Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Sokakat meghökkentett 2016-ban a Tesla videója, amelyben a gyártó egyik modellje látható beavatkozása nélkül vezeti magát végig egy meglehetősen hosszú úton, amely városi utcákat, autópályát és közlekedési lámpákkal ellátott kereszteződéseket is érintett, majd egyedül leparkol. A Tesla önvezető szoftverekért felelős igazgatója azonban elismerte, a videó megrendezett volt – írja a Mashable nyomán a 24.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/254041/
 
  • Dühítő
  • Vicces
Reactions: Kim Philby and enzo
És lehet már két jegyet lukasztani, ha egy útitársadnek is intéznéd?

Nem tudom és nem is érdekel. Gyakorlatilag a WC takarítónak is van valamilyen okostelefonja manapság, mi értelme ennek?
Ali expresszről sem lehet az appal rendelni, számológép sincsen benne, de biztos lenne arra is egy vonalvastagságnyi rétegigény.

Még mindig felszállás előtt kell qr kóddal bohúckodni, ha nem egyedül használnád, akkor esetleg többen ott szerencsétlenkedjetek, és rátok várjon a szerelvény? (turista vonalakon pl.) Nekem nagyon nem jött be amikor próbáltam, ahogy próbáltam. A papír jegy robosztusabb. Ha QR kódos, akkor legalább fent is lehetne érvényesíteni...

Miért kell vele bohóckodni? Tudod hogy utazni akarsz, előveszed a telót, elindítod az appot, kiválasztod a jegyet, felszálláskor lecsippantod a QR kódot kamerával ami nálam legalábbis egész messziről és hülye szögekből is villámgyorsan működik, de pl. a hatoson lehet kívül is, belül is érvényesíteni bármikor (hmmm...).

Akinek meg nem kell ott a papírjegy meg bérlet...

ahelyett, hogy átvették volna a máv jól működő rendszerét.

Na neee. Jól működő?

Az a világ legfapadosabb jegyrendszere, kb. 6 lépés venni egy rohadt jegyet, mert miután kiválasztottad még 3-4 lépés kiválasztani az eleve megadott bankkártyádat, hogy fizetni akarsz vele, értelmetlen vásárlási időlimitek vannak rajta, lassú, a jegyet nem mindig tölti le, az OTP rendszere behal és nem igazolja vissza MÁV-nak a fizetés és nem adja ki a jegyet, de a pénzt levonja.

Aki azt megcsinálta, ÉS engedélyezte a dunába kéne lőni. Annyira élvezetes, amikor épp nincs net, és az ellenőr a válát vonogatja, hogy ha nincs net, nincs bérleted se.

Szerintem 1 kezemen meg tudom számolni hogy Budapesten az elmúlt 5 évben mikor nem volt mobilnet...

mondjuk kellene az az alagút. nagyon kellene.

Persze hogy kellene, álmodni ér, csak nincs ingyen, cserébe elképesztően drága lenne, minimum egy 4-es metró ára.

Itt a választás a vasúti alagutas fantazmagória VAGY az összes budapesti tömegközlekedési fejlesztés, HÉV, járműcsere, de akár befejezhetnék ebből az összegből a 4 metrót újpalota / budaörs vonalon, aminek nagyságrendileg több értelme lenne, mint a nyugati meg a déli földalatti összekötésének horror pénzből.
 
Az alagútban SZERINTEM volt ráció nem is kevés. Drasztikusan javítható lenne a kelet-nyugati összeköttetés és tehermentesülni Ferencváros az átmenő forgalom egy részétől. Valamiért ilyenkor nem példa a fejlett nyugat...

Év valahol belül embertelenül leszarom hogy az a 10 ember aki Debrecen - Sopron viszonylatban utazik, majd hányszor száll át Pesten a BKV-n. Belvárosi alagútfúrogatás helyett meg negyedannyiból meg lehetne csinálni a V0-át amire meg ténylegesen szükség is lenne, és akkor Ferencvárosba be sem megy a vonat, és mehetne a teher is..
 
Gyakorlatilag a WC takarítónak is van valamilyen okostelefonja manapság, mi értelme ennek?
Mondjuk, mert többen utaztok?
Tudod hogy utazni akarsz, előveszed a telót, elindítod az appot, kiválasztod a jegyet,
Ő, betöltöd az appot, ha épp nem 5 g a net, ez kb 20 sec, kiválasztod a jegyet, ha épp nem 5 g a net ez fél perc, megveszed a jegyet, közben fejben végiggondolod milyen kedvezmények is vonatkoznak rád, ha elbaszod ij, megbüntetnek, vagy fizetsz többet.
Töltöget fél perc
És lekésted a buszt, mert már most 1,5 perce próbálsz jegyet venni.

kb. 6 lépés venni egy rohadt jegyet
Kiválasztod az előre, minden kedvezménnyel beállított embört/emböröket. (Ez csak akkor van, ha választani kell)
Beírod a viszonylatot
Kiválasztod mikor utaznál (onnantol kb egész nap utazhatsz)
Fizetsz.
Ez 3,5 lépés

az OTP rendszere behal
Arról miért a máv tehet, hogy az otp egy szemét?
A cib rendszere nem hal be.
És ugyanúgy kéri a bkkhoz is.

Szerintem 1 kezemen meg tudom számolni hogy Budapesten az elmúlt 5 évben mikor nem volt mobilnet...
Hát, én meg számát sem tudom, hogy hányszor volt 3g amivel már nem működik együtt a bkv rendszere.
De még mindig: a máv rendszere a vásárláshoz kér netet, utána offline is működik. Ha kinyomtatod akkor is működik.
Ha nem tölt be az app levélben is elküldik a jegyet, az is működik.
Cserébe, ha 4 v 5 gs a net lehet 20 seccel lassabb megvenni.

Persze hogy kellene, álmodni ér, csak nincs ingyen, cserébe elképesztően drága lenne, minimum egy 4-es metró ára.
Cserébe KELL.
Fel nem foghatom, hogy valami ami kell, miért számít drágának.
Ha nekem szükséges a munkámhoz minimum egy samsung note 20 akkor megveszem/megveszi a cég mert kell. Hiába olcsóbb egy nokia 5110es
 
Nem tudom és nem is érdekel. Gyakorlatilag a WC takarítónak is van valamilyen okostelefonja manapság, mi értelme ennek?
Engem meg érdekel, mert kellett volna. Mert nem volt regisztrálva a faszaapp annak akivel találkoztam, és úgy döntöttünk, hogy villamosozánk. Vagy mert 6+ éves gyerekednek lukasztanál, és nincs még okostelefonja, és nem akarod, hogy legyen neki, hogy ne legyen olyan alak, mint te.

Mondjuk nem is takarítónő vagyok... A kínai üzleti partnernek biztos imponáló, hogy magyarázom, hogy telepítsd fel az appot, és vegyél jegyet gecó... mert visszamegyünk villamossal a parkolóba az autóhoz...
Miért kell vele bohóckodni? Tudod hogy utazni akarsz, előveszed a telót, elindítod az appot, kiválasztod a jegyet, felszálláskor lecsippantod a QR kódot kamerával ami nálam legalábbis egész messziről és hülye szögekből is villámgyorsan működik, de pl. a hatoson lehet kívül is, belül is érvényesíteni bármikor (hmmm...).
Mert mondjuk futottál a 20 percenként járó buszhoz...

Komolyan, hihetelen nulla EQ-d van, te is akkora autista vagy, mint megboldogult Balázsunk. az meg, hogy szakmailag is egy fos az egész folyamat, azt hagyjuk is. Pöstre prolikjnak jó lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: Centquri prime
Kezdetektől fogva egy dilletáns által tolt értelmetlen fan fiction volt az egész, alsó hangon 4-500 milliárdból, egy komplett metróvonal árából épült volna egy kétvágányos duna alatti alagút kb 3 metrómegálló hosszan, lófasz kapacitással, de hát kibicnek semmi se drága, ő mer nagyot álmodni.

Persze Dávidka esetében mindig más a hibás, ő egy zseni!

Bilikék BKV buszok
VOLÁN leasing csilliárdokért
BKK e-ticket rendszer (semmi nem lett belőle, 5 milliárdot basztak el rá Dávidka félhülye koncepciója alapján egy 0 tapasztalatú céggel, amit fillérekből megcsináltak most egy appal és egy QR kód matricával)
Közlekedési Múzeum 1. - voltak nagy prezentációk, a koncepció egy faszság volt, végül lerombolni sikerült a meglévőt)
Közlekedési Múzeum 2. Az elsőt elbaszták, de ezt megtervezték (8 milliárd), aztán megépítették (ezt ki se merem számolni, 2016-ban még 16 milliárdot mondtak költségnek, de végül csak a tervezés is 2x-e lett), megnyitották, kiderült hogy ez szar, kifűthetlen (no shit Sherlock, egy ipartelep), fenntarthatatlan, úgyhogy akkor legyen Közlekési Múzeum 3 majd valahol máshol.
Déli körvasút - a sztori ismert, szarok a tervek, szar az engedélyeztetés, hazudozás a köbön, a bíróság előtt akkorát taknyolt, hogy a MOL székház adta a másikat.

Dávidka ebbe az utolsóba végül megint belebukott, ez már kormányzati szinten is túl fontos volt, kirúgták, a slepphízlaldája is eltűnt, most állitólag Costa Ricában piheni ki fáradalmait (inkább egy pszichózisba forduló idegösszeomlást, el kellett vinni jó messzire ahol nem látják).
Erről hol lehet olvasni, hol van még infó?
Milyen költségvetésből ment? Budapesti Önkormányzati vagy Kormányzati?
Mindenesetre gyanús volt, hogy Lázár kinevezésekor lemondott.
Van még infó?
 
Sokakat meghökkentett 2016-ban a Tesla videója, amelyben a gyártó egyik modellje látható beavatkozása nélkül vezeti magát végig egy meglehetősen hosszú úton, amely városi utcákat, autópályát és közlekedési lámpákkal ellátott kereszteződéseket is érintett, majd egyedül leparkol. A Tesla önvezető szoftverekért felelős igazgatója azonban elismerte, a videó megrendezett volt – írja a Mashable nyomán a 24.
Forrás: https://kuruc.info/r/6/254041/
Miért nem csodálkozom...
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Remélem soha többet nem vezet.
Erre nincs mentség. Tovább ment, bakker! Ment tovább, szembe a forgalommal, 40-el az autópályán!
Ez védhetetlen, ez azonnali örökre eltiltást érdemel.
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán
Tuddatos teszla vásárlók

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ez nem lehet hogy igazi legyen, ez muszáj, hogy megrendezett videó legyen. Ennyire nem lehetnek hülyék az emberek... Mondjuk az egyel előző videót elnézve, lehet mégis... Elképesztő... Tragikus.
 
Remélem soha többet nem vezet.
Erre nincs mentség. Tovább ment, bakker! Ment tovább, szembe a forgalommal, 40-el az autópályán!
Ez védhetetlen, ez azonnali örökre eltiltást érdemel.
Kiderült, hogy a csávó azt se tudta melyik országban van, annyira fogalma se volt arról mit csinál, mi történik körülötte. Horvátországból jött és egy másik horvát városba akart eljutni, véletlenül jött át Magyarországra. Aki ilyen szinten van szellemileg azt soha többé nem szabad volán mögé engedni.
 
Kiderült, hogy a csávó azt se tudta melyik országban van, annyira fogalma se volt arról mit csinál, mi történik körülötte. Horvátországból jött és egy másik horvát városba akart eljutni, véletlenül jött át Magyarországra. Aki ilyen szinten van szellemileg azt soha többé nem szabad volán mögé engedni.

64 éves, korán jött a demencia.
 
  • Tetszik
Reactions: Veér Ispán