Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Én is ostoba vagyok, volt, hogy a Váci úton úgy előztem meg (kisMARUTIval szóval talán 680 kg+én) jobbról a teherautót, hogy a jobb oldali sávban állt a helyi busz utascsere miatt, aztán utána rendesen leizzadtam, mert épp hogy csak elfértem. Szóval nem tudom a halálát kívánni minden meggondolatlan fiatalnak. Azt nem mondom, hogy mindért a szívem szakad meg.

PS: részegen még sosem lett semmi bajom. Bezzeg józanul... :)
Én nem kívántam, összehoztak anélkül is.
 
Lel

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ok, én a kerékpárosoktól kérném a ledes lámpa stroboszkóp funkció használatának hanyagolását. Nekem is van kis picsányi lámpa ami olyan erős és úgy villog, hogy epilepsziás rohamot kap a szembejövő gyalogos! Rohadt zavaró tud lenni.
Köszi! :)
Szerintem a villódzás lehet hasznos, sőt, nekem főleg országúton jobban is jön, csak nem úgy kell fordítnai sem az első, sem a hátsó lámpát, hogy telibe az autós szemébe.

De azt figyeltem meg, hogy egyre több autós világítása is hajmeresztően rossz, vakító. Szerintem sokan azt se tudják, hogy különböző terhelésekre lehet és kell változtatni a szögét (ha nem automata szintezésű).
 
A ködlámpát is sokan használják indokolatlanul, az is tud vakítani.

Az tud... van egy kis ESŐ és felkapcsolja a elől-hátul ködlámpát a kreténje...


De azt figyeltem meg, hogy egyre több autós világítása is hajmeresztően rossz, vakító. Szerintem sokan azt se tudják, hogy különböző terhelésekre lehet és kell változtatni a szögét (ha nem automata szintezésű).

Pár éve cikkeztek is róla, hogy a sok kretén megveszi az ócska beszabályozatlan led izzót az autójába (mert hát led), aztán vakít mint állít.
 
Kínai érdekesség.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Truck-with-Excavator-Engineering-Vehicle.jpg
Ügyes, 2:1-ben
Anno volt hasonló Dutrában

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



 
Nem teszem meg azt a szívességet ezeknek a fanatikusaknak, hogy felhomályosítsam őket, hogy a tevékenységük egyenesen kontraproduktív.
Ugyanis az emberek jelentős része elsősorban kényelemorientált, önző, és a mának/közeli jövőnek él.
S csak ezután jönnek a nemes, világjobbító/mentő célok, eszmék.
Esetleg.

Másrészt ha nem űropera együgyűséggel néznék a világot, akkor nem szaladnának tátott szájjal a ...a...
...az erdőbe.

De ezt a szerző jobban leírta, mint én:

 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby
Nem teszem meg azt a szívességet ezeknek a fanatikusaknak, hogy felhomályosítsam őket, hogy a tevékenységük egyenesen kontraproduktív.
Ugyanis az emberek jelentős része elsősorban kényelemorientált, önző, és a mának/közeli jövőnek él.
S csak ezután jönnek a nemes, világjobbító/mentő célok, eszmék.
Esetleg.

Másrészt ha nem űropera együgyűséggel néznék a világot, akkor nem szaladnának tátott szájjal a ...a...
...az erdőbe.

De ezt a szerző jobban leírta, mint én:

Vagy nem csak arról van szó, hogy a petrolhead TC és mindenki más egymondatos böfégésén túl más a realitás, mást kérnek és ők is látják a jogalkotásbeli hiányosságot is?


Kézenfekvő megoldás volna csak a kétütemű robogók fokozatos kitiltása Budapestről, gondot jelent azonban, hogy a robogók Magyarországon – a legtöbb országgal ellentétben – egyedileg nem azonosíthatók a rendszám alapján, mert nincs rendszámuk. (A bérrollerek „rendszámosítása” egyszerű volt, a szolgáltató látta el a járműveket azonosítóval, és az adatbázisukat is ő kezeli.) A robogók esetében állami feladat lenne megszüntetni az 50 köbcentiméter fölötti és alatti hengerűrtartalmú motoros kétkerekűek káros megkülönböztetését. (Káros, mert lehetővé teszi a levegő fölöslegesen káros szennyezését és akadályozza szabálytalankodók lefülelését.) Voltak már próbálkozások a rendszám bevezetésére, de eddig sajnos minden ilyen kezdeményezés elakadt.
Olyan megoldásra van tehát szükség, amely a legócskább robogókat azonnal, a kevésbé elavultak a pedig lépésről lépésre szorítja ki a főváros utcáiról.

De értem én, ragelni egyszerűbb...

És senki ne mondja, hogy annyira jó, amikor ezek a pöcsköszörűk az utakon vannak.
Szaglás után lehet követni sok szart, amit az utakon megy percekkel a távozása után is.
Van abban füstgázban minden szar.

És a zaj, amit leadnak az fájdalomküszöb feletti tud lenni.
Gyakorlatilag olyanok ezek a szarok, mintha a Trabantokat tömegesen eltűrnénk az utakon, ami még hangosabb.
Szóval jó lenne, ha végre történne valami.
 
Muhahahhahhaaa, glorious guzzoline master race, puny electric peon

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Otthon töltéssel éri meg nyilván kizárólag. Nem ismerek senkit, akinek van elektromos autója, és nem otthon tölti, max. kivételes esetben nem.