[BIZTPOL] Észak-Korea

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
számtalant lehet találni igen nem a nyomornegyedbe viszik a túristákat (ahogy BP n sem a hős utcát mutogatják vagy a blaha alluljárót a túristáknak)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
szép tiszta metrók régikocsik új kocsik annyi hogy a jegyvizsgálók nem kukásmellénybe ácsorognak hanem tiszta mérethelyes egyenruhába. szép metromegállók mindegy mit ábrázolnak a mozaikok szépen meg van csinálva. és nem esnek hasra a telefon látványától irígykedve...
 
szép tiszta metrók régikocsik új kocsik annyi hogy a jegyvizsgálók nem kukásmellénybe ácsorognak hanem tiszta mérethelyes egyenruhába. szép metromegállók mindegy mit ábrázolnak a mozaikok szépen meg van csinálva. és nem esnek hasra a telefon látványától irígykedve...

Azért ha keletre kellene emigrálnom,az Oroszok, meg talán 1-2 ex SZU ország jöhetne szóba,Ázsiát meghagynám az ázsiaiaknak.;):D
 
Azért ha keletre kellene emigrálnom,az Oroszok, meg talán 1-2 ex SZU ország jöhetne szóba,Ázsiát meghagynám az ázsiaiaknak.;):D
ne érts félre én max turistaként mennék ÉK ba és abszolút nem szimpatikus a komunizmus sem. csak szimplán nem hiszem el a propagandát ami ellenük szól. ahogy a balkánról sem hiszem el hogy egy visszamaradott sz.r kupac és nyomorba élnek ott az emberek. hiába hivatkoznak így a balkánra is ez sem igaz. aki járt ott az tudja.
 
Újabb nagy hatótávolságú rakéta indítás, valószínűleg egy Hwasong 12 ICBM.
hwasong-12-1-scaled.jpg

Dél-koreai és japán becslések szerint a rakéta körülbelül 4500-4600 kilométert tett meg, 970-1000 kilométeres maximális magasságot elérve , áthaladva japán felett, ahol vèszjelzéseket adtak le, leálltak a vonatok!
IMG-20221004-162548.jpg

Már a Hwasong 12 hatósugara is elegendő ahhoz, hogy eltalálja az Egyesült Államok csendes-óceáni területét, Guamot. És akkor még ott van a nagyobb.
IMG-20221004-164457.png

 
Honnan van ezekhez alkatrészük?
Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.

A MiG-19-esek üzemeltetését ugyan 2013-ban – 9 éve – leállította Kína, de sok rendszerben azonos Q-5-ösöket csak 2018-ban vonták ki, mindössze négy éve. Illetve Szudánba és Myanmar most is szállítanak alkatrészt. Maguk a koreai MiG-19-esek sem az ötvenes évekből valók, a 70-es, 80-as években gyártották azokat.

A MiG-21-esk még könnyebb eset. Kínában 2017-ig gyártották a típust és még rengeteg üzemel belőle.

A MiG-23-as valószínűleg macera. Egyrészt már mindegyik koreai példány megünnepelte a 40-ik születésnapját, másrészt világszinten is csak kevés üzemel. Öt éve még Kuba, Líbia, Szíria, Angola, Etiópia, Kazahsztán és India is repülte Koreán kívül a MiG-23-ast. Azóta többen leállították, szabadulhatott fel alkatrészbázis.

Hogy hogyan jutnak ezek át az embargón, az egy másik kérdés. De tény, hogy lenyűgöző teljesítmény, még ha a gyakorlatban alig repülnek velük. Inkább csak tologatják a gépeiket repülőtereken.

Promókép 2020-ból:
f6.jpg
 
Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.

A MiG-19-esek üzemeltetését ugyan 2013-ban – 9 éve – leállította Kína, de sok rendszerben azonos Q-5-ösöket csak 2018-ban vonták ki, mindössze négy éve. Illetve Szudánba és Myanmar most is szállítanak alkatrészt. Maguk a koreai MiG-19-esek sem az ötvenes évekből valók, a 70-es, 80-as években gyártották azokat.

A MiG-21-esk még könnyebb eset. Kínában 2017-ig gyártották a típust és még rengeteg üzemel belőle.

A MiG-23-as valószínűleg macera. Egyrészt már mindegyik koreai példány megünnepelte a 40-ik születésnapját, másrészt világszinten is csak kevés üzemel. Öt éve még Kuba, Líbia, Szíria, Angola, Etiópia, Kazahsztán és India is repülte Koreán kívül a MiG-23-ast. Azóta többen leállították, szabadulhatott fel alkatrészbázis.

Hogy hogyan jutnak ezek át az embargón, az egy másik kérdés. De tény, hogy lenyűgöző teljesítmény, még ha a gyakorlatban alig repülnek velük. Inkább csak tologatják a gépeiket repülőtereken.

Promókép 2020-ból:
f6.jpg



Akkor igazi hagyományôrzők.:D
 
Ezek közül, a koruknál fogva a MiG-19-es és a MiG-21 típus lehet a macerásabb. Ritkasága miatt meg a MiG-23-as.

A MiG-19-esek üzemeltetését ugyan 2013-ban – 9 éve – leállította Kína, de sok rendszerben azonos Q-5-ösöket csak 2018-ban vonták ki, mindössze négy éve. Illetve Szudánba és Myanmar most is szállítanak alkatrészt. Maguk a koreai MiG-19-esek sem az ötvenes évekből valók, a 70-es, 80-as években gyártották azokat.

A MiG-21-esk még könnyebb eset. Kínában 2017-ig gyártották a típust és még rengeteg üzemel belőle.

A MiG-23-as valószínűleg macera. Egyrészt már mindegyik koreai példány megünnepelte a 40-ik születésnapját, másrészt világszinten is csak kevés üzemel. Öt éve még Kuba, Líbia, Szíria, Angola, Etiópia, Kazahsztán és India is repülte Koreán kívül a MiG-23-ast. Azóta többen leállították, szabadulhatott fel alkatrészbázis.

Hogy hogyan jutnak ezek át az embargón, az egy másik kérdés. De tény, hogy lenyűgöző teljesítmény, még ha a gyakorlatban alig repülnek velük. Inkább csak tologatják a gépeiket repülőtereken.

Promókép 2020-ból:
f6.jpg
Nekijjük van ám egy MIG 29 gyártósoruk is, ami még lehet, hogy üzemel is még.
Észak-Korea saját maga készítette halálos MiG-29-es vadászgépeit
"Az 1990-es évek végére Észak-Korea körülbelül 15 MiG-29-et gyártott. Bár ez elhalványul az Egyesült Államokban és Oroszországban évente gyártott sok száz vadászgéphez képest, egy alkalmas hazai gyártósor mégis áldás volt az északi légierő elenyésző flottájának.

Tehát annak ellenére, hogy kevés a támogatottsága, Észak-Korea – minden esély ellenére – képes belföldön meglepően fejlett légi fölényű vadászgépet építeni. A házi készítésű MiG-29-esek lehetővé teszik a Népi Légierő számára, hogy hiteles fenyegetést jelentsen a Délre, és Észak-Korea rejtett aduásza legyen."
 
Nekijjük van ám egy MIG 29 gyártósoruk is, ami még lehet, hogy üzemel is még.
Észak-Korea saját maga készítette halálos MiG-29-es vadászgépeit
"Az 1990-es évek végére Észak-Korea körülbelül 15 MiG-29-et gyártott. Bár ez elhalványul az Egyesült Államokban és Oroszországban évente gyártott sok száz vadászgéphez képest, egy alkalmas hazai gyártósor mégis áldás volt az északi légierő elenyésző flottájának.

Tehát annak ellenére, hogy kevés a támogatottsága, Észak-Korea – minden esély ellenére – képes belföldön meglepően fejlett légi fölényű vadászgépet építeni. A házi készítésű MiG-29-esek lehetővé teszik a Népi Légierő számára, hogy hiteles fenyegetést jelentsen a Délre, és Észak-Korea rejtett aduásza legyen."



Reszketnek is a déliek.
 
Tudtommal maganszemelyeknek nem lehet autója ott, de lehet rosszul tudom
Kicsit utána néztem a dolognak
DPRK-blue-license-plate-1-768x556.jpg

A legtöbb autó, kék rendszám táblás, ami az állami tulajdonban lévőt jelent. Az államigazgatásban dolgozók használják ezeket.
DPRK-black-license-plate-768x576.jpg

8_private_lexus-768x576.jpg

A fekete rendszám katonai, a sárga viszont magántulajdonban lévők kapják,
Ezeket az autókat pénzért vásárolhatják, ami jellemzően külföldi rokonoktól, vagy külföldi munkából származhat.
DPRK-green-license-plate-768x512.jpg

A zöld táblák a diplomáciai autoké.

Pirosat pedig a Kínai üzletemberek autói kapják.

13_pyeonghwa_motors-768x1024.jpg

Egyébként már van autógyáruk is a A 2000-ben alapított nampói Pyeonghwa Motors autógyártó és kiskereskedelmi vegyesvállalat a dél-koreai Pyeonghwa Motors (amely a Sun Myung Moon's Unification Church tulajdonában van) és az észak-koreai Ryonbong General Corp.
 
Újabb nagy hatótávolságú rakéta indítás, valószínűleg egy Hwasong 12 ICBM.
hwasong-12-1-scaled.jpg

Dél-koreai és japán becslések szerint a rakéta körülbelül 4500-4600 kilométert tett meg, 970-1000 kilométeres maximális magasságot elérve , áthaladva japán felett, ahol vèszjelzéseket adtak le, leálltak a vonatok!
IMG-20221004-162548.jpg

Már a Hwasong 12 hatósugara is elegendő ahhoz, hogy eltalálja az Egyesült Államok csendes-óceáni területét, Guamot. És akkor még ott van a nagyobb.
IMG-20221004-164457.png


Akkor a japánok leállítják a vonatokat akkor is, amikor átrepül az ISS felettük, jóval alacsonyabban?