Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Nem értem miért.

A VEKE által felmutatott eredményeknek semmi köze nem volt ahhoz, hogy OV igen távoli rokona.
Amit egyébként én sokáig nem is tudtam, lehet, hogy még ő sem...

Szóval akkor az apjának, korábbi feleségének a tesója OV anyja?
Fúúúúúúúúúú. Biztos emiatt került be a VEKE után is a BKV felügyelő bizottságába...
Esetleg talán el kellene ismeri, hogy szereti, és a legfontosabb, ért ahhoz, amit csinál.
Az

KKI8j7a.png
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Főleg úgy, hogy a VEKE nevű gittegylet munkájához se volt köze, azon túl hogy fiatal hülyegyerekként szóvívősködött egy sort, így mindenki az ő arcához kapcsolata a VEKE munkályát, amíg (onnan is) ki nem rúgták, és azóta is csak röhögnek ott rajta, amikor pofára esik.

Mondjuk ők már ismerik.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A kurva anyját ennek a minden értelmes beruházásnak keresztbe fekvő NIMBY civil fajtának. Miattuk van annyira kint az M0, hogy sokan a városon keresztül mennek helyette, miattuk nem lett értelmes levezető út a Lágymányosi (most már Rákóczi) hídról és így tovább. Persze külföldön is létezik a jelenség. Londonban ilyenek miatt nem lett többek között soha megépítve a tervezett többszörös körgyűrű (meg persze a recesszió is beütött a 80-as évek elején, 70-esek végén).
Komolyan, ezek csak rombolni tudnak, meg annak örülni, ha bárhol bármilyen építkezést gáncsolhatnak.
 
A kurva anyját ennek a minden értelmes beruházásnak keresztbe fekvő NIMBY civil fajtának. Miattuk van annyira kint az M0, hogy sokan a városon keresztül mennek helyette, miattuk nem lett értelmes levezető út a Lágymányosi (most már Rákóczi) hídról és így tovább. Persze külföldön is létezik a jelenség. Londonban ilyenek miatt nem lett többek között soha megépítve a tervezett többszörös körgyűrű (meg persze a recesszió is beütött a 80-as évek elején, 70-esek végén).
Komolyan, ezek csak rombolni tudnak, meg annak örülni, ha bárhol bármilyen építkezést gáncsolhatnak.
A bíróságot is pofánvágnám, aki az ítéletet hozta, mert pl. a zajnál képesek voltak kihozni azt, hogy nőni fog, amikor:

  • új pálya, csendesebb
  • végig zajvédelem lesz a vonal mentén, ahol most sok helyen nulla
  • minden nyílászárót cserélnek

A fenti kommentért is vastagon lehetne perelni, mert kurvára nem teherforgalmi korridor épül.
A teherforgalom mehet ma is éjszaka 0 többle beruházásessal. A menetrend alapú tervezés outputja a vágányok, száma, amit a személyforgalom indokol, mert már ma elfogyott a kapacitás.

Ami miatt amúgy a jelenlegi teherforgalom mellett azt jelentené, hogy éjszaka nem is lesz teherforgalom. Még kisebb zaj.
A bíróság meg a zajra is hivatkozott.

A magyar bíróságokra kb. a kretén jelző, a legenyhébb, amit tudok mondani.
Lásd fent. Két motoros gyorshajtásos, balesetes esete, TÖK UGYANAZ, és egyszer felmentik az autóst, egyszer meg felfüggesztett letöltendő.

Hát bazdmeg, erre nem tudom mit kéne mondani.
 
Nem értem miért.

A VEKE által felmutatott eredményeknek semmi köze nem volt ahhoz, hogy OV igen távoli rokona.
Amit egyébként én sokáig nem is tudtam, lehet, hogy még ő sem...

Szóval akkor az apjának, korábbi feleségének a tesója OV anyja?
Fúúúúúúúúúú. Biztos emiatt került be a VEKE után is a BKV felügyelő bizottságába...
Esetleg talán el kellene ismeri, hogy szereti, és a legfontosabb, ért ahhoz, amit csinál.
Az

KKI8j7a.png
Én a nagypapira, Erdős Péterre gondoltam, az, hogy Viktor távoli rokona is, az már csak a hab a tortán.
Talán nem vagy túl fiatal, hogy ismerd a munkásságát, de itt nem fogom szétoffolni vele a a topikot.
 
Nem értem miért.

A VEKE által felmutatott eredményeknek semmi köze nem volt ahhoz, hogy OV igen távoli rokona.
Amit egyébként én sokáig nem is tudtam, lehet, hogy még ő sem...

Szóval akkor az apjának, korábbi feleségének a tesója OV anyja?
Fúúúúúúúúúú. Biztos emiatt került be a VEKE után is a BKV felügyelő bizottságába...
Esetleg talán el kellene ismeri, hogy szereti, és a legfontosabb, ért ahhoz, amit csinál.
Az

KKI8j7a.png
Ebben a családban nincs egy géplakatos, vagy betanított segédmunkás sem?
 
A bíróságot is pofánvágnám, aki az ítéletet hozta, mert pl. a zajnál képesek voltak kihozni azt, hogy nőni fog, amikor:

  • új pálya, csendesebb
  • végig zajvédelem lesz a vonal mentén, ahol most sok helyen nulla
  • minden nyílászárót cserélnek

A fenti kommentért is vastagon lehetne perelni, mert kurvára nem teherforgalmi korridor épül.
A teherforgalom mehet ma is éjszaka 0 többle beruházásessal. A menetrend alapú tervezés outputja a vágányok, száma, amit a személyforgalom indokol, mert már ma elfogyott a kapacitás.

Ami miatt amúgy a jelenlegi teherforgalom mellett azt jelentené, hogy éjszaka nem is lesz teherforgalom. Még kisebb zaj.
A bíróság meg a zajra is hivatkozott.

A magyar bíróságokra kb. a kretén jelző, a legenyhébb, amit tudok mondani.
Lásd fent. Két motoros gyorshajtásos, balesetes esete, TÖK UGYANAZ, és egyszer felmentik az autóst, egyszer meg felfüggesztett letöltendő.

Hát bazdmeg, erre nem tudom mit kéne mondani.
Tipikus. Megveszik mondjuk a reptér környéki telkeket, mert olcsó. Felhúzzák a házat, majd másnap kezdődik a hiszti, hogy zajos a reptér/acélmű.

Ilyenkor azért fel kellene tenni a kérdést, hogy mi volt előbb, a reptér/acélmű vagy az ingatlanberuházás. Ez a cirkuszt nyomják Frankfurt esetében folyamatosan. Mannheim-ben is körbeépítkezték a repterer, mára csak nappal mehetnek a repülők. A melóhelyet évente folyamatosan perlik, mert ha a vészégető bekapcsol, akkor úgy 40 méteres láng világít jó magasan és elég hangos tud lenni, plusz rengeteg a por - de gondolom, ez sem volt szempont az olcsó ingatlan megvásárlásánál. De már az egyre több lefoglalt drog is egyik ilyen az égetőbe kerül.

Vagy a másik örökzöld téma a konténerterminál. Évi 3-400000 konténer megy át, ott van mellette az egyik kikötőnk, de mégis a közelébe építenek egy lakóparkot. Ha a hajó bent van, akkor megy a motor, mert a hajó kirakodik és a hajókon az EURO 6 mást jelent. Aztán kezdik itt is a hajófüst, hajókürt, a napi ezer kamion, a rendszeres szirénázás a tűzvédelmi gyakorlatok miatt!?

Ennyire vakok voltak, amikor jöttek megnézni a lakóparkot!? És akkor kezdődik a jogi okoskodás, hogy a menet közben dudáló hajó miatt ki a hunyó, mert miért dudál, illetve a helyi zöldek szerint túl hangos a hajókürt - mert szerintük ennek a Rajna partján állva legfeljebb 75dB-nek kellene lennie a hajóval egyvonalban mérve....
 
Én a nagypapira, Erdős Péterre gondoltam, az, hogy Viktor távoli rokona is, az már csak a hab a tortán.
Talán nem vagy túl fiatal, hogy ismerd a munkásságát, de itt nem fogom szétoffolni vele a a topikot.

Nem vér szerinti rokonok. Az, hogy Vitézy Dávid karrierjére jó hatással lehetett, hogy a Vitézy-klán tagja, az azért valószínű.
 
Személyautóknál vajon mennyi kocsi bukik meg a vizsgán? Erről van adat?
Ez annyiban torz kép (lenne, ha van), hogy sok kocsit már nem is visznek, vagy nem is engednek vizsgára, ha még határeset, akkor -legalábbis nálunk előműszakin kiszűrik, ami nem vizsgaképes. Én is jártam már így, hogy bevittem műszakira a futót és előműszakin/szemlén (nem tudom, hogy mi a hivatalos elnevezés, ha van) már olyan tételt sorolt fel a vizsgáztató, amin már elk kellett gondolkodni, hogy megéri e arra rákölteni, hogy inkább leadtam a rendszámot és vettem vadi újat. (Azért használtam ilyen kérdéses állapotban, mert igazából nagyrészt csak a falun belül teljesített szolgálatot és lassú menetben kb. 10-el, megpakolva.)
Na most ugye ez, így nem is szerepelt a bukottak statisztikában. Ugyan ez van az autóknál is. Többség el sem jut odáig.
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci
Személyautóknál vajon mennyi kocsi bukik meg a vizsgán? Erről van adat?

Erről egy apróság:
Édesapám idők kezdete óta ugyanoda hordta a kocsijait vizsgáztatni, kis csúszópénz oszt az álló helyben 170-nel száguldó Opel is átment.
Aztán vitte volna a 6 éves, márkaszervízben karbantartott Toyota-t, oszt jött a szaki, hogy vagy fizet 20000-et vagy megbuktatja.
Úgyhogy az utolsó vizsgára máshova vitte az autót.

Na ennyit ér a vizsgáztatás (nem csak a magyarisztánban, überromániában és dojcslandon is ugyanígy megy manapság) .
 
  • Tetszik
Reactions: vilmoci and fip7
Erről egy apróság:
Édesapám idők kezdete óta ugyanoda hordta a kocsijait vizsgáztatni, kis csúszópénz oszt az álló helyben 170-nel száguldó Opel is átment.
Aztán vitte volna a 6 éves, márkaszervízben karbantartott Toyota-t, oszt jött a szaki, hogy vagy fizet 20000-et vagy megbuktatja.
Úgyhogy az utolsó vizsgára máshova vitte az autót.

Na ennyit ér a vizsgáztatás (nem csak a magyarisztánban, überromániában és dojcslandon is ugyanígy megy manapság) .

Dojcslandon? o_O
 
  • Tetszik
Reactions: Redgreg
Ha nem találnak más beszállítót, tartós üzemanyag hiány alakulhat ki.

- OMV: A tervezett karbantartást Közép-Európa egyik legnagyobb finomítójában május 31-ig kellett volna befejezni, ám a pénteki baleset meghiúsíthatja a június 10-re tervezett újraindítást. A VG információi szerint több hetes pótmunkára lesz szükség.

- MOL: a benzinárstop miatt termelési nyomás alá került Mol szándékosan elhalasztotta a karbantartások egy részét, a százhalombattai finomító viszont augusztusban és októberben kénytelen lesz leállni egy-egy hónapra, ami viszont azt jelenti, hogy a Mol üzemanyagtermelése augusztusban a harmadával csökken majd. A VG-nek nyilatkozó források szerint erre a két hónapra egyelőre nincs megoldás a zavartalan ellátás biztosítására.

 
Ha nem találnak más beszállítót, tartós üzemanyag hiány alakulhat ki.

- OMV: A tervezett karbantartást Közép-Európa egyik legnagyobb finomítójában május 31-ig kellett volna befejezni, ám a pénteki baleset meghiúsíthatja a június 10-re tervezett újraindítást. A VG információi szerint több hetes pótmunkára lesz szükség.

- MOL: a benzinárstop miatt termelési nyomás alá került Mol szándékosan elhalasztotta a karbantartások egy részét, a százhalombattai finomító viszont augusztusban és októberben kénytelen lesz leállni egy-egy hónapra, ami viszont azt jelenti, hogy a Mol üzemanyagtermelése augusztusban a harmadával csökken majd. A VG-nek nyilatkozó források szerint erre a két hónapra egyelőre nincs megoldás a zavartalan ellátás biztosítására.


Mondjuk ezen a sajtóban való pánikkeltés biztosan segít :)