Pl. a Moskit hajó elleni rakéta, ami akkora mint egy Iskander, hiszen a Moszkit majd 10 méter hosszú, és 4500 kg-os, az az 1980's években, sűrű légkörben (50m!) 12G-s fordulókat tudott húzni... Csak mondom.

Ahogyan azt is, hogy a légvédelmi rakéták nagy része akkoriban 8-9G-s manővert húzó légi célt tudott csak eltalálni.

És akkor vissza jutunk oda, hogy az "S" manővert meghúzó Exotec és KH-31-est miért nem tudták a hajókon lévő high-tech légvédelmek eltalálni annak idején....
Egy UR-100-as rakétával indított Avantgard simán mehet akár 8 km/s sebességgel is, és aerodinamikai fékezéssel bármekkora "G" terhelésű manőverre képes, amit a konstrukció megenged. Neked meg fogalmad sincs milyen masszívra van építve az adott rakéta!
Légi harc rakétáknál a saját G terhelésük 60-120 G-ig terjed a források szerint!
Ezzel szemben az eltalálható légi cél "G" terhelése a mai napig 12G, és ezt a szintet csak a 80's évek végére sikerült elérni.
(Az R-73 volt az első ilyen rakéta, tudtommal)
Magyarán egy aerodinamika fékezéssel egyszerre forduló és lassuló HGV-t, te a büdős életben nem találsz el jelenleg semmivel sem, amíg annak tart a fordulója, a végső rávezetési szakaszban.
Ezért van az, hogy minden mai , nem atomtöltetű ABM tesztnél egyenes vonalban repülő célokra lőnek. Vagyis Elbrus-B (Scud) szintű cuccokra. A Tocska ellen is azért szívott az orosz légvédelem, mert pályaletörésre képes. Pedig ismerik mint céltárgy (ők gyártották) és teszteltek is ellene (S-300V) mégis alig párat sikerült csak lelőniük.