Civil repüléssel kapcsolatos témák

Flightglobal: Airbus to pitch A350 freighter against 777F and 747F.
 
Demót repült a Boeing nagygépe, az új 777-es:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Boeing ettől várja a megváltást a MAX botrány és a Covid okozta leülés után.
A stratégia Dubajban világos, gazdaságos alternatívát kell nyújtani azon ügyfeleknek, akik szabadulni kívánnak a négyhajtóműves A380-asoktól.
A potenciális piac főleg az Öbölben található, ahol volna mód elhódítani az Airbus-tól az Etihad és Emirates igényeket, pláne úgy, hogy az európaiaknak nincs is hasonlóan nagy kéthajtóműves típusuk.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Bővült az Antarktiszt megjárt típusok köre: első alkalommal landolt egy A340-es. A portugál charter légitársaság, a Hi Fly egyik A340-300-as gépével Fokvárosból indultak a déli kontinensre. A cél a Wolf’s Fang volt, ami az angol White Desert cég működtetésében álló 2 antarktiszi luxustábor egyike.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Bővült az Antarktiszt megjárt típusok köre: első alkalommal landolt egy A340-es. A portugál charter légitársaság, a Hi Fly egyik A340-300-as gépével Fokvárosból indultak a déli kontinensre. A cél a Wolf’s Fang volt, ami az angol White Desert cég működtetésében álló 2 antarktiszi luxustábor egyike.
Mindig is el akartam jutni ide, ezért is tetszik ez a videó.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Októberben utaztam az egyik vattaúj 321neóval (augusztusi lajstrom), és bejött, halkabb, jók az ülések, kicsit több a lábtér, cserébe használhatatlan az ülés zsebe. :)
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Októberben utaztam az egyik vattaúj 321neóval (augusztusi lajstrom), és bejött, halkabb, jók az ülések, kicsit több a lábtér, cserébe használhatatlan az ülés zsebe. :)
A kabinbelső a megrendelő igényeit tükrözi, tehát 1 másik társaság neójával másfajta tapasztalatokat fogsz szerezni... :)
 
899924cf81e3a962ea16dacd9b6e7ac9.jpg

Tu-124 Cookpot
A szovjet folyóra szálló:
 
Az egyik rokonom egy két lábon járó gondolkodási séma hiba; szereti szidni a...a...tanárokat, a mentősöket, a maszkhasználókat, szóval mindenkit, akit éppen divat szidni.
No meg a mérnököket, de őket évtizedek óta kitartóan. Hiába magyarázom neki, hogy a mérnöknek nem törtvényszerűen szempont a szerelhetőség, meg az örök élet, neki a főnökei által lefektetett elvárásoknak kell megfelelnie.
Autószerelőként dolgozott régen, de romlott az egészsége, úgyhogy iskolai karbantartó lett. Festés, vízvezeték javítás, lakatolás.

Lakatolás: A múltkor is az általa készített saját nagykapuját ütötte nagykalapáccsal., hegesztgette, állítgatta, mert a hőtágulástól vagy télen nem ér össze rendesen, vagy nyáron szorul.
Le is csaptam a magas labdát:
Te vagy már nekem egy lakatos; egy nyomorult vaskaput nem tudsz rendesen megcsinálni, miközben a mérnökök 5 méternél hosszabb orrsegédszárnyakat, fékszárnyakat, csűrőlapokat terveznek. Azok meg az egyik percben felforrósodva állnak a tűző nyári napon, húsz perc múlva meg a -50 fokos, 800km/h órával süvítő levegőnek vannak kitéve, leszálláskor meg még ki is térítik őket a légáramba.
Jól is néznénk ki, ha ilyen lakatosokra bízták volna!:rolleyes::D

Látnotok kellett volna azt a szicíliai típusú villogó fekete szemeit:D:D:D
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát, csatorna tulajának azért arcbőre igen vastag 15:06-nál.
Leszólja a 0 carbon részét a gép marketingek...
... amikor eddig csak n+1 videóban szopta fel csontig a Teslát, energiatárolás és a "zöld" megújulókat...

Mert OK, hogy igaza van, de tükörbe is szokott vajon nézni...?
 
  • Tetszik
Reactions: nagyoncivil
Hijjnye, azok a képek... :eek:

Reuters: Costly Airbus paint flaw goes wider than the Gulf.
 
A pilot crashed his light aircraft into a truck on Saturday after being forced to carry out an emergency landing on an autobahn bridge used by cars, local police confirmed in a statement.


The 72-year-old had been flying from France to the Netherlands, over the German state of Rhineland-Palatinate, when his single-engine began to fail and he had to quickly decide when to bring the aircraft down.


He landed on the Schwarzbachtalbrücke — a 100-meter (328 feet) high bridge close to the city of Pirmasens in western Germany, on the border with France.

60022725_303.jpg