Magyarország ipara

Egy kiegészítés:
A természet védelméről szóló 1996. évi LIII. törvény 18. § (1) bekezdése szerint "A természetes és természetközeli állapotú vizes élőhelyen, a természeti értékek fennmaradásához, a természeti rendszerek megóvásához, fenntartásához szükséges vízmennyiséget (ökológiai vízmennyiség) mesterséges beavatkozással elvonni nem lehet.
(2) * Az (1) bekezdésben meghatározott vízmennyiséget a természetvédelmi hatóság állapítja meg.
"

Tehát egy minimumszint elérése után semmilyen vízkivétel nem engedélyezett.
Valojaban az aszaly nemcsak az Alfoldet erinti, hanem tendenciozusan a nagy ( es kisebb) folyoink vizgyujtojet...
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97
Persze ha aszály van nincs víz, de a Kisalföld talán az Alpkolja után a legcsapadékosabb terület.

Nem a gyárak miatt ürül ki a meder....ez egy BAROMSÁG!!! Ezzel a hozzáállással csukjuk be a boltot és legyünk Flower Power Ibiza. Lehet csöveskedni mont a Városligetben G Ras féle hippik.

Ha vmi gyar szennyez meg kell büntetni a környezetvédelmi szabályokat be kell velük tartatni, ha kell szigorítani, de nem a gyárakat, a munkahelyeket elüldözni. A magyar gazdasági növekedést, Mo. exportpotenciálját a jólét megteremtésének alapjait fektetik le.

Az hogy milyen technológiát kell alkalmazni az autoiparban az nem itt dőlt el Viszont ha jó ütemben felülünk a vonatra felemelhet. Sztem ezt az esélyt megragadni, nem eldobni kell.

De oké vágjuk ezt az egész bulit a kukába!!! Van alternatív javaslat?? Van más kitörési lehetőség???

Tudom az oktatás, tudas alapu tarsqdalom, majd 10-15 év múlva lehet is eredménye ha nem csak egy utópia. De nem is kell vagy vagy kezelni. Lehet parhuzamosan próbálkozni. .
 
Persze ha aszály van nincs víz, de a Kisalföld talán az Alpkolja után a legcsapadékosabb terület.

Nem a gyárak miatt ürül ki a meder....ez egy BAROMSÁG!!! Ezzel a hozzáállással csukjuk be a boltot és legyünk Flower Power Ibiza. Lehet csöveskedni mont a Városligetben G Ras féle hippik.

Ha vmi gyar szennyez meg kell büntetni a környezetvédelmi szabályokat be kell velük tartatni, ha kell szigorítani, de nem a gyárakat, a munkahelyeket elüldözni. A magyar gazdasági növekedést, Mo. exportpotenciálját a jólét megteremtésének alapjait fektetik le.

Az hogy milyen technológiát kell alkalmazni az autoiparban az nem itt dőlt el Viszont ha jó ütemben felülünk a vonatra felemelhet. Sztem ezt az esélyt megragadni, nem eldobni kell.

De oké vágjuk ezt az egész bulit a kukába!!! Van alternatív javaslat?? Van más kitörési lehetőség???

Tudom az oktatás, tudas alapu tarsqdalom, majd 10-15 év múlva lehet is eredménye ha nem csak egy utópia. De nem is kell vagy vagy kezelni. Lehet parhuzamosan próbálkozni. .
A szennyezo iparagat azert hozzak ide, mert itt nem kell betartani a szabalyokat. Egyedi elbiralas van kiemelt projektek eseten... Azok az iparagak is szeretnek ide jonni, amik tul sok termeszeti eroforrast, pld. Vizet igenyelnek. Az olcso munkaero pedig vonzza a nagy manualis munka igenyu beruhazasokat...
 
A Rába Körmendnél normál állapotában.

13201592.jpg


Amikor árad....

maxresdefault.jpg


Valamint, sajnos a mostani állapot....

aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2U1M2U2NmMzNjI3MTQ1YjU5ZDM0NmNiOTg2MWQ5OTFl.jpg
 
Ez az akkutechnológia a kocsik számára és tömeges használatra alkalmatlan.
Kínában vidáman használják milliószám ezt az akkutechnológiát autókban-motorokban-rollerekben. Vagy az még nem tömeges használat?
Mellesleg ugyanez az akkutechnológia kerülhet akár pufferakkukba is, mondjuk lakóházakba.
 
Kínában vidáman használják milliószám ezt az akkutechnológiát autókban-motorokban-rollerekben. Vagy az még nem tömeges használat?
Mellesleg ugyanez az akkutechnológia kerülhet akár pufferakkukba is, mondjuk lakóházakba.
Kocsik számára, mint általános villanyautó. Kínában a villanyautót arra használják, amire jó.
Nem 2.5 tonnás szörnyek vannak az utakon.
 
Viszont ha jó ütemben felülünk a vonatra felemelhet. Sztem ezt az esélyt megragadni, nem eldobni kell.

De oké vágjuk ezt az egész bulit a kukába!!! Van alternatív javaslat?? Van más kitörési lehetőség???

Tudom az oktatás, tudas alapu tarsqdalom, majd 10-15 év múlva lehet is eredménye ha nem csak egy utópia. De nem is kell vagy vagy kezelni. Lehet parhuzamosan próbálkozni. .
Csak remélem, mivel nem értek hozzá, hogy a dömpingszerűen de települő akkumulátorgyárak technológiája a jövő, és nem egy zsákutca. (Amíg a töltési idejük nem rövidül le 10-20 percre, biztos nem lesznek versenyképesek.)
Az oktatást nem próbáljuk párhuzamosan fejleszteni, az elitképzés kivételével.
Vannak már óvodától kezdve külön fizetős intézmények, lehet oda vinni a gyereket, ha van havi sok tíz- vagy százezer forintod, de a közoktatás csak éppen hogy életben van, jönnek az összevonások iskolák és tantárgyak szintjén, és a munka alapú társadalom számára szükséges mennyiségű ismerettel vértezik csak fel majd a gyerekeket. Ebbe a robotizáció csúnyán bele fog rondítani, lesz egy rakás olyan ember, akinek a munkája fölöslegessé válik, a képzettsége meg alkalmatlanná teszi más munkakör betöltésére.
 
Kocsik számára, mint általános villanyautó. Kínában a villanyautót arra használják, amire jó.
Nem 2.5 tonnás szörnyek vannak az utakon.
Van ott minden, kisautó meg SUV is akkuval.
Egy akkugyár (illetve a mi esetünkben több) léte szerintem pozitív, mert a végtermék több iparágban is hasznosítható, ráadásul exponenciálisan növekvő keresletre számít mindenki. Mi a gond?
 
  • Tetszik
Reactions: Katica
Csak remélem, mivel nem értek hozzá, hogy a dömpingszerűen de települő akkumulátorgyárak technológiája a jövő, és nem egy zsákutca. (Amíg a töltési idejük nem rövidül le 10-20 percre, biztos nem lesznek versenyképesek.)
A töltési időt is rövidítik, de pl a kínai Nio pont minap jelentette be a biatorbágyi akkucsere-állomásuk gyártását.
És ahogy fentebb írtam, ezek a gyárak később gyárthatnak másba is akkumulátorokat, az most történetesen egy adottság, hogy a villanyautópiac nem tud eleget felszívni ezekből és csak oda gyártanak majd.
 
Van ott minden, kisautó meg SUV is akkuval.
Egy akkugyár (illetve a mi esetünkben több) léte szerintem pozitív, mert a végtermék több iparágban is hasznosítható, ráadásul exponenciálisan növekvő keresletre számít mindenki. Mi a gond?
Az expoenciális szó használata mára teljesen jelentéstartalom nélküli és kiüresedett lett.
Az, hogy ez adott esetben meg pont ilyen trendű környezet szétkúrásával jár, az már valahogy sokak ingerküszöbét nem üti meg.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
Szerintem az is, aki egy kiszáradó országba masszívan vízigényes iparágat telepít nagy számban…
Be kéne végre látni, hogy a korlátozottan hozzáférhető természeti erőforrásokat nem szabad féktelenül alárendelni az emberi igényeknek és mind felhasználni.
Vissza van forgatva a víz ZÁRT rendszerben.
Gödnél tudomásom szerint 10méterenként vannak szenzorok a földben, amik nem jeleznek semmit.
Volt egy sötétzöld vizsgálat pár éve, arra hivatkoznak mindig, hogy szennyezik a vuzet.
 
Vissza van forgatva a víz ZÁRT rendszerben.
Gödnél tudomásom szerint 10méterenként vannak szenzorok a földben, amik nem jeleznek semmit.
Volt egy sötétzöld vizsgálat pár éve, arra hivatkoznak mindig, hogy szennyezik a vuzet.
Felmondtad a szép elméleti részt.
A realitás meg nagyon más.
A mérés, ami mutatta a szennyezést nem pár éves. 3 hónapos.
 
  • Tetszik
Reactions: Blitz97 and migfun
A szennyezo iparagat azert hozzak ide, mert itt nem kell betartani a szabalyokat. Egyedi elbiralas van kiemelt projektek eseten... Azok az iparagak is szeretnek ide jonni, amik tul sok termeszeti eroforrast, pld. Vizet igenyelnek. Az olcso munkaero pedig vonzza a nagy manualis munka igenyu beruhazasokat...
Csaxólok folyamatisan épülnek az akksigyárak Németországban is. Autóipari technológiaváltás van.Aki kimarad, lemarad. Ott tisztaenergiaközpontnak hívják ezeket. :D







Mennyit tegyek be? Állami támogatással akksigyárak Németországban. A Tesla, a VW mki ezerrel épít. De mi fölényesen küldjük el őket. Pedig elég ritkán adatik ilyen sansz, ilyen gyorsan ekkorát ugrani.
 
. Ebbe a robotizáció csúnyán bele fog rondítani, lesz egy rakás olyan ember, akinek a munkája fölöslegessé válik, a képzettsége meg alkalmatlanná teszi más munkakör betöltésére.
Mo.n sztem leginkább az autógyárak robotizáltak. Mivel a nemeteknel újabb gyárak jobban robotizáltak, mint a német anyavállalataik.
 
Csaxólok folyamatisan épülnek az akksigyárak Németországban is. Autóipari technológiaváltás van.Aki kimarad, lemarad. Ott tisztaenergiaközpontnak hívják ezeket. :D







Mennyit tegyek be? Állami támogatással akksigyárak Németországban. A Tesla, a VW mki ezerrel épít. De mi fölényesen küldjük el őket. Pedig elég ritkán adatik ilyen sansz, ilyen gyorsan ekkorát ugrani.
Nem erre utaltam, hogy ki kell ezeket rugni, de szerintem az e autozas zsakutca. Dolgozok egy projekten, mar epulnek a 200 e m2-es csarnokok es kidwrult, hogy a regionalis ivovizmu nem kepes fedezni a technologia vizigenyet.... Na ez gaz, hogy epites kozben derul ki, hogy 1000 m3/ nap sotalanitott viz nem biztosithato. Februarra meg kell oldani a sajat vizbazis kiepiteset....
 
Vissza van forgatva a víz ZÁRT rendszerben.
Gödnél tudomásom szerint 10méterenként vannak szenzorok a földben, amik nem jeleznek semmit.
Volt egy sötétzöld vizsgálat pár éve, arra hivatkoznak mindig, hogy szennyezik a vuzet.
Idén találtak lítiumot és N-metil-2-pirrolidon (NMP) nevezetű oldószert a talajvízben a gyártól 800-1000 méterre. Ezek az akkugyártás során kerülhettek a környezetbe, máshol nem keletkezik/nem használnak fel ilyen anyagokat.
Ez neked sötétzöld vizsgálat, más számára viszont fontos, hogy úgy mondjam létérdek, hogy a lakóhelyén ne legyen toxikus anyag a talajvízben. Tudom, biztos ők gondolják rosszul.
 
Vissza van forgatva a víz ZÁRT rendszerben.
Gödnél tudomásom szerint 10méterenként vannak szenzorok a földben, amik nem jeleznek semmit.
Volt egy sötétzöld vizsgálat pár éve, arra hivatkoznak mindig, hogy szennyezik a vuzet.
Mivel konkretan tervezek ilyesmit, tudom, mik lennenek a beruhazo elvarasai. Kaptam eleg instrukciot... Tisztitas nelkul felszini befogadoba, mert pld. A Gyali patak vize az ipar miatt ugyis szennyezett... A visszaforgatas draga, ha nem kenyszerulnek ra, alapbol nem akarjak csinalni....Remelem sikerul atvernem legalabb a technologiai szennyviz tisztitasat.....
 
Mivel konkretan tervezek ilyesmit, tudom, mik lennenek a beruhazo elvarasai. Kaptam eleg instrukciot... Tisztitas nelkul felszini befogadoba, mert pld. A Gyali patak vize az ipar miatt ugyis szennyezett... A visszaforgatas draga, ha nem kenyszerulnek ra, alapbol nem akarjak csinalni....Remelem sikerul atvernem legalabb a technologiai szennyviz tisztitasat.....
A vecsési CTPark-i beruházás?