számtalant lehet találni igen nem a nyomornegyedbe viszik a túristákat (ahogy BP n sem a hős utcát mutogatják vagy a blaha alluljárót a túristáknak)
szép tiszta metrók régikocsik új kocsik annyi hogy a jegyvizsgálók nem kukásmellénybe ácsorognak hanem tiszta mérethelyes egyenruhába. szép metromegállók mindegy mit ábrázolnak a mozaikok szépen meg van csinálva. és nem esnek hasra a telefon látványától irígykedve...


ne érts félre én max turistaként mennék ÉK ba és abszolút nem szimpatikus a komunizmus sem. csak szimplán nem hiszem el a propagandát ami ellenük szól. ahogy a balkánról sem hiszem el hogy egy visszamaradott sz.r kupac és nyomorba élnek ott az emberek. hiába hivatkoznak így a balkánra is ez sem igaz. aki járt ott az tudja.Azért ha keletre kellene emigrálnom,az Oroszok, meg talán 1-2 ex SZU ország jöhetne szóba,Ázsiát meghagynám az ázsiaiaknak.![]()
Észak-Korea erődemonstrációja amiért sok-sok európai múzeum fizetne:
Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.Honnan van ezekhez alkatrészük?
Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.
A MiG-19-esek üzemeltetését ugyan 2013-ban – 9 éve – leállította Kína, de sok rendszerben azonos Q-5-ösöket csak 2018-ban vonták ki, mindössze négy éve. Illetve Szudánba és Myanmar most is szállítanak alkatrészt. Maguk a koreai MiG-19-esek sem az ötvenes évekből valók, a 70-es, 80-as években gyártották azokat.
A MiG-21-esk még könnyebb eset. Kínában 2017-ig gyártották a típust és még rengeteg üzemel belőle.
A MiG-23-as valószínűleg macera. Egyrészt már mindegyik koreai példány megünnepelte a 40-ik születésnapját, másrészt világszinten is csak kevés üzemel. Öt éve még Kuba, Líbia, Szíria, Angola, Etiópia, Kazahsztán és India is repülte Koreán kívül a MiG-23-ast. Azóta többen leállították, szabadulhatott fel alkatrészbázis.
Hogy hogyan jutnak ezek át az embargón, az egy másik kérdés. De tény, hogy lenyűgöző teljesítmény, még ha a gyakorlatban alig repülnek velük. Inkább csak tologatják a gépeiket repülőtereken.
Promókép 2020-ból:
![]()

Nekijjük van ám egy MIG 29 gyártósoruk is, ami még lehet, hogy üzemel is még.Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.
A MiG-19-esek üzemeltetését ugyan 2013-ban – 9 éve – leállította Kína, de sok rendszerben azonos Q-5-ösöket csak 2018-ban vonták ki, mindössze négy éve. Illetve Szudánba és Myanmar most is szállítanak alkatrészt. Maguk a koreai MiG-19-esek sem az ötvenes évekből valók, a 70-es, 80-as években gyártották azokat.
A MiG-21-esk még könnyebb eset. Kínában 2017-ig gyártották a típust és még rengeteg üzemel belőle.
A MiG-23-as valószínűleg macera. Egyrészt már mindegyik koreai példány megünnepelte a 40-ik születésnapját, másrészt világszinten is csak kevés üzemel. Öt éve még Kuba, Líbia, Szíria, Angola, Etiópia, Kazahsztán és India is repülte Koreán kívül a MiG-23-ast. Azóta többen leállították, szabadulhatott fel alkatrészbázis.
Hogy hogyan jutnak ezek át az embargón, az egy másik kérdés. De tény, hogy lenyűgöző teljesítmény, még ha a gyakorlatban alig repülnek velük. Inkább csak tologatják a gépeiket repülőtereken.
Promókép 2020-ból:
![]()
Legyártsák maguknak.Honnan van ezekhez alkatrészük?
Nekijjük van ám egy MIG 29 gyártósoruk is, ami még lehet, hogy üzemel is még.
Észak-Korea saját maga készítette halálos MiG-29-es vadászgépeit
"Az 1990-es évek végére Észak-Korea körülbelül 15 MiG-29-et gyártott. Bár ez elhalványul az Egyesült Államokban és Oroszországban évente gyártott sok száz vadászgéphez képest, egy alkalmas hazai gyártósor mégis áldás volt az északi légierő elenyésző flottájának.![]()
North Korea Made Its Very Own Deadly MiG-29 Fighters
On paper, the North Korean People’s Air Force is by no means small, numbering around 400 airframes. These are, however, not exactly advanced designs, but instead are mostly 1950s and 1960s-era Soviet designs, or Chinese copies thereof. How many of these are flight worthy is unknown for certain...www.19fortyfive.com
Tehát annak ellenére, hogy kevés a támogatottsága, Észak-Korea – minden esély ellenére – képes belföldön meglepően fejlett légi fölényű vadászgépet építeni. A házi készítésű MiG-29-esek lehetővé teszik a Népi Légierő számára, hogy hiteles fenyegetést jelentsen a Délre, és Észak-Korea rejtett aduásza legyen."
Fizetni kell érte.Tudtommal maganszemelyeknek nem lehet autója ott, de lehet rosszul tudom
Kicsit utána néztem a dolognakTudtommal maganszemelyeknek nem lehet autója ott, de lehet rosszul tudom

Újabb nagy hatótávolságú rakéta indítás, valószínűleg egy Hwasong 12 ICBM.
![]()
Dél-koreai és japán becslések szerint a rakéta körülbelül 4500-4600 kilométert tett meg, 970-1000 kilométeres maximális magasságot elérve , áthaladva japán felett, ahol vèszjelzéseket adtak le, leálltak a vonatok!
![]()
Már a Hwasong 12 hatósugara is elegendő ahhoz, hogy eltalálja az Egyesült Államok csendes-óceáni területét, Guamot. És akkor még ott van a nagyobb.
![]()
![]()
N Korea fires ballistic missile over Japan; some trains suspended
North Korea on Tuesday fired a ballistic missile over Japan for the first time in five years, forcing Japan to issue evacuation notices and suspend trains during the flight of the nuclear-capable weapon that could reach the U.S. territory of Guam and beyond. The launch was the most provocative...japantoday.com
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..