Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Egyébként egy 40km/h-val menő vonat 0-ra lassításához 6.3 méter pályaemelkedés kell.
(gyorsításhoz ugyanennyi, az ellenállásokat elhanyagoltam)
 
Nem, de ettől függetlenül tudni kell vagy angolul, vagy a szomszéd ország nyelvén annak aki ott van, de sokszor külhoni magyart raknak oda a túldalról is.

Na, ez megnyugtató. Most viszont akkor valami ezek közül nem teljesült a hírek szerint, mert hogy nem tudtak közös nyelven kommunikálni...
 
Azért vannak jó dolgok abban, ha valaki milliárdos.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Azért vannak jó dolgok abban, ha valaki milliárdos.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Elején azt néztem, hogy ennél csaj jobban kéne húznia ennek, aztán meg is indult.
Ekkora relatív sebességnél a forgalom többi résztvevőjéhez képest azért már fosnék, biztos nem merném ennyire nyomni.
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
Azért vannak jó dolgok abban, ha valaki milliárdos.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Magyarországon úgy érne végett ez a videó, hogy kivág elé a belső sávba egy zöld szuzukis.... :cool:
 
Elején azt néztem, hogy ennél csaj jobban kéne húznia ennek, aztán meg is indult.
Ekkora relatív sebességnél a forgalom többi résztvevőjéhez képest azért már fosnék, biztos nem merném ennyire nyomni.

Nyilván előre felmérték a helyzetet, kiválasztották a megfelelő szakaszt és időt, ment előre másik autó és telefonált, hogy lehet menni.
Legalábbis nem egy fiatal hülyegyerek vezetett..
 
  • Tetszik
Reactions: aquarell
A legszebb amit eddig láttam az az volt, amikor M85-ről felhajtva az M1-re a sor végéről kivágódott egy Porsche, hogy kigyorsuljon minket, erre a mögöttem levő szakadt bömivel mögé vágódott a srác és szinte a kormányra hajolva, összeszorított fogakkal, homlokán dagadó érrel próbálta tartani az iramot teljes 3 másodpercig amíg a Porsche lehagyta XD
 
Nyilván előre felmérték a helyzetet, kiválasztották a megfelelő szakaszt és időt, ment előre másik autó és telefonált, hogy lehet menni.
Legalábbis nem egy fiatal hülyegyerek vezetett..
Eddig csak 250-el sikerúlt mennem Thüringiában az autópályán a vőm Audiával.
20 percig. :)
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Amúgy nem tudom mitől, de az esetek többségében egészen kulturált BMW-seket szoktam kifogni (meglepően még kedvesen be is engednek), kivéve az X akárhányas SUV-okkal csapató kollégákat :D Audinál meg pont fordítva, még városon belül is sokszor hátulról akarnak megerőszakolni, pedig hát na, nem szoktam tötyögve menni, sőt. Bár ez lehet az M7/Veszprém környékének sajátossága vagy az egyéni szerencsém így adja. Viszont ami mindenhol ugyanaz, az a fehér céges Octaviaból nemhogy a motort, de a lelket is kinyomó munkatárs, aki elmebeteg módjára nyomja fullkretén módon mindenhol a gázt, mint süket az ajtót :D

Ui: Ha már Veszprém egy anekdota. Egyszer pár évvel ezelőtt megyek ki békésen a nyolcasra, mikor veszem észre, hogy kisteherautó platóján felettébb gyanús a rakomány. Közelebb érve megláttam, hogy a berhidai (miután arra fordultak le) khmm fém iránt felettébb érdeklődést mutató úriemberek egy Fiat Seicentot úgy ahogy van felpakoltak hátulra, majd a rakomány rögzítése érdekében körberakták Lehel hűtőkkel, betonvassal és egyéb fémhulladékkal :D