISz-2, ne várd, hogy túléli. De pl. ha egy gyengébb fegyverrel, pl. (57mm-es pct. ágyú) találod el, az esetek többségében nem fogod kilőni elsőre. Bár az is megtörténhet. De akár az is, hogy a harckocsi személyzetét kiütöd, így lesz egy zsákmányolt harckocsid. Aztán van pl. lánctalp sérülés is. Vagy akár be is áshatod a tankot, így nehezebb lesz elintézni.
Gamebalansz egyáltalán nincs a Blitzkriegben. Nem is kell. Ettől élvezhetőbb a játékmenet, neked kell alkalmazkodnod az adott szituációhoz.

Én annyit elvárnék, hogy a KE és CE érték külön legyen. Nem lesz tőle még szimulátor, de mégis sokat dob az élethűségen.
És akkor a halálig vitatkozna a közösség (ahogy most is), hogy mi alapján és mennyi az annyi.
Lásd HTKA és lásd Eugen fórumát is.

Ehelyett az van, hogy a HE fegyverek átütését igazítják a KE védelemhez képest. Úgy kb.
 
A jármüvek mozgási sebessége valahogy túl gyorsnak tünik, itt is kimozogják az ATGM et:) A sok adatot arra értem, mikor már sok egységed van , valahogy túlzsúfolt lesz a képernyö az egységek jelzéseivel, a kijelölt útvonallal stb. Lehet csak megszokás kérdése lesz
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez csak WG RD, semmi új, vagy eltérő.
Sajnos. Attól tartok a hátramenet is marad a fos, hogy azonos, mint előre.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez csak WG RD, semmi új, vagy eltérő.
Sajnos. Attól tartok a hátramenet is marad a fos, hogy azonos, mint előre.
Reméljük hogy az ilyen bakik orvosolva lesznek a beta alatt
 
Reméljük hogy az ilyen bakik orvosolva lesznek a beta alatt
Milyen baki? Ez sajnos feature... :(
Pont u.a., mint RD ezen a téren úgy tűnik sajnos.
16:33-nél eszement kerekes egység sebesség látható...

Füstgránát hk-n.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

19:27
Sajnos cluster arty van...

F-111E + Mk-82.
Túl nagy terület, de végre gyorsan esnek a bombák. De miért ilyen hülye grafikával?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Repcsi minimális késleltetéssel érkezik.