WARNO (Eugen Systems)

Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
 
Milyen baki? Ez sajnos feature... :(
Pont u.a., mint RD ezen a téren úgy tűnik sajnos.
16:33-nél eszement kerekes egység sebesség látható...

Füstgránát hk-n.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

19:27
Sajnos cluster arty van...

F-111E + Mk-82.
Túl nagy terület, de végre gyorsan esnek a bombák. De miért ilyen hülye grafikával?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
A cluster nem zavar különösebben, a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Reméljük hogy "nagy" játékosok, akik egyenlöbbek az egyenlöknél, értelmes és építö kritikát fognak megfogalmazni, amit aztán az Eugen figyelembe vesz.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv. A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
 
Hát, én félig csalódott vagyok.
Az RD legnagyobb játékmeneti ökörségei közül túl sokat látok átörökölve.

Eugen azt mondta nem lesz unicorn egység.
A 2K22 akkor meg mit keres benne...?
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
 
A sebességet lehet orvosolni javitó patch ekkel, ezt csinalták a WRD ban is.
Ujjak keresztben.
Valamelyik videoban láttam asszem egy bradleyt amelyik vagy 80 rongyolt az erdöben, Na ez azért kemény.
Az.
A grafika számomra is érdekes, a promó anyag szerint látványos és élethü, engem inkább a Hollywoodi filmekre emlékeztet :)
Ott semmi hiba nincs.

A cluster nem zavar különösebben,
Engem nagyon.
a füstgránát vetö a jármüveken sem.
Az pozitívum listán van.
Hajrá Balázs irjál te is nekik;)
A Sins of Eugen után szerinted nem fogok? :)
Az ATGM probléma nem lett megoldva, sem a sebesség sem a hatótáv.
A sebesség különösen fontos lenne ilyen eszement unit speed mellett. Meg a füstgránátok miatt is.
A Tow2 2625 m a HELLFIRE 2825m. Ellenben mintha lefaragtak volna a SAM ek lötávjából legalábbis ami a helikopter elleni lötávot illeti.
Lesz még tennis való
Igen, ez hülyeség.
A 2K22 viszont kb. Hellifével azonos.
De bakker egy 4 km vs 8 km egység között azért legyen már ennél markánsabb difi.
Főleg lásd fent, a land unit speed függvényében.
89 ben játszódik úgyhogy lehet. Az unicorn egységeket szerintem csak a tervezö asztalon vagy ott sem létezö egységekre értik. Ahogy én kihámoztam a szövegböl , minden lesz ami 89 ben volt
Csapatoknál NDK-ban nem volt 2K22M.
Egy darab sem tudtommal, ahogy Tor sem.

Viszont egy másik videóban nem volt vadászgép.
Az A-10 késleltetése több volt, mint a gyorasabb gépeké.

Ez lehet még nagyon jó, de nagyon sokat kell vele még dolgozni.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Counter battery smart order van.
Kíváncsi vagyok hogyan működik, ha egyszerre több és eltérő kaliberű ellen tüzérség is működik.

Valaki azt íta, hogy ő úgy látja, hogy előrefelé és hátra nem azonos a sebesség. Remélem igaza lesz.
Holnap első dolgom lesz csekkolni egy rakás dolgot.
 
Kipróbáltad @molnibalage ?
Elég vegyes a fogadtatása, föleg hogy egyelöre csak az USA es a Szovjet fél játszható, 30 euroert ez nem tùl sok
 
Hát skacok, ha alapvető dolgokon nem változtatnak, akkor ez így minium vicces...

  • A kétéltű képesség szőrén szálán eltűnt.
  • A tüzérség szórása távolságfüggetlen. Anyád...
  • Az egységek előrefelé pont olyan gyorsan még mindig, mint hátra. Anyád no.2
  • A modellező értékek főleg a légvédelem terén annyira placeholderek, hogy beszarok. Ez változhat, de a 4 km és 8 km RL range között most is van 175 méter difi. Hoooogyne...
  • A statisztikai értékek nem értelmezhetőek, a legdurvább M1A1HA-val a 3XP 97%, de 1800 méterről mellélőttek az inf-nak többször is. Ez pontosság szempontjából ok, reális, csak bakker akkor a játékos hogyan és mit értelmezzen?
  • Még mindig benne van a vadászoknál, hogy 2x4HE-s rakéta. Ami semmire sem jó, nem lehet vele killt elérni.
Ebből lehet még jó, de jelen formájában ez kb. annyira bárdolatlan, mint ALB/RD-s szemmel nézve volt az EE.
Ha ezen területeken nem lesz jelentős előrelépés, akkor nálam ez nem lesz tartós semennyire.
De az is érdekes megközelítés, hogy a 4xAGM-114-es AH-64 az 400CP, a full hydra rakétás meg 80.
 
Ha nem jönne be ez a játék, akkor még mindig ott van a Combat Mission Cold War... Az nem tűnik rossznak. Bár elég ronda grafikája van, és a kampány brutálisan nehéz.
 
dM60cYT.png


Hivatalos válasz Madmat-tól.

qA73pFw.png
 
Nah, a véleményem. Ezen release alapján nem lehet épkézláb véleményt alkotni.
Hónapok múlva esetleg lehet.

Amit tudnék mondani, hogy 2016 táján játszottam a WG EE-vel, amikor már régen elavult volt, de az volt a kész WG EE.
Az ALB és RD-hez képest ott a kész termék tűnt betának. Aztán lett egy fegetegesen jó, de messz enem tökéletes ALB igen hamar.

Szóval a remény nincs elveszve.
Csak tonnányi munka van még ezzel.
 
2. pöcs
 
  • Tetszik
Reactions: Lator
2. pöcs
Mindenesetre biztató hogy foglalkoznak vele. Remélem az összes jármüvet lelassitjak és joval több egység lesz lehivhato/kártya
 
Mindenesetre biztató hogy foglalkoznak vele. Remélem az összes jármüvet lelassitjak és joval több egység lesz lehivhato/kártya
A cohesion speed bonusszal most sem tudok kibékülni. Hülyeség. Lassabb kormányzás ok, de hogya jármű SEBESSÉGE tőle függ...?
 
  • Tetszik
Reactions: Lator
Meg a t80 automata töltöjének nö a tüzgyorsasága ha nagyobb szintü az egység, ez is komoly
Az ilyen hülyeségeket egész egyszerűen nem értem. Azon folyamatokra legyen a cohesion hatással, ami nem ennyire gépészeti.
Ilyenkor nem értem, hogy az EUGEN hogyan lehet ennyire buta. Főleg úgy, hogy a WG-ben ez pont jó volt...
 
Patch 3
 
Roadmap