Faszikám! Nincs autópálya. Göröngyös dúllőutak vannak. Most jelölik ki a nyomvonalat.Az az érdekes, hogy az ITER kapcsán egymást érik az ilyen elbaszások, de nyilván csak mindenki szembe megy az autópályán...
Faszikám! Nincs autópálya. Göröngyös dúllőutak vannak. Most jelölik ki a nyomvonalat.Az az érdekes, hogy az ITER kapcsán egymást érik az ilyen elbaszások, de nyilván csak mindenki szembe megy az autópályán...
Faszikám?!?!? Nem a kocsmában vagy!Faszikám! Nincs autópálya. Göröngyös dúllőutak vannak. Most jelölik ki a nyomvonalat.
Valami rosszul vam beleírva, valami rosszul van beleírva, valamire meg senki sem gondol, a végeredményen nem változtat.Szerinted hol írták bele a specibe, hogy szarul kell csinálni?
A Great Eastern se volt egy sikertörténet. Épp csak megalapozta a modern hajógyártást.Valami rosszul vam beleírva, valami rosszul van beleírva, valamire meg senki sem gondol, a végeredményen nem változtat.
Van QA meg QC egy projekt során. Egyik sem vagy-vagy, hanem és. Lehet gyönyörű specifikációd, ha senki sem ellenőrzi, meg lehet tök jó ellenőröd, ha szar a specifikáció és a beszállítók kiválasztása.
Az ITER egy állatorvosi ló, írtam már róla. Jönnek-mennek az emberek, folyamatos csúszások, döntési vízfej és minimális ember, akikre rá tudsz bízni mondjuk kritikus alkatrészeket és van tapasztalata az adott területen.
Paks is ettől nyüglődik. Találsz mérnököket sokat, de mondjuk hány látott reaktort gyártásban? Ha nem tudod, hogy lesz egy reaktor legyártva, mi törtenhet vele a gyártás/használat/javítás közben, akkor az gond.
 
					
				 www.portfolio.hu
						
					
					www.portfolio.hu
				 
					
				 www.portfolio.hu
						
					
					www.portfolio.hu
				Faszikám?!?!? Nem a kocsmában vagy!
 forum.htka.hu
						
					
					forum.htka.hu
				 
					
				Azért különbséget lehet és kell tenni egy adott kor műszaki/természettudományos/ipari adottságai között.A Great Eastern se volt egy sikertörténet. Épp csak megalapozta a modern hajógyártást.
nem ismered ezt a népséget, a lényeg nekik a nyugdíjig húzzuk ki marha jó fizetéssel semmi felelőséggel és kevés munkával.Azért különbséget lehet és kell tenni egy adott kor műszaki/természettudományos/ipari adottságai között.
Az ITER fenti minőségügyi gondjai nem a fúziós energia előre nem ismert sajátosságai miatt vannak, hanem a szakmai hozzánemértésből/nemtörödömségből
Hát, szégyen ide, szégyen oda, de tudod mit? Ha van ez a lehetőség, én is ezt választanám, mint az emberek 99 százaléka.nem ismered ezt a népséget, a lényeg nekik a nyugdíjig húzzuk ki marha jó fizetéssel semmi felelőséggel és kevés munkával.
Nem láttad még ezt a hozzáállást?
Na látod ez van ha az ember nem a sajátját csinálja vagy nem annak érzi.Hát, szégyen ide, szégyen oda, de tudod mit? Ha van ez a lehetőség, én is ezt választanám, mint az emberek 99 százaléka.
A maradék egy százalékot megtalálni kell nagy szerencse, és egy rendes rendszerben ez nem nagyon választható.
Tájékoztató jelleggel.Ameddig az árazás a mai rendszer szerint meg a legdrágább termelő fogja meghatározni.
Tehát lehet az atomáram előállítási ára alacsony, ebből a user semmit nem fog látni.
Ha leteszünk 9,5 GW széláramot és 8GW napáramot, amire egyesek ricsiröcsiznek, akkor ezen erőművek load factora olyan alacsony lesz, hogy épeszű megtérülés mellett a határköltség ellenére is olyan számot adnak majd meg, hogy az áram drága lesz.
Mert, ha erőmű load factora 0,05 sem lesz, mert a nyár felében állni kell, akkor 10 éves megtérüléshez is eszement ár kell.
Ha meg nagyon alacsony árat mondanak be, akkor támogatás nélkül 30 év alatt sem térül meg.
 
	 
					
				 www.portfolio.hu
						
					
					www.portfolio.hu
				 
					
				 www.portfolio.hu
						
					
					www.portfolio.hu
				A 2 hónapos lag miatt az orosz gáz éppen drágább.Most az orosz gáz mennyivel olcsóbb?
Sokkal, maga az ára persze olyan amilyen, viszont van ugye az a fura fogalom, hogy szállítási költségMost az orosz gáz mennyivel olcsóbb?

Én most hallottam egy gyárról, ahol korábban melóztunk (automatizálás), és amit elkezdenek hamarosan leszerelni. (Nemrég beszéltek velünk telefonon onnan a vezetésből) Közel 150 ember megy az utcára. Tavaly még 10 milliárd huf feletti árbevétel volt, pár éve 1M€-s modernizációt csináltak (azt a tendert nem nyertük meg sajna). Most leszerelik, és viszik az USA-ba, úgy néz ki.Most is ugyanúgy hülyeség.
De figyelj, ismerek pár embert, akit most küldtek el, mert ilyen árak mellett már nem éri meg termelni.
Fizeted az eddigi bérüket?
 A külföldi tulajnak nem éri meg ilyen árak és ellátásbiztonság mellett több pénzt tenni a modernizációkba, amik szükségesek.
 A külföldi tulajnak nem éri meg ilyen árak és ellátásbiztonság mellett több pénzt tenni a modernizációkba, amik szükségesek.Viszont ugye ha van puffer a kapcitásod, akkor ezt tudva tudsz akkor vásárolni, amikor megfelelőbb lesz az ár.A 2 hónapos lag miatt az orosz gáz éppen drágább.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
