Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Valahol épp volt róla szó is mostanság a témáról; de én sose értettem, hogy miért nem lehet a menetfénynél hátul is valami pilácsolás?
Én ezt az érvet hallottam, hogy energiát igényelne, és az pazarlás, növeli a fogyasztást és a CO2 kibocsájtást... Ezt komolyan a képembe mondta faarccal egyszer egy ember.
 
Én ezt az érvet hallottam, hogy energiát igényelne, és az pazarlás, növeli a fogyasztást és a CO2 kibocsájtást... Ezt komolyan a képembe mondta faarccal egyszer egy ember.
Talán a speedzone hétfői műsorában volt róla szó, ott is talán valami ilyen érvre hivatkoztak.
Mondjuk simán el tudom képzelni az autóipari cégek sokszor fillérbaszási hozzáállását, kevésbé a CO2, meg fogyasztási maszlagot -persze valamit mondani kell.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

Cadillac runs stop sign and hits a bus​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Ezt szerintem Balázs egyszerre irigyeli és közben fogja a fejét :D

Cadillac runs stop sign and hits a bus​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Hát az elsőnél csak a szerencse volt, hogy senkit nem csaptak el.
De mondjuk ma reggel is láttam a Hungáriár kiforduló kocsit úgy, hogy már régen piros volt neki. Jobb kézben pizzaszelet, közben kihangosítón beszélt.
Jóleszazúgy...

Mit irigyeljek a másikon?
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Nem értem, nem értem, nem értem.
Írják ki a faszkalap nevét most már.
Valamint mit csinálnak a hatóságok? Magán terület sértés, közlekedés biztonságának veszélyeztetése? Mit csinálnak?
 
Nem értem, nem értem, nem értem.
Írják ki a faszkalap nevét most már.
Valamint mit csinálnak a hatóságok? Magán terület sértés, közlekedés biztonságának veszélyeztetése? Mit csinálnak?

Mit csinálnának, túl közel van egy "nagy" emberhez az illető, innentől sérthetetlen.
 
Látod az EU-t. Mindenféle vicces energiacímke van hűtőn, vasalón és TV, de hogy a szaros 30+ éves szénerőmű helyett új, szuperkritikus kazános legyen, azt nem szabályozzák.

Amikor egy D meg F osztályi háztartási gép fogyasztása is lófasz...

Majd lesz helyette szélerőmű, ami évente kb. 1 hónapot termel majd, mert itthon nem fúj annyit a szél, mármint nincs meg a minimális szélsebesség. :D
 
Mit csinálnának, túl közel van egy "nagy" emberhez az illető, innentől sérthetetlen.
Én ezt egész egyszerűen nem értem. 7 kibaszott hónap telt el és levelezgetés megy egyebek történnek?
Kurva egyszerű. Csapat kimegy, helyreállítja az eredeti állapotot, majd kiszámlázza az egészet a faszkalapnak és a büntit majd még a bíróság ráveri.
Vagy megvárjuk, amíg a vonatra rádől a rézsű vagy mi....?

Az, hogy a MÁV tulajdonában levő vízelvezető rendszert szétkúrta már önmagában szándékos nagy értékű károkozás és bűncselekmény.
De a közüzem veszélyeztetése is fennáll, bár még nem zavarta meg, de...
 
A lényeg az volt, hogy még egy villanyautónál is elhanyagolható egy ilyen lámpa fogyasztása, amikor alapból 16 - 30 kWh / 100 km-es fogyasztással mennek. Szóval ez most vagy az átgondolatlanság vagy a lustaság a tervezők részéről. Vagy esetleg még sose vezettek forgalomban, hogy lássák milyen lusta / buta rengeteg autós, aki nappali menetfénnyel vagy akár anélkül megy még ködben is.
 
A lényeg az volt, hogy még egy villanyautónál is elhanyagolható egy ilyen lámpa fogyasztása, amikor alapból 16 - 30 kWh / 100 km-es fogyasztással mennek. Szóval ez most vagy az átgondolatlanság vagy a lustaság a tervezők részéről. Vagy esetleg még sose vezettek forgalomban, hogy lássák milyen lusta / buta rengeteg autós, aki nappali menetfénnyel vagy akár anélkül megy még ködben is.
De a menetfényt valami EU törvény írja elő, nem biztos, hogy a tervezők sara!
 
<folyamatosan probléma Pesten, hogy nincs elég híd a forgalom számára
<zárjuk le a felújított Lánchidat az autósok elől
Ez hülye baszdmeg

Saját példámból kiindulva Veszprémből halál nyugodtan a Budaörsi-Alkotás-Mészáros utca-Alagút-Lánchíd kombón keresztül haza tudnék jönni konkrétan a ház elé Pestre, de neeem, zárjuk le a Lánchidat majd annak a forgalmát tereljük rá a rakpartokon keresztül a többi hídra. És hiába mondogatja, hogy a hidakon nem érződik nagyobb változás, a probléma nem azokon, hanem az alapból túlterhelt rakpatokon jelentkezik. Mert pl én sem szmöttyögnék a pesti alsón, ha nem kerülővel kéne az Erzsébet (plusz ott a Hegyalja is) vagy Petőfi hidaknak hazamenjek. A Szabadság hidat már fel is adtam, köszönhetően a kiskörutas metrópótló permanens dugójának, Margit híd meg a biciklisávok miatt önkéntelen parkolóként funkcionáló Nagykörút miatt kaputt. De nem baj, tavasztól-őszig hétvégente toljunk mellé egy rakpartlezárást is aztán csodálkozzunk, hogy még vasárnapi forgalom mellett is az Astoriától a Szabadság híd budai oldaláig áll a sor.
 
  • a Tour de France wannabe nyomorékok a 11-esen 50-100 méteres látótávolság mellett, tejködben, kivilágítás nélkül és sötét - lehetősleg szürke és/vagy fekete ruhában -, tekertek az úton, lehetőleg a sáv közepén, miközben ott a zsírúj bicikliút Szentendre és Budakalász között a 11-essel párhuzamosan, ez kb. a 10 biciklisből akit láttam 7-re igaz volt...
Akinek nem lenne meg ez a szakasz: 2x2 sáv, középen betonelemekkel elválasztva, valódi leállósáv nélkül... kvázi gyorsforgalmi út (értsd: csak a leglassabbak mennek óra szerint 90km/h-val). És itt bírnak ezek a feszülőnackós arcok bringázni.

Aztán ezek a sportemberek utána továbbjönnek Észak felé, keresztül Szentendrén, ki tudja meddig... vidám dolog őket kerülgetni, annyi szent.
 
<folyamatosan probléma Pesten, hogy nincs elég híd a forgalom számára
<zárjuk le a felújított Lánchidat az autósok elől
Ez hülye baszdmeg

Saját példámból kiindulva Veszprémből halál nyugodtan a Budaörsi-Alkotás-Mészáros utca-Alagút-Lánchíd kombón keresztül haza tudnék jönni konkrétan a ház elé Pestre, de neeem, zárjuk le a Lánchidat majd annak a forgalmát tereljük rá a rakpartokon keresztül a többi hídra. És hiába mondogatja, hogy a hidakon nem érződik nagyobb változás, a probléma nem azokon, hanem az alapból túlterhelt rakpatokon jelentkezik. Mert pl én sem szmöttyögnék a pesti alsón, ha nem kerülővel kéne az Erzsébet (plusz ott a Hegyalja is) vagy Petőfi hidaknak hazamenjek. A Szabadság hidat már fel is adtam, köszönhetően a kiskörutas metrópótló permanens dugójának, Margit híd meg a biciklisávok miatt önkéntelen parkolóként funkcionáló Nagykörút miatt kaputt. De nem baj, tavasztól-őszig hétvégente toljunk mellé egy rakpartlezárást is aztán csodálkozzunk, hogy még vasárnapi forgalom mellett is az Astoriától a Szabadság híd budai oldaláig áll a sor.
Vonat Veszprémből tök jó és sűrű.