Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

Tax IT...
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Meg amúgy ezt tényleg ha az ember józan paraszti ésszel nézte és nem aktivistaként, akkor évekkel ezelőtt beláthatta. Az infrastruktúrától kezdve a töltési problémákon-hatótávon át a javítás és elöregedés kérdéséig egyszerűen nagy léptékben a delejesek kurvára nem versenyképesek állami hátszél nélkül. Akárcsak a ződenergia. Még akkor sem, ha a full retard szabályozói környezet fokozatosan hozzádrágítja a belső égésűeket a delejwagenekhez. Persze minden héten ott van a kötelező most aztán tényleg áttörés jött az akkumulátortechnológiában hír, csak valahogy abból sosem lesz sorozatgyártás.

De nem, kedves Európát kollektív szervilis hülyék vezetik, amiből a britek sem lógnak ki, sőt. A 2030 is BoJo kedves ződaktivista nője miatt lett behozva az eredeti tervezettel szemben, aztán most kezdenek rájönni, hogy izé nem műxik. De kit érdekel a pórnép, majd egyenek kalácsot. Ezzel párhuzamosan persze a hasonlóan aktivistára átállított autógyárak meg vég nélkül öntik a pénzt az elektromos átállásba, ami legfeljebb Európában ha részben megvalósul, de rajtunk kívül senki sem olyan hülye, hogy akkor betiltsa a belső égésű motrotokat. A 2035 utáni "e-fuel" kitétel is amúgy egy beépített menekülőút és nem tartom elkézpelhetetlennek, hogy egyszerűen a puszta piaci folyamatok+realitások rákényszerítsék a brüsszeli retardokat is arra, hogy a 2035-öt is eltolják.

Meg megint, Európa az a retard, aki az alternatívákat elsöpörve kizárólag a delejre állt rá, majd csodálkozik, hogy miért megy el mellette a világ többi része.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
Igazán befejezhetnéd a hergelést, kezd már unalmas lenni. Előre is köszi.
Nincs mit.

Ui.: Ha nem jó a telex, akkor cáfoló cikket kérnék a replikában. Köszönöm.
 
Riiiiiicccccaaarrdinoooooooooo

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nincs mit.

Ui.: Ha nem jó a telex, akkor cáfoló cikket kérnék a replikában. Köszönöm.
Mit kezdenek annyi talpfával?? Kerítést építenek?? 29 km sín mire elég?? Imádom a hergelő cikkeket a sok ehhez is értő tollából! Mondjuk a MÁV hibája is, hogy nincs egy talpraesett, hozzáértő szóvivője
 
Mit kezdenek annyi talpfával?? Kerítést építenek?? 29 km sín mire elég?? Imádom a hergelő cikkeket a sok ehhez is értő tollából! Mondjuk a MÁV hibája is, hogy nincs egy talpraesett, hozzáértő szóvivője
Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.

Ezekhez a nagy gebaszig nem lenne szabad nyúlni!
 
Akartam fotözni stratégiai készletet ebben a pillanatban Rákosrendezőn, de a talpfahegyeket takarta egy tehervonat. Ha az idióta Lázár miatt most ezeket éljük fel, akkor az nagyon nagy gáz, mert valós háborús időkben nem lesz miből építkezni. Tíz perce áteresz hidakat is fotózhattam volna Dunakeszin. Húsz perce Gödön meg már semmit, de tíz éve ott még kitérő-lerakat volt sínanyagból. Egy kisebb rendezőnyi mennyiségben.

Ezekhez a nagy gebaszig nem lenne szabad nyúlni!

Háború esetén egyetlen tetves hidat kell felrobbantani és megfeküdt a teljes vasút...



Más:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.