Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Hülyék ezek?

Ennyi pénzből egy teljesen új repülőteret lehetne építeni, mondjuk egy BP Kodály Zoltánt!

Ide:
rept-r.jpg

BUK.jpg


Kezdetben egy, aztán két kifutópályával!
https://simpleflying.com/warsaw-solidarity-airport/
Kilencmilliárd Euróba kerül ez Warsóban:
9760bb7ea2d98f61954cecde451cc516.webp.webp

Index:

Miért kellett eladni, ha most vissza akarjuk vásárolni?​

A BUDAPEST AIRPORT RÉSZVÉNYEINEK 75 SZÁZALÉKÁT ÉS AZZAL EGYÜTT AZ ÜZEMELTETÉSI ÉS VAGYONKEZELÉSI JOGOKAT IS 2005 DECEMBERÉBEN ÉRTÉKESÍTETTE A HATALMON LÉVŐ KORMÁNY.
Az ügylet illeszkedett a baloldali kormányok állami vagyon privatizációját előtérbe helyező neoliberális gazdaságpolitikájába, amelynek során több pénzintézet, az energiaszektor stratégiai elemei, Mol-részvények, Antenna Hungária, MÁV Cargo, MALÉV mellett a repülőteret is külföldi tulajdonosoknak adták el. A vevő a londoni Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, a tranzakció ellenértéke 464,5 milliárd forint volt. Az akkor ellenzékben lévő mai kormánypártok a kezdetektől elhibázott lépésnek minősítették a repülőtér privatizációját, mondván annak hosszú távú stratégiai szempontok miatt állami irányítás alatt kellene maradnia. Annak, hogy a privatizáció idején csak a vevő rendelkezett hosszú távú vízióval, amit a koncessziós szerződésben érvényesíteni is tudott, bizonyítéka az a kitétel, amely szerint új utasforgalomra alkalmas repülőtér 75 évig nem épülhet a Liszt Ferenc Repülőtér száz kilométeres körzetében. Ez azt jelenti, hogy a magyar kormány nem teheti meg ugyanazt, amit a lengyel kormány tesz, akik 2028-ra tervezik átadni a Varsó közelében zöldmezős beruházásként épülő, Szolidaritás Közlekedési Csomópont (Centralny Port Komunikacyjn) névre keresztelt repülőteret, amely éves szinten 40 millió utas fogadására lett tervezve és ezáltal a régió legnagyobb légikikötője lesz.


Tehát ki a hülye? Csak nem az, aki ilyen szerződést aláírt?
 
  • Tetszik
Reactions: Nber
Index:

Miért kellett eladni, ha most vissza akarjuk vásárolni?​

A BUDAPEST AIRPORT RÉSZVÉNYEINEK 75 SZÁZALÉKÁT ÉS AZZAL EGYÜTT AZ ÜZEMELTETÉSI ÉS VAGYONKEZELÉSI JOGOKAT IS 2005 DECEMBERÉBEN ÉRTÉKESÍTETTE A HATALMON LÉVŐ KORMÁNY.
Az ügylet illeszkedett a baloldali kormányok állami vagyon privatizációját előtérbe helyező neoliberális gazdaságpolitikájába, amelynek során több pénzintézet, az energiaszektor stratégiai elemei, Mol-részvények, Antenna Hungária, MÁV Cargo, MALÉV mellett a repülőteret is külföldi tulajdonosoknak adták el. A vevő a londoni Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, a tranzakció ellenértéke 464,5 milliárd forint volt. Az akkor ellenzékben lévő mai kormánypártok a kezdetektől elhibázott lépésnek minősítették a repülőtér privatizációját, mondván annak hosszú távú stratégiai szempontok miatt állami irányítás alatt kellene maradnia. Annak, hogy a privatizáció idején csak a vevő rendelkezett hosszú távú vízióval, amit a koncessziós szerződésben érvényesíteni is tudott, bizonyítéka az a kitétel, amely szerint új utasforgalomra alkalmas repülőtér 75 évig nem épülhet a Liszt Ferenc Repülőtér száz kilométeres körzetében. Ez azt jelenti, hogy a magyar kormány nem teheti meg ugyanazt, amit a lengyel kormány tesz, akik 2028-ra tervezik átadni a Varsó közelében zöldmezős beruházásként épülő, Szolidaritás Közlekedési Csomópont (Centralny Port Komunikacyjn) névre keresztelt repülőteret, amely éves szinten 40 millió utas fogadására lett tervezve és ezáltal a régió legnagyobb légikikötője lesz.


Tehát ki a hülye? Csak nem az, aki ilyen szerződést aláírt?
Miért? Benned tényleg felmerült, hogy a köz érdekében akarják visszavásárolni? :D LoL
 
Tehát ki a hülye? Csak nem az, aki ilyen szerződést aláírt?
Persze, hogy az. De miért akarják visszavásárolni. Csináljanak egy brutális értékcsökkentést (este és reggel hat közt + hétvégén tilos a repülés, amikor szabad, akkor is csak brutális zaj és környezetvédelmi neormákat betartó gépekkel). Vagy legalábbis lebegtessék be ezt, mint tervezetet, aztán ha a BUD tulajai hajlandók elállni ettől a kitételtől (75 év/100 km), akkor éljenek. Mi meg építünk egy újat!

Miért akar a magyar kormány egy idegen multit hizlalni ekkora összeggel?
 
Miért? Benned tényleg felmerült, hogy a köz érdekében akarják visszavásárolni? :D LoL
Köz érdekében?
Majd lezárják és Lölö családi gyorsulási versenyt rendez rajta?
Vagy házi lóverseny lesz a füvön?
Vagy fácánvadászat?

Szerintem nem lesz belőle magánrepülőtér.

Amikor eladtátok és bezsebeltétek a suskát, akkor még csak fel sem merült bennem, hogy a befolyó összeget az igaz magyar hazafiak a köz érdekében hasznosítják.

De az sem merült fel, hogy a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég jótékonyságból üzemeltette a repteret. Ráadásul szégyen ahogy működik, mindig szégyenlem magam, ha egy jobb helyrőlhazajövök.

Az viszont felmerült bennem, hogy ha valamilyen módon Bécset megszerezte volna a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, akkor a pestit ellehetetlenítené.
Még így is lehet ezzel gond.


off: Azt hallottam, hogy az angol rendőröket kezdik lecserélni bevándorló hátterűekre, hogy ne legyen gond, amikor verni kell az angolokat.

Will the British never, never, never be slaves?​

 
  • Tetszik
Reactions: megazez
Köz érdekében?
Majd lezárják és Lölö családi gyorsulási versenyt rendez rajta?
Vagy házi lóverseny lesz a füvön?
Vagy fácánvadászat?

Szerintem nem lesz belőle magánrepülőtér.

Amikor eladtátok és bezsebeltétek a suskát, akkor még csak fel sem merült bennem, hogy a befolyó összeget az igaz magyar hazafiak a köz érdekében hasznosítják.

De az sem merült fel, hogy a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég jótékonyságból üzemeltette a repteret. Ráadásul szégyen ahogy működik, mindig szégyenlem magam, ha egy jobb helyrőlhazajövök.

Az viszont felmerült bennem, hogy ha valamilyen módon Bécset megszerezte volna a Heathrow repülőteret is üzemeltető cég, akkor a pestit ellehetetlenítené.
Még így is lehet ezzel gond.


off: Azt hallottam, hogy az angol rendőröket kezdik lecserélni bevándorló hátterűekre, hogy ne legyen gond, amikor verni kell az angolokat.

Will the British never, never, never be slaves?​

Nem is értem, hogy mi a fsznk álltam én le Veled diskurálni
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Persze Geriék ugyanezt akarják...
Akkor ez ugye a kerékpárokra és elektromos rollerekre is vonatkozik, meg a buszokra? És kész a reggeli totál káosz munkába menéskor.
 

Ha esetleg lesz egy visszavonulás e-auto fronton akkor az nekünk eléggé fog fájni, kb mindent egy lapra, az akkugyárakra tettünk fel.

Nekem rohadtul nem fog fájni. A gyár nem az enyém, egyetlen forintot sem termel nekem, az ottani munkaerő is tud máshol dolgozni, elektromos autót pedig jó ideig nem akarok, ha egyáltalán.

Autót pedig továbbra is fognak venni az emberek, így maximum azok a gyárak fognak vele pofára esni, akik ezt fullba kezdték el tolni, de amúgy piaci-keresleti alapon nem lennének versenyképesek.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Inkább az a durva, a határ másik oldalán ugyanezek a kínai cuccok simán üzemelnek, építés alatt vannak, amiért itt hisztiznek.

Tehát az átjárhatóságot pont azzal baxák el, hogy ideát meg más lesz...
Hát, nem úgy van hogy ott az oroszokkal építettek kínai hitelből és arra a vonalra az Alszom szállítja a bizbert egy szerb céggel közösen?
 
Hát, nem úgy van hogy ott az oroszokkal építettek kínai hitelből és arra a vonalra az Alszom szállítja a bizbert egy szerb céggel közösen?


BU-BE nagy része kínai náluk is, középen orosz csak.
Mondjuk ők több vonalat is rendbe raktak, még 12 motorvonatot is kaptak oroszoktól bónuszként, legyen mivel közlekedni a felújított vonalon...
 
  • Tetszik
Reactions: BJani and nyugger
Nekem rohadtul nem fog fájni. A gyár nem az enyém, egyetlen forintot sem termel nekem, az ottani munkaerő is tud máshol dolgozni, elektromos autót pedig jó ideig nem akarok, ha egyáltalán.

Autót pedig továbbra is fognak venni az emberek, így maximum azok a gyárak fognak vele pofára esni, akik ezt fullba kezdték el tolni, de amúgy piaci-keresleti alapon nem lennének versenyképesek.
Meg amúgy ezt tényleg ha az ember józan paraszti ésszel nézte és nem aktivistaként, akkor évekkel ezelőtt beláthatta. Az infrastruktúrától kezdve a töltési problémákon-hatótávon át a javítás és elöregedés kérdéséig egyszerűen nagy léptékben a delejesek kurvára nem versenyképesek állami hátszél nélkül. Akárcsak a ződenergia. Még akkor sem, ha a full retard szabályozói környezet fokozatosan hozzádrágítja a belső égésűeket a delejwagenekhez. Persze minden héten ott van a kötelező most aztán tényleg áttörés jött az akkumulátortechnológiában hír, csak valahogy abból sosem lesz sorozatgyártás.

De nem, kedves Európát kollektív szervilis hülyék vezetik, amiből a britek sem lógnak ki, sőt. A 2030 is BoJo kedves ződaktivista nője miatt lett behozva az eredeti tervezettel szemben, aztán most kezdenek rájönni, hogy izé nem műxik. De kit érdekel a pórnép, majd egyenek kalácsot. Ezzel párhuzamosan persze a hasonlóan aktivistára átállított autógyárak meg vég nélkül öntik a pénzt az elektromos átállásba, ami legfeljebb Európában ha részben megvalósul, de rajtunk kívül senki sem olyan hülye, hogy akkor betiltsa a belső égésű motrotokat. A 2035 utáni "e-fuel" kitétel is amúgy egy beépített menekülőút és nem tartom elkézpelhetetlennek, hogy egyszerűen a puszta piaci folyamatok+realitások rákényszerítsék a brüsszeli retardokat is arra, hogy a 2035-öt is eltolják.

Meg megint, Európa az a retard, aki az alternatívákat elsöpörve kizárólag a delejre állt rá, majd csodálkozik, hogy miért megy el mellette a világ többi része.