Nem dupla de drágább.De tényleg! Honnan van ez a dupla ár?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Nem dupla de drágább.De tényleg! Honnan van ez a dupla ár?
Mert azok nem állami tulajdonok,piaci alapon működnek.Más kategória.Probléma maga a Magyar Állam.Megismétlem.Hazánkban ami állami=korrupt szar tolvaj,felelőtlen és nemtörődöm.Ezért rohadtak el a MiG29ek,és fognak elrohadni a Gripenek is,mihelyst nem a svédek üzemeltetik őket.Ez a Nagy Magyar (állami)Valóság.Ezt megint nem értem. Mennyivel?? Ne feledd! Az állam tulajdonképpen az egyik zsebéből a másikba teszi a pénzt. 75%-os tulajdonos!
Ha olyan nagyon drága a hazai összeszerelés, akkor miért költöznek folyamatosan hozzánk a német cégek?
2007 óta nem a svédek üzemeltetik a gripeneket, csak a nagyszervízre járnak oda....Mert azok nem állami tulajdonok,piaci alapon működnek.Más kategória.Probléma maga a Magyar Állam.Megismétlem.Hazánkban ami állami=korrupt szar tolvaj,felelőtlen és nemtörődöm.Ezért rohadtak el a MiG29ek,és fognak elrohadni a Gripenek is,mihelyst nem a svédek üzemeltetik őket.Ez a Nagy Magyar (állami)Valóság.
Érteném, amit mondasz, ha nem egy NYRt.-ről húznád le a keresztvizet, ami a 3/4 éves gyorsjelentése szerint állami megrendelés nélkül ért el nyereséget.Mert azok nem állami tulajdonok,piaci alapon működnek.Más kategória.Probléma maga a Magyar Állam.Megismétlem.Hazánkban ami állami=korrupt szar tolvaj,felelőtlen és nemtörődöm.Ezért rohadtak el a MiG29ek,és fognak elrohadni a Gripenek is,mihelyst nem a svédek üzemeltetik őket.Ez a Nagy Magyar (állami)Valóság.
Felügyelik és menedzselik a működtetést,mivel övék a gépek.Hogy gyári hasonlatnál maradjunk,magyar melós van a gyártósoron a Mercédesnél és a Currusnal is,csak a tulaj más.És máris zongorázni lehet a termék minőségkülnbbségét2007 óta nem a svédek üzemeltetik a gripeneket, csak a nagyszervízre járnak oda....
Nyugati kereskedelmi piacra nem is engedi meg magának azt a túlszámlázást,amit a sereg felé....Különben nem magával a Rábával van a legnagyobb baj,hanem magával a Magyar Állammal.De ezt már irtamÉrteném, amit mondasz, ha nem egy NYRt.-ről húznád le a keresztvizet, ami a 3/4 éves gyorsjelentése szerint állami megrendelés nélkül ért el nyereséget.
Tudtommal a magyarok üzemeltetik a Gripeneket.
nemFelügyelik és menedzselik a működtetést,mivel övék a gépek.Hogy gyári hasonlatnál maradjunk,magyar melós van a gyártósoron a Mercédesnél és a Currusnal is,csak a tulaj más.És máris zongorázni lehet a termék minőségkülnbbségét
Csak mondom neked, hogy mindennemű túlszámlázással tulajdonképpen jót tesz az államnak. Közvetve a pénz nagy része (nem csak a 75%-a) visszajut az államhoz. Ugyanakkor GDP-t növel, ráadásul az állami tulajdonban lévő részvények értékét növeli egy nyereségesebb eredménnyel. Ha az állam el akarná adni, akkor a pozitív mérlegek a cég értékét növelnék.Nyugati kereskedelmi piacra nem is engedi meg magának azt a túlszámlázást,amit a sereg felé....Különben nem magával a Rábával van a legnagyobb baj,hanem magával a Magyar Állammal.De ezt már irtam
Már megbocsájs,de ez egy marhaság.A túlszámlázás,a korrupció lopás Magyarország adófizető népétől.Magyarország érdeke nem az,hogy néhány bitófára való tolvaj aparatcsik zsebe teljen.Nem az,hogy az állami intézményrendszer jol érezze magát.És le kéne számolni azzal a téves szemlélettel,hogy az ország és az állam ugyan az.Magyarország 1100éve létezik,de az államszervezt ami hatalmon van nem 1100éves.Az ország és az állami intézményrendszer nem ugyan az.És az utóbbit le kell váltani,ha nem szolgálja az előbbi érdekeit.Mert az ország a fontos,nem az állam.Az állami intézményrendszernek kellene szolgálnia az országot,és nem forditvaCsak mondom neked, hogy mindennemű túlszámlázással tulajdonképpen jót tesz az államnak. Közvetve a pénz nagy része (nem csak a 75%-a) visszajut az államhoz. Ugyanakkor GDP-t növel, ráadásul az állami tulajdonban lévő részvények értékét növeli egy nyereségesebb eredménnyel. Ha az állam el akarná adni, akkor a pozitív mérlegek a cég értékét növelnék.
De - még egyszer ismétlem - állami megrendelés nélkül volt nyereséges eddig idén.
Mol?Mert azok nem állami tulajdonok,piaci alapon működnek.Más kategória.Probléma maga a Magyar Állam.Megismétlem.Hazánkban ami állami=korrupt szar tolvaj,felelőtlen és nemtörődöm.Ezért rohadtak el a MiG29ek,és fognak elrohadni a Gripenek is,mihelyst nem a svédek üzemeltetik őket.Ez a Nagy Magyar (állami)Valóság.
Már megbocsájs,de ez egy marhaság.A túlszámlázás,a korrupció lopás Magyarország adófizető népétől.Magyarország érdeke nem az,hogy néhány bitófára való tolvaj aparatcsik zsebe teljen.Nem az,hogy az állami intézményrendszer jol érezze magát.És le kéne számolni azzal a téves szemlélettel,hogy az ország és az állam ugyan az.Magyarország 1100éve létezik,de az államszervezt ami hatalmon van nem 1100éves.Az ország és az állami intézményrendszer nem ugyan az.És az utóbbit le kell váltani,ha nem szolgálja az előbbi érdekeit.Mert az ország a fontos,nem az állam.Az állami intézményrendszernek kellene szolgálnia az országot,és nem forditva
https://molgroup.info/hu/befektetoi-kapcsolatok/a-mol-reszveny
Ok és okozat.Ha a probléma okán nem változtatsz,az okozaton sem tudsz lényegesen változtatni.hallgass rám és ne kalandozz el az alkotmányjog és a jogtörténet terepeire. a vajdázás is éppen eléggé gáz már.
Különben miért nem azon keseregsz,hogy a vajda lemondott egy olyan programot,ami révén a sereg egy korszerű tehergépjármű családhoz jutott volna,az ország gazdasági bővüléshez,az állam meg adóbevételhez,ami az export révén nem az előzőleg beszedet adóforintok forrásábol származik.hallgass rám és ne kalandozz el az alkotmányjog és a jogtörténet terepeire. a vajdázás is éppen eléggé gáz már.
https://www.armyrecognition.com/nov...istral_3_missile_scores_a_double_success.html
A rövid hatótávú légvédelmünk lehetséges (és amúgy logikus) jövőképe.
Ez az eredeti H sorozatra annyira igaz,hogy abba még a motor is hazai Rába-MAN volt.A mai H sorozat azonban már nem azonos az eredetivel.Szeretnék egy félreértést eloszlatni! A Rába NEM MAN liszensz alapján gyártja a H sorozatot. Saját szellemi termék, nem fizet érte senkinek sem liszenszdíjat. Az igaz, hogy a fülke és a motor az MAN-től származik, mint számos más alkatrész számos más beszállítótól! De az ebben az iparban abszolút megszokott.
Ezt egyébként Szabó János -a Rába egykori főkonstruktőre - is megerősítette. Lásd a Rába Vehicles facebook oldal.
Rába-Mercédes Zetros gyártására.Mire gondolsz?
A HX32-vel mi a helyzet? Mert elvileg a MAN nem használja ezt a típusszámot. Ezt egyáltalán kint gyártják, vagy itthon? Mi ennek a technikai, jogi háttere?Szeretnék egy félreértést eloszlatni! A Rába NEM MAN liszensz alapján gyártja a H sorozatot. Saját szellemi termék, nem fizet érte senkinek sem liszenszdíjat. Az igaz, hogy a fülke és a motor az MAN-től származik, mint számos más alkatrész számos más beszállítótól! De az ebben az iparban abszolút megszokott.
Ezt egyébként Szabó János -a Rába egykori főkonstruktőre - is megerősítette. Lásd a Rába Vehicles facebook oldal.