Azt hogy évente már 100 db tájt gyárthatják , ami keményEz mit jelent?
We're expecting them to put out >100 J-20s airframes by EOY. Not necessarily delivered, but certainly completed. Probably gonna see 3 Bdes begin their transition to the platform by EOY as well.
Vagyis ha az eddig legyártott és szolgálatba állított mennyiséget figyelembe vesszük (olyan 100-200 db), akkor már jövőre is erős légifölényt élveznek a Csendes nyugati részén. Figyelembe véve, hogy van összesen 140 combat coded F-22 (melyek máshová is kellenek a bolygón), úgy ez mindenképpen áll - tekintve, hogy az F-35 más kategória (nem légifölény gép).Azt hogy évente már 100 db tájt gyárthatják , ami kemény
A fúvócső rejtése, mint az YF-23-on, nem cél? Vagy nem jó a nyereség-veszteség arány?![]()
Szóval akkor ez lenne a WS-15-ös?
Mivel a fotón szereplő gép még a korai festésmintával rendelkezik, sanszos, hogy a jobboldali fúvócső csak a WS-15-ös egy korai prototípusa, amin jóformán nincs még megoldva se az RCS, se az IR védelem.A fúvócső rejtése, mint az YF-23-on, nem cél? Vagy nem jó a nyereség-veszteség arány?
Egyébként az F-22-es kialakítása jobb lehet valamiben, mint ezek a "csupasz" látható gsf-ek?
Ez valami vicc?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..