Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Ford és a Vauxhall (~Opel) jelenleg nem tud szállítani a rendőrségeknek kocsikat,
amíg újra nem indul a gyártás, Toyota Corolla -k érkeznek.
Full hybrid elektromos meghajtással.
IMG_2694.png
 
Ford és a Vauxhall (~Opel) jelenleg nem tud szállítani a rendőrségeknek kocsikat,
amíg újra nem indul a gyártás, Toyota Corolla -k érkeznek.
Full hybrid elektromos meghajtással.
IMG_2694.png

Iszonyat cikilesz a Fordnak és a Vauxhallnak miután a rendőrség rájön, hogy a tojók után rohadtul nem kell nekik a régi. :D
 
Nem biztos.
Jó kocsik azok, szeretik.
A pár (mármint szó szerint 1-2) éves 3-as, 5-ös, X5-ös bmw-k is mentek a levesbe nemrég.

Megbízhatóságra, tartósságra, fenntartási költségekre gondolok. Fordról én még e téren nem hallottam jót, egy darabig jó, aztán nem jó. Belül is elég puritán, pedig a tojók se nagy számok ezen a téren. Az Opellal talál kevesebb a probléma, azt nem hallom különösebben szídva lenni. Szóval veszélyes ilyen helyre beengedni a toyotát, mert a végén ő marad meg.
 
Az ok, hogy jogsi ugrott, de azért vajon letöltendő is jár?
Jobb helyeken egy gyilkossági kísérletként kategorizálják.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Közúti veszélyeztetés alapesete.

234. § (1) Aki a közúti közlekedés szabályainak megszegésével közúton vagy közforgalom elől el nem zárt magánúton más vagy mások életét vagy testi épségét közvetlen veszélynek teszi ki, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

(2) A büntetés
a) egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény súlyos testi sértést,
b) két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény maradandó fogyatékosságot, súlyos egészségromlást vagy tömegszerencsétlenséget,
c) öt évtől tíz évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény halált,
d) öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekmény kettőnél több ember halálát okozza, vagy halálos tömegszerencsétlenséget
okoz.

Értelmező rendelkezések​

240. § (1) A közúton elkövetett bűncselekményekre megállapított rendelkezéseket kell alkalmazni akkor is, ha a közúti járművezetésre vonatkozó szabályok megszegése nem közúton okoz legalább súlyos testi sértést vagy halált.

(2) A 233-235. § alkalmazásában nem tekinthetők közlekedési szabályoknak a gyalogosokra és az utasokra vonatkozó rendelkezések.

(3) A 236. és a 238. § alkalmazásában ittas állapotban lévő személy az, akinek a szervezetében 0,50 gramm/liter véralkohol-, illetve 0,25 milligramm/liter levegőalkohol-koncentrációnál nagyobb érték előidézésére alkalmas szeszes ital fogyasztásából származó alkohol van.


Nah, ez nálam azt jelenti, hogy ha egy haja szála sem görbül, akkor is lehet 0-3 év.
De hát gondolom, mivel a futárnak komoly baja nem lett, akkor 0-3 év és felfüggesztett kap.
Ebből "biztos" tanul majd. Pedig az inkább hatásos lenne, hogy akkor a kocsi is ugrik.
Mondjuk az, hogy az egészet egyirányú utcába behajtva tette az halmazatnak számít vagy súlyosbító körülménynek? Vagy a kettő egyszere?
 
A déli körvasút nevű pénzszivattyút végül törölték? 6 km vasútfelújítás 338 milliárdért, az valószínű a lopás új országos csúcsa lett volna.
Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?
A mostani kétvágányú pályát 3 vágányúra cserélik szakaszosan 4, jópár híd cseréje , zajvédő fal, és 3 elég nagy és annál fontosabb megálló építése...
Azért ezt vasútfelújításnak nevezni ?? o_O
Az se a legjobb, h mészáros építi, de erre nagyon nagy szüksége van Budapestnek, főleg ahogy épül az ottani városrész, és nem mellesleg országos sőt európai szinten is nagyon fontos vasúti korridor, személyszállításban is és tehernek úgyszintén..
Elmúlt 20 évben autópályára és autóutakra költötték a pénzt ideje, hogy vasútra költsünk
Szóval nagyon remélem megépül:rolleyes::hadonaszos:
 
Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?
A mostani kétvágányú pályát 3 vágányúra cserélik szakaszosan 4, jópár híd cseréje , zajvédő fal, és 3 elég nagy és annál fontosabb megálló építése...
Azért ezt vasútfelújításnak nevezni ?? o_O
Az se a legjobb, h mészáros építi, de erre nagyon nagy szüksége van Budapestnek, főleg ahogy épül az ottani városrész, és nem mellesleg országos sőt európai szinten is nagyon fontos vasúti korridor, személyszállításban is és tehernek úgyszintén..
Elmúlt 20 évben autópályára és autóutakra költötték a pénzt ideje, hogy vasútra költsünk
Szóval nagyon remélem megépül:rolleyes::hadonaszos:
Itt nálunk mindig az a kérdés, hogy mindez milyen áron valósul meg.....
 
Nem firtatom, hogy elég drága projekt , de elolvastad mennyi minden van abban?
A mostani kétvágányú pályát 3 vágányúra cserélik szakaszosan 4, jópár híd cseréje , zajvédő fal, és 3 elég nagy és annál fontosabb megálló építése...
Azért ezt vasútfelújításnak nevezni ?? o_O
Az se a legjobb, h mészáros építi, de erre nagyon nagy szüksége van Budapestnek, főleg ahogy épül az ottani városrész, és nem mellesleg országos sőt európai szinten is nagyon fontos vasúti korridor, személyszállításban is és tehernek úgyszintén..
Elmúlt 20 évben autópályára és autóutakra költötték a pénzt ideje, hogy vasútra költsünk
Szóval nagyon remélem megépül:rolleyes::hadonaszos:
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.
 
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..

Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....



 
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..

Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....



A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.

Amúgy durva, hogy ez a 338 milliárd több, mint a 36 új helikopterünk.
 
A déli összekötő vasúti híd cseréje nem része a projektnek. Az még néhány tízmilliárd Ft volt. Egyébként ez már elkészült.
Az építőiparból nyilatkozók szerint kb 10-szeres a túlárazás. Maga a projekt kitűnő ötlet. Hiánypótló. Csak nem 338 hanem 40 milliárdért.

Nem csak az a vasúti híd van arrafelé :) bocs az offért

tn4-image01.jpg


Végig így fog kinézni:

tn4-image02.jpg


tn4-image011.jpg


tn4-image07felso.jpg
 
Mihez képest. Az aktuális épitőanyag és kivitelezési munkálatok jelenlegi áraival is tisztában vannak a "nyilatkozók"?
Gondolom régebbi cikkre apellál, ahol úgyanúgy leakarják írni az egész projektet azzal , hogy Mészáros és 6 km , közbe meg Budapesten az elmúlt 100 évben nem volt ekkora vasúti fejlesztés....nagyon levagyunk maradva Közép-európai szinten Prága ,Bécs más dimenzió , de még Pozsonyban is átmenős főpályaudvar van velünk ellentétben...nekünk még ezzel a projektel se lesz az viszont megsokszorozódik a kapacitás országos szinten is
 
Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..

Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....




Nem beszéltem a déli összekötő vasúti hídról, hanem lesz több híd cseréje bent Budán
Mint már mondtam szerintem is sok a 338 milliárd de, nem hiszem , h tisztában vagy a projekt összetettségéről , és h mit tartalmaz ez az összeg...manapság több milliárd forint 1 km vasúti sín megépítése másik vonalakon, na itt nem csak ki cserélik de szakaszosan megduplázódik a kapacitás, plusz az alapzat amit kell csinálni mivel Budai részen sokáig egy töltésen vezet a vonal , zajvédő fal és 3 megálló építése..

Nem a legjobb példa, de arra jó lesz, hogy gyorsan elfelejtsd azt a 40 milliárdot
2015-ben adták át tehát elég régi ár, Vác vasútállomást ezek kb akkora állomások, megállóhelyek lennének mint az:
A vasútállomás és a vágányhálózat felújítása, a peronok kialakítása és az egyéb építés 14,8 milliárd forintba került. A biztosító berendezés és a távközlési létesítmények megvalósítása további 4,9 milliárd forintot tett ki. = ez kb 20 milliárd 1 állomás, nem ennyire komplex és 7 éves ár
Számold újra azt a 40 milliárdot....



Te sem gondolod komolyan, hogy 6 km vasútfelújítás - mégha a 3 megálló aranyból is készül - akkor is durván túl van árazva 338 milliárdért. Egyetlen hatalom sem örök, ha a jelenlegi rezsim megbukik ebben az ügyben garantáltan becsukják Mészárost mint a malacot.